Vanha foorumi

Takaisin

Foorumi on nyt siirtynyt uuteen kotiin

Uutiset ja tiedotteet
Tero Kaija 22. maaliskuuta 2002 kello 11.29
Kirjoittaja Viesti
Tero Kaija linkki 22. tammikuuta 2002 kello 23.08
Tero Kaija 22. tammikuuta 2002 kello 23.08 linkki Foorumi on nyt muuttanut viesteineen päivineen uuteen paikkaan kalikos.org:n sivujen alaisuuteen. Vanhojen käyttäjien on rekisteröidyttävä uudelleen, ja toivottavaa olisi, että jokainen käyttäisi samaan nimimerkkiä kuin vanhalla foorumillakin. Foorumi toimii lähes samalla tavalla kuin vanhakin, samat tekstinmuotoilukoodit on käytössä (lihavointi, kursivointi jne). Hymiöiden koodit ovat muutamilta osin erilaiset. Ohjeita ja infoa löytyy Navigaatio-palkin UKK-linkin takaa (usein kysytyt kysymykset). Uusia viestialueita on tullut lisää, joten mieti hetki ennen kirjoittamista, jotta viesti menee oikealle alueelle. Tämä foorumi on tarkoitettu suurelta osin käsittelemään Gloranthaa sen kaikissa muodoissa, mutta roolipeleillä ja täysin tavallisillekin asioille on omat alueensa. Vanhalla foorumilla käytiin reilut 61 000 tuhatta kertaa ja siellä kirjoitettiin yli 4 100 viestiä n. 10 kuukauden aikana. Toivottavasti sama meno jatkuu myös täällä uudella foorumilla. [i:84c4fd3964]Tero Kaija Administraattori[/i:84c4fd3964]
Guzmo linkki 23. tammikuuta 2002 kello 7.41
Guzmo 23. tammikuuta 2002 kello 7.41 linkki *poksauttaa samppakaljat julkistuksen kunniaksi* Katselin uuden foorumin vanhoja viestiketjuja niin kyllä se viestien määrä näytti aika kunnioitettavalta. Uudelle foorumilaiselle riittää selattavaa useaksi päiväksi.
humis linkki 23. tammikuuta 2002 kello 8.00
humis 23. tammikuuta 2002 kello 8.00 linkki [i:70d6e12956]Vanhojen käyttäjien on rekisteröidyttävä uudelleen, ja toivottavaa olisi, että jokainen käyttäisi samaan nimimerkkiä kuin vanhalla foorumillakin. [/i:70d6e12956] Mainittakoon vielä, että tästä kostuu mm. sen, että saa kaikki krediitit vanhoista viesteistään ja pääsee halutessaan vielä muokkaamaan niitä. Jos ihan välttämättä haluat vaihtaa nimeäsi, toimi näin: 1) rekisteröidy foorumiin [b:70d6e12956]vanhalla[/b:70d6e12956] nimelläsi. 2) älähdä minulle vaikka yksityisviestillä ja kerro, minkä haluat uudeksi tunnukseksesi, niin vaihdan sen käsin tietokannasta. [ Tätä viestiä on muokannut: humis 2002-01-23 10:00 ]
Jaune linkki 24. tammikuuta 2002 kello 8.40
Jaune 24. tammikuuta 2002 kello 8.40 linkki Myöhäistä :smile: Olin ennen Luigi. Mutta eipä mulla noita viestejä niin paljoa ollut, jotta sen takia kannattaa mitään keppostella... saati sitten, että sillä olisi jotain tekemistä kunnian kanssa :smile:
Wlu 000 linkki 24. tammikuuta 2002 kello 12.32
Wlu 000 24. tammikuuta 2002 kello 12.32 linkki Ei kai niillä viestien määrillä niin väliä ole, mutta tarkoituksena lienee se, että nimi ei vaihtuisi. Parempi pitää vanhat nimet, jottei satu sekaannuksia :smile: Tosin itse yritin vaihtaa nimekseni Wlu ja rekisteröidyn sillä nimellä tänne ensimmäisen kerran, mutta jostain syystä minut erotettiin tältä foorumilta (???) Tämä Wlu 000, eli aiot ja alkuperäinen, on tähän saakka vielä kelvannut. :smile: Ihme sensuuria...
TypoDemon linkki 24. tammikuuta 2002 kello 16.56
TypoDemon 24. tammikuuta 2002 kello 16.56 linkki Osoituksena siitä että nuo arvonimet ovat yhdentekeviä, tein tänne uudelle foorumille käyttäjän TypoDemon, enkä sitä vanhaa Timppa, joka muuten sattuu olemaan Top 10 kirjoittajan listalla. :smile: Mutta tällä käyttäjätunnuksejja pitää sitten vaan kirjoitella tälläsisä puoliturha viestejä, niin eiköhän tässä pienen ajan kuluttua olla noissa samoissa lukemissa mitä Timppa nimellä oli. :grin: Ps: toi grin on aivan mahtava hymiö. :grin:
humis linkki 24. tammikuuta 2002 kello 17.30
humis 24. tammikuuta 2002 kello 17.30 linkki [i:32447d6034]Osoituksena siitä että nuo arvonimet ovat yhdentekeviä, tein tänne uudelle foorumille käyttäjän TypoDemon, enkä sitä vanhaa Timppa, joka muuten sattuu olemaan Top 10 kirjoittajan listalla. :smile: [/i:32447d6034] Aaaaagh hei ihan oikeesti mä voin vaihtaa niitä teidän käyttäjätunnuksianne ihan helposti, se on kaikista kaunein vaihtoehto jos haluatte foorumilla käyttämäänne nimeä vaihtaa.
TypoDemon linkki 24. tammikuuta 2002 kello 18.43
TypoDemon 24. tammikuuta 2002 kello 18.43 linkki No ei mun nimee tartte ruveta vaihtelemaan. Tämä nimi kuvastaa kirjoitustyyliäni, ja käytän tätä irkissäkin. Kiitos kuitenkin, mutta ei kiitos.
Waylander linkki 30. tammikuuta 2002 kello 8.51
Waylander 30. tammikuuta 2002 kello 8.51 linkki Tiedotusluontoisena asiana ilmoitan että JJaho on siirtynyt historiaan ja Waylander kantaa tästä eteenpäin hänen pisteliästä viittaansa. Viestihissu on näemmä siirtynyt sulavasti uuden nimimerkin haltuun joten tästä on hyvä jatkaa. Siisti paikka tämä kalikos.org. :smile:
Mostal linkki 22. maaliskuuta 2002 kello 11.29
Mostal 22. maaliskuuta 2002 kello 11.29 linkki Olen minäkin vaihtanut tunnusta. Olin ennen Miika Jooseppi Ahola. Mutta tällä Mostalilla on tullut vähän propleemia: Jouduin lähettämään yksityisviestinä anteeksipyynnön turhista viesteistäni Nysalorille että saisin jatkettua tällä foorumilla. Lähetin pahimman: Tyhjää niin paljon kuin mahdollista ja sitten teksti: Olen Osama Bin Laden. Huvittais tuhota WTC:n siasta tää foorumi ja koko Kalikos!!!!!!!!!!!!! ps. Tuo on vain esimerkki.:smile: pss. Poistakaa tämä sählitty viesti joka meni väärään osoitteeseen. SORI mun moka! :sad: [ Tätä viestiä on muokannut: Mostal 2002-05-18 10:54 ]