Vanha foorumi

Takaisin

Helmikuusta

Tapahtumat
Plentonius 6. maaliskuuta 2002 kello 6.33
Kirjoittaja Viesti
Plentonius linkki 23. tammikuuta 2002 kello 10.57
Plentonius 23. tammikuuta 2002 kello 10.57 linkki Huomenta. Helmikuun Jyväskylän keikasta (23. päivä muistaakseni) hieman asiaa. Mulla on ollut kaksi ehdotusta, Tarsh Warin ja Kehtoseikkailun pelaaminen. Olisiko muilla paikalle saapuvilla parempia ehdotuksia lisätä? Muutenkin ohjelmaa varmaan tarvitsisi. Pankaa kortenne kekoon.
Guzmo linkki 23. tammikuuta 2002 kello 11.05
Guzmo 23. tammikuuta 2002 kello 11.05 linkki Jos Jyväskylään pääsen... A) Mulla ei ole GM:nä hahmoa kehtoseikkailuun, joten B) Saanko pelata Harrekkia? :smile: No joo... Siis voin mä jonkun NPC ottaa kaapista ja pelata sillä (en ole edes lukenut kyseistä episodia), mutta minkätason hahmoista on nyt kyse? Ei viittis tehdä hahmoa johon Harrekki ensitöikseen niistää nenänsä :smile: _________________ -=Guzm0=- [ Tätä viestiä on muokannut: Guzmo 2002-01-23 13:06 ]
Guzmo linkki 23. tammikuuta 2002 kello 11.10
Guzmo 23. tammikuuta 2002 kello 11.10 linkki Tuli levoton idea skenusta minkä voisi ehkä vetää. "Suojatkaa te karvaiset roistot kylää karvaisilta roistoilta" Eli Suurpeikot heikolla älyllä varustettuna suojelemassa Gringlen sekatavarakauppaa. Hmm.. Mikäköhän mua tänään vaivaa :smile:
humis linkki 23. tammikuuta 2002 kello 11.46
humis 23. tammikuuta 2002 kello 11.46 linkki [i:46258517aa] Mulla on ollut kaksi ehdotusta, Tarsh Warin ja Kehtoseikkailun pelaaminen. Olisiko muilla paikalle saapuvilla parempia ehdotuksia lisätä? Muutenkin ohjelmaa varmaan tarvitsisi. Pankaa kortenne kekoon. [/i:46258517aa] Kehdostahan on myös laajennettu versio, sekä HW-konversio. Mä alan saada hulluja visioita kahdesta rinnakkaisesta kehdosta eri systeemeillä tai kahjosta cross-over pelistä jossa toiset pelaa HW:tä ja toiset RQ:ta. *ping* :wink:
Plentonius linkki 24. tammikuuta 2002 kello 14.55
Plentonius 24. tammikuuta 2002 kello 14.55 linkki [quote:76f33f8545] Kehdostahan on myös laajennettu versio, sekä HW-konversio. Mä alan saada hulluja visioita kahdesta rinnakkaisesta kehdosta eri systeemeillä tai kahjosta cross-over pelistä jossa toiset pelaa HW:tä ja toiset RQ:ta. *ping* :wink: [/quote:76f33f8545] Visiosi on loistava! Toinen puoli pelaa kuulaisia ja toinen roskaväkeä. Loistavaa. Kahden systeemin peli kuullostaa liian vaikealta tosin. Kehto sinänsä olisi minulle nostalginen takautuma ja luulen, että sellaisena se toimisi ihan kivasti.
Grammund linkki 25. tammikuuta 2002 kello 10.35
Grammund 25. tammikuuta 2002 kello 10.35 linkki Mites semmonen homma että onko mahdollisuus tv-tuijottamiseen sillä kuten kaikkien pitäis tietää että sinä kyseisenä viikonloppuna pelataan o-lätkän ratkasupelit. Joku "alkuasukas" vois valasta asiaa. Uskokaa tai älkää myös jotain roolipelaajia kiinnostaa urheilu. [ Tätä viestiä on muokannut: Grammund 2002-01-25 12:36 ]
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 25. tammikuuta 2002 kello 17.07
Topi Hiski Viljami Salmi 25. tammikuuta 2002 kello 17.07 linkki Grammund: "Mites semmonen homma että onko mahdollisuus tv-tuijottamiseen sillä kuten kaikkien pitäis tietää että sinä kyseisenä viikonloppuna pelataan o-lätkän ratkasupelit. Joku "alkuasukas" vois valasta asiaa. " Tässä yksi Jyväskylän aboriginaali vastaa.: Siellä tiloissa on kyllä oma telkkarihuone jonne voi vetäytyä matsin ajaksi, jos se kiinostaa. Eli ei hätää penkkiurheilijoille! humis: "Mä alan saada hulluja visioita kahdesta rinnakkaisesta kehdosta eri systeemeillä tai kahjosta cross-over pelistä jossa toiset pelaa HW:tä ja toiset RQ:ta" Uuuh! hianoa!.. Nyt saadaan roolipeliohjelmaakin sinne kunnolla! Olisi todella hienoo pelata siellä kehto-skenaariossa.. Tuo RQ/hw vastakkain asettelu on sama kuin orlanthit(vanha ja vakaa) /Lunarit (uutta ja hienoa, mutta paljon vastustusta.). :smile: Mutta tosiaan kehto skenaario voisi olla tod. hieno, mutta ei välttämättä kannattaisi kahta sysdeemaa sotkee.. pelataan toisella vaan. Guzmo: "Eli Suurpeikot heikolla älyllä varustettuna suojelemassa Gringlen sekatavarakauppaa. " Heheh.. Tuo ei oo ainakaan mulle vaikeeta eläytyä.. :smile:
Salmanuoli linkki 26. tammikuuta 2002 kello 22.45
Salmanuoli 26. tammikuuta 2002 kello 22.45 linkki Voi hyvät ihmiset. Nuo skenu ideanne kuulostavat loistavilta! Nyt ei puutu enää kun ilmoittaudutte Matiakselle (matias.rasi@iobox.com), jotta voimme hieman muokata aikataulua. Ilmoittautumisia ei toistaiseksi ole sadellut, joten homman kimppuun ihmiset! Itse ajattelin koittaa jos saataisiin peikkopallomatsit näin pohjoisen tapaan järven jäälle. Toinen idea on jos ihmiset toisivat vanhoja ilkeitä hahmoja kampanjoistaa niin voisin niille arenaa peluuttaa. Miltäs kuulostaa? -Salmis
Grammund linkki 27. tammikuuta 2002 kello 21.00
Grammund 27. tammikuuta 2002 kello 21.00 linkki Voi helvetti! Peikkopalloa, kuullostaa hienolta. Pari bissee ja peikkopallo-ottelu --> sairaalekeikka, mutta mikäs sen hienompaa ja lätkäpelin voi kattoo lasaretin petistä. Nyt ei tarvii kuin taivutella "hallitus".... [ Tätä viestiä on muokannut: Grammund 2002-01-27 23:01 ]
Salmanuoli linkki 1. helmikuuta 2002 kello 12.11
Salmanuoli 1. helmikuuta 2002 kello 12.11 linkki Jesh... Eli ottakaahan vaatetta mukaan, jotta voitte hillua ulkona lumessa. Ehdotuksia mistä väsätään peikkolainen? a) vanha nukke b) kilon kivi c) joku muu, mikä?
Juha R linkki 1. helmikuuta 2002 kello 13.41
Juha R 1. helmikuuta 2002 kello 13.41 linkki Yleisöstä tietty niinku oikeestikki!
Aztek the Merciful linkki 5. helmikuuta 2002 kello 20.19
Aztek the Merciful 5. helmikuuta 2002 kello 20.19 linkki Loistavaa! Jos kyseinen tapahtuma sijaitsee tosiaan Kuokkalan kaupunginosassa ja muurarintiellä, niin tästä sinne ei ole kuin parin sadan metrin matka. PJ:mme ei päässe tenttien takia mukaan, mutta jos vain kelpaa, niin täältä olisi 2-3 kappaletta RQ harrastajia tulossa. Väittäisin olevamme kova luu peikkopallossa! :smile: Myös lehteen liittyvää asiaakin olisi tarjolla, yleensä huimia visioita omaava Harjun Juha(se freelancer kuvittaja/sarjakuvapiirtäjä -dude, johon joku teistä olikin jo yhteydessä) on nimittäin saapumassa paikalle. Pari juttuehdotustakin olisi tarjolla, jos joskus tulevaisuudessa tilaa sivuilta löytyisi. Noh, mutta niistä sitten enemmän paikan päällä... :smile: Jos jotain ennakkojärjestely puuhia ilmenee ja tarvitsette lisätyövoimaa, niin ilmoitelkaa! Koska asun ihan tässä vieressä, niin tulisin mielelläni auttamaan jos tarvetta on.
Plentonius linkki 6. helmikuuta 2002 kello 10.51
Plentonius 6. helmikuuta 2002 kello 10.51 linkki Ilman muuta kelpaa seura. Messiin vaan. Jutellaan sitten enemmän.
Guzmo linkki 6. helmikuuta 2002 kello 12.25
Guzmo 6. helmikuuta 2002 kello 12.25 linkki Joo kaikki vaan mukaan. Valitettavasti en vain ole varma pääsenkö itse paikalle :sad: :sad:
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 6. helmikuuta 2002 kello 12.55
Topi Hiski Viljami Salmi 6. helmikuuta 2002 kello 12.55 linkki Aztec: Mahtavaa! Olette siis ihan kuokkalassa itsekkin!? Siinätapauksessa saatte tulla auttamaan valmisteluissa! Pistän sanaa organisaattoreille Matiakselle(chividal) ja Pertulle(salmanuoli) ! Ja peikkopallo ottelu näyttää olevan jo varma ainakin osanottajien määrästä lukien.. :smile:
Tero Kaija linkki 6. helmikuuta 2002 kello 12.55
Tero Kaija 6. helmikuuta 2002 kello 12.55 linkki Minkähän takia aikataulut on minua vastaan? Mikä tahansa muu viikonloppu kevään aikana olisi käynyt.. Eli minä en pääse tulemaan. :cry:
newsalor linkki 10. helmikuuta 2002 kello 15.36
newsalor 10. helmikuuta 2002 kello 15.36 linkki Olisi kiva, jos muut oululaiset, jotka ovat tulossa ottaisivat minuun yhteyttä. Ehkä kyydit onnistuisivat yhdessä paremmin?
Salmanuoli linkki 14. helmikuuta 2002 kello 12.10
Salmanuoli 14. helmikuuta 2002 kello 12.10 linkki Hyvät ihmiset. Ilmoitelkaa ihmeessä tulostanne Jyväskylään, jotta saadaan edes jonkinlaista käsitystä, siitä kuinka monta on tulossa. Ilmoitteleminen ei tietenkään ole pääasia, vaikka kiva olisi, kunhan ilmestytte paikalle ja tuotte mahdollisimman monta ihmistä mukananne... ...ja treenaatte peikkopalloa.
Nysalor linkki 14. helmikuuta 2002 kello 15.45
Nysalor 14. helmikuuta 2002 kello 15.45 linkki Salmanuoli: [i:a8cacb5e0d]Ilmoitelkaa ihmeessä tulostanne Jyväskylään, jotta saadaan edes jonkinlaista käsitystä, siitä kuinka monta on tulossa.[/i:a8cacb5e0d] Ilmoittauduin juuri eilen ja voin sen täällä foorumillakin paljastaa. :smile: Harkitsin nimittäin jonkin pelin vetämistä ja päädyin siihen, että vedän erään RuneQuest-skenaarion lauantaina, jos löytyy tarpeeksi kiinnostuneita pelaajia. Skenaarion nimi on Karhunkaato ja se on lyhyehkö Daranmaahan sijoittuva juttu, jossa on neljä valmista pelihahmoa. Olen vetänyt tuota irkissä ja roolipelaamisen hauskuutta on riittänyt yllättävän paljonkin siihen verrattuna, että koko homma oli yhden illan kyhäelmä. :smile: Otan mukaan jonkin lyhyen yleiskatsauksen Daranmaasta, jotta pelaajat saavat siitä jonkinlaisen käsityksen. Näin lyhykäisyydessään kuitenkin Daranmaa on feodaalivaltio, jota hallitsee kreivi ja Pyhää Ehilmiä palvova styygialaisaatelisto. Toivottavasti neljä kiinnostunutta saadaan kasaan. [i:a8cacb5e0d]Ilmoitteleminen ei tietenkään ole pääasia, vaikka kiva olisi, kunhan ilmestytte paikalle ja tuotte mahdollisimman monta ihmistä mukananne...[/i:a8cacb5e0d] No, saavun kyllä lauantain ajaksi, joskin tuon vain ihan oman itseni. :smile:
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 14. helmikuuta 2002 kello 22.38
Topi Hiski Viljami Salmi 14. helmikuuta 2002 kello 22.38 linkki Mahtavaa Nysalor!
Juha R linkki 19. helmikuuta 2002 kello 21.38
Juha R 19. helmikuuta 2002 kello 21.38 linkki Lakimieheni kehotuksesta laitan nyt tännekin näkyviin vuosikokouksen virallisen osion esityslistan, jäsenmaksunsa maksaneet ovat saaneet sen jo sähköpostilla. Kalikos - Suomen Glorantha-seuran vuosikokous 23.2.2002 klo 15.00 Paikka: Muurarintie 2, Jyväskylä Esityslista: 1. kokouksen avaus 2. valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa 3. todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus 4. hyväksytään kokouksen työjärjestys 5. esitetään tilinpäätös, vuosikertomus ja tilintarkastajien lausunto 6. päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille 7. vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä liittymis- ja jäsenmaksun suuruus 8. valitaan hallituksen puheenjohtaja ja muut jäsenet 9. valitaan yksi tai kaksi tilintarkastajaa ja heille varatilintarkastajat käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat. Mikäli yhdistyksen jäsen haluaa saada jonkin asian yhdistyksen vuosikokouksen käsiteltäväksi, on hänen ilmoitettava siitä kirjallisesti hallitukselle niin hyvissä ajoin, että asia voidaan sisällyttää kokouskutsuun. [ Tätä viestiä on muokannut: Juha R 2002-02-19 23:39 ]
Chividal linkki 5. maaliskuuta 2002 kello 15.25
Chividal 5. maaliskuuta 2002 kello 15.25 linkki Hei millonkas toi vuosikokous on? Nyt on jo maaliskuu ja eks sen pitäny olla jo helmikuussa? Ai häh! :o
epaz linkki 6. maaliskuuta 2002 kello 6.33
epaz 6. maaliskuuta 2002 kello 6.33 linkki Piti olla ja olikin. -Sampo