Vanha foorumi

Takaisin

Jyväskylän Hero Wars?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Eba 6. helmikuuta 2002 kello 13.08
Kirjoittaja Viesti
Eba linkki 24. tammikuuta 2002 kello 21.16
Eba 24. tammikuuta 2002 kello 21.16 linkki Ajattelin että mahtaako Jyväskylän puolella olla Hero Warsia pelaavia porukoita, jotka ehkä haluaisivat lisäystä? Olen 22-vuotias ja kokemusta ropeltamisesta on 10 vuoden ajalta, vaihtelevalla intensiteetillä. Rune Quest, AD&D, D&D 3rd ed., Call of Cthulhu ja Hero Wars ovat ainakin tulleet testattua.
Plentonius linkki 28. tammikuuta 2002 kello 8.49
Plentonius 28. tammikuuta 2002 kello 8.49 linkki Hei vastatkaa nyt edes jotain tähän te Jyväskylän eläjät. Kohtelias ei on varmaan parempi kuin tämä mitäänsanomattomuus. Eiks niin? Ikävä kyllä itse en pysty kuin pääkaupunkiseudulla peliä vakituisesti järjestämään. Tai sitten, voinet myös liittyä hitaasti etenevään Doblian PbEM kampanjaani joka on juuri alkamassa.
Eba linkki 30. tammikuuta 2002 kello 11.02
Eba 30. tammikuuta 2002 kello 11.02 linkki Kiitoksia tarjouksesta. Muuten voisi kyllä olla hyvä, mutta pääsen tosi epämääräisesti tällä hetkellä netin päähän. Itselläni kun ei toistaiseksi nettiä ole kotona, eikä varmaan vielä vuoteen tulekaan. Ei kai auta muuta kuin odotella sitä Kalikoksen kokoontumista täällä Jkylässä, niin pääsee vähän vilkaisemaan ropemeininkejä. :smile:
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 6. helmikuuta 2002 kello 13.08
Topi Hiski Viljami Salmi 6. helmikuuta 2002 kello 13.08 linkki *Krhm* Jyväskylä vastaa, tosin hieman myöhässä. Eba: Meidän porukka pelaa jyväskylässä RQ:ta. Minä olen välillä johtanut Hero Warsia porukallemme, mutta pojat haluaa pysyä vielä vanhassa ja turvallisessa runkkauksessa. Ollaan sellainen 5-7 sinun ikäisen hemmon porukka ja pelaillaan pari, kolme kertaa kuussa (korkeintaan.. Joskus paljon harvemmin) Yleensä aina viikonloppuisin. Että ilman muuta olet tervettullut! Tuota pistäppäs minulle yksityisviestiä tai sähköpostia niin sovitaan paremmin! Jos vaikka joskus ihan sitä Sankarisotiakin uskalataudutaan pelaamaan.. Ja tosiaan jos olet sinne kokoukseen tulossa, niin silloin viimeistään porukat tutstuu!! Yritän saada Jyväskylästä muitan ropettajia mukaan!. [ Tätä viestiä on muokannut: Topi Hiski Viljami Salmi 2002-02-06 15:09 ]
Wildor linkki 8. lokakuuta 2002 kello 0.00
Wildor 8. lokakuuta 2002 kello 0.00 linkki Hitto vie. Itse en ole edes koskaan lukenut HW:n sääntöjä, kun olen tällainen lusmu. Pitäisi ilmeisesti tutustua, kun siitä on niin pirusti täällä puhuttu. Olen pelannut itse vaikka mitä, mutta tämä alue on _täysin_ hepreaa. Lueskelin HW:n moottorille tehtyä seikkailua, jonka Kalikos oli tehnyt Conia varten tänä vuonna ja ihmettelin niitä kaikkia hämäriä lukuarvoja. Kyllä teki mieli mennä kyselemään, mutten mitenkään kehdannut, kun olin juuri bostaillut tietämyksestäni muista ropeista. Olisi kyllä hienoa päästä jotenkin jyvälle - ainakin saada tietää pelisäännöt. Maailmasta sentään jotain tietää, jos se on ihan perinteinen glorantha ja kaikki RQ-setit pätee siellä. Ei ole aika liikkunut eteenpäin tai mitään. Nimi ainakin viittaa Sankarien Sotien aikaiseen ja RQ sijoittuu juuri Sodan alkamisen vaiheille - eikös juu?
Rautaperna linkki 22. tammikuuta 2004 kello 19.45
Rautaperna 22. tammikuuta 2004 kello 19.45 linkki Kyllähän tuotakin pitäis joskus koettaa. Itse kun on tullut pelattua vain RQ:ta, Cyberpunkkia ja Praedoria. Kaverilla on uusi Hero Warsin versio Hero Quest, mutta ei olla porukan kanssa ehditty sessioille asti.
Ugly Psycho linkki 22. tammikuuta 2004 kello 19.57
Ugly Psycho 22. tammikuuta 2004 kello 19.57 linkki Hum... kun nyt suht' sopiva topicikin näköjään on jostain kaivettu, niin näinköhän vielä on JKL:ssä sopivaa RQ-porukkaa, jossa olisi tilaa vielä yhdelle Orlanthille? Edit: Heh. Ilmeisesti ei. No jääköön viesti tänne lojumaan, jos vaikka joskus olis pelaajalle tarvetta... Ei muuten tarvi olla välttämättä edes RQ:ta, jos vaan porukalla riittää sinni opettaa HW/Q tms nyypälle. :wink: Edit2: Edelleen se peliporukka kelpaa, ja sen verran voisi ehkä lisätä, että kiitettävä määrä glorantha-kirjallisuutta löytyy itseltä ja nykyään se kiinnostus HQ:n testaamiseen on hyvinkin korkea.