Vanha foorumi

Takaisin

Ropecon 2010

Tapahtumat
Garrik 18. heinäkuuta 2010 kello 10.54
Kirjoittaja Viesti
Garrik linkki 18. heinäkuuta 2010 kello 10.54
Garrik 18. heinäkuuta 2010 kello 10.54 linkki Tervestä, Tämän vuoden Ropecon järjestetään Espoon Dipolissa 23.-25.7. Kalikoksella on tapahtumassa tuttuun tapaan oma pöytä, mutta muusta ohjelmasta ei ole vielä puheltu. Yksittäiset kalikoslaiset vetävät conissa luultavasti pelejä, joista joku taitaa sijoittua Gloranthaankin. Hallituksen listalla on puheltu Kalikoksen tapaamisesta Ropeconissa. Keskustelua on syytä käydä yleisemminkin. Kalikoksella on pöytä conissa, mutta aivan pöydän ympärillä ei ole kuulemma istumapaikkoja. Itsestään selvästi pöytä on kuitenkin meidän hengailu- ja tapaamispaikka no. 1. Siitä voi siirtyä edemmäs. Ehdotettu on saunomista, mitä puollan. Saunaa tai sauna-aikaa ei ole vielä varattu. Ropeconin saunan ehtii ehkä vielä varata, mutta vaihtoehtoina on läheisen hotellin sauna (hinta?) tai miksei Harjutorin puulämmitteinen Helsingissä, bussimatkan päässä (10€/henkilö). Jos henkeä ei löydy saunaan, mennään edes syömään tai oluelle yhdessä. Vähintäänkin tähän ketjuun voisitte mainita, jos olette tulossa coniin ja mikä päivä sopisi parhaiten tapaamiselle. Itse käyn conissa yhden päivän lipulla lauantaina, mutta tapaamiseen voin tulla sunnuntainakin. -G
Bellad linkki 18. heinäkuuta 2010 kello 12.38
Bellad 18. heinäkuuta 2010 kello 12.38 linkki olen tulossa coniin. Näillä näkymin vain pe-la, ja lauantaina poislähtöajankohta on kyseenalainen vielä. olen perjantaina kiinni 17-24 Lauantaina 09-16
Ugly Psycho linkki 18. heinäkuuta 2010 kello 15.48
Ugly Psycho 18. heinäkuuta 2010 kello 15.48 linkki Coniin olen tulossa, eikä oo mitään ohjelmaa vielä lyötynä lukkoon, eli haahuilen vaan kattelemassa kaiken näköistä sen mukaan miltä tuntuu. Kympin sauna ei kuullosta pahalta jos porukkaa tosiaan kiinnostaa lähteä.
Nysalor linkki 18. heinäkuuta 2010 kello 19.47
Nysalor 18. heinäkuuta 2010 kello 19.47 linkki Garrik: [i:2a9e9e171d]Vähintäänkin tähän ketjuun voisitte mainita, jos olette tulossa coniin ja mikä päivä sopisi parhaiten tapaamiselle.[/i:2a9e9e171d] Tulossa olen jälleen mukaan. Tapaamiselle mahdollisia aikoja ovat minulla perjantaina tai lauantaina ennen kuutta. Peluutan Ropeconissa kolme Glorantha-aiheista peliä ja koetan liikenevän ajan päivystää Kalikoksen pöydän luona, joten sinne sopii tulla moikkaamaan ja tarvittaessa vaikka maksamaan jäsenmaksunkin. :) Peluuttamani roolipelit ovat: [b:2a9e9e171d]Jrusteliaadi, todennäköisesti perjantai-iltana, 5 pelaajaa[/b:2a9e9e171d] Jumaltietäjien tutkijajoukko lähetetään merille suorittamaan tärkeää tehtävää, josta riippuu koko Keskimeren imperiumin tulevaisuus. He joutuvat tekemisiin monien eri kulttuurien kanssa, mistä seurannee paljon hupia ja hauskaa pelaamista. Sääntöinä toimii Maximum Game Fun, hyvin kevyt tarinankerronta, jonka sääntöjä ei tarvitse osata. Peli sijoittuu toisen ajan Gloranthan maailmaan, jota ei tarvitse tuntea etukäteen. Hahmot luodaan pelin alussa vastaamalla hahmolomakkeen kysymyksiin. Tahaton ja tahallinen koomisuus on pelissä sallittua ja suotavaa. Peli sopii myös aloittelijoille. [b:2a9e9e171d]Murha Kotkanpesässä, todennäköisesti lauantai-iltana, 5 pelaajaa[/b:2a9e9e171d] Korkea-arvoinen lunarilainen on murhattu miehitetyssä Kotkanpesän kaupungissa. Arkaluontoista tapausta määrätään tutkimaan joukko Lunarin armeijaan kuuluvia pelaajahahmoja. Pystyvätkö he ratkaisemaan tapauksen ilman vakavia poliittisia seurauksia? Sääntöinä toimii RuneQuestin suomenkielinen laitos, jonka sääntöjen osaaminen on hyödyksi muttei pakollista. Peli sijoittuu Gloranthan maailmaan, jota ei tarvitse tuntea etukäteen. Pelissä on valmiit hahmot. [b:2a9e9e171d]Wyvernin sisaret, todennäköisesti sunnuntai-iltapäivällä, 5 pelaajaa[/b:2a9e9e171d] Dara Hapan patriarkaalisessa yhteiskunnassa naisten osa on ahdas. Aatelisrouvat ovat kuitenkin perustaneet oman salaseuransa, joka joutuu yllättäviin vaikeuksiin. Paljastuuko perinteitä rikkova salaseura miehille vai onnistuvatko naiset ratkaisemaan ongelman itse? Sääntöinä toimii HeroQuest-roolipelin toinen laitos, jonka sääntöjen osaaminen on hyödyksi muttei pakollista. Peli sijoittuu toisen ajan Gloranthan maailmaan, jota ei tarvitse tuntea etukäteen. Pelissä on valmiit hahmot, jotka ovat kaikki naisia.
Bellad linkki 18. heinäkuuta 2010 kello 21.56
Bellad 18. heinäkuuta 2010 kello 21.56 linkki Nyssen peleistä toinen ja kolmas kuulostaa sellaisilta, jotta voisin haluta osallistua. Mikäli tämä aikataulullisesti onnistuu, niin pyrin ilmestymään paikalle. Sitovasti en vielä ilmoittaudu. Poislähtöön vaikuttaa myös kimppakyytiläisten mielipiteet.
Vesa linkki 19. heinäkuuta 2010 kello 8.31
Vesa 19. heinäkuuta 2010 kello 8.31 linkki Luultavasti olen myös minä coniin ilmaantumassa ilman mitään sen kummempaa ohjelmaa. Eli miitti kyllä sopii ja saunaankin tulen jos lähtijöitä on.
newsalor linkki 20. heinäkuuta 2010 kello 11.16
newsalor 20. heinäkuuta 2010 kello 11.16 linkki Eittämättä ittekkin koitan ahtaa pelien vetämistä aikatauluuni. Jos vain millään ehdin, niin heitän jonninmoiset mainokset niistä tänne. Oon aatellu, että 1-2 peliä voisin vetää Gloranthaa ja yhden Noitahovia.
Georgius linkki 22. heinäkuuta 2010 kello 6.36
Georgius 22. heinäkuuta 2010 kello 6.36 linkki Oon conissa logistiikkanakissa ja aikatauluni riippuvat pitkälti siitä kuinka tavara saadaan liikkumaan. Yritän kuitenkin ehtiä käymään tapaamisessa, jolle parhaita päiviä minun puolestani olisivat perjantai ja lauantai, sunnuntai kun kuluu isoilta osin purkamiseen.
Vesa linkki 22. heinäkuuta 2010 kello 8.51
Vesa 22. heinäkuuta 2010 kello 8.51 linkki Taidan sittenki tämän vuoden conin passata rahaa säästääkseni. Eli luultavimmin en paikalle ilmaannu tänä vuonna.
Korol linkki 22. heinäkuuta 2010 kello 10.16
Korol 22. heinäkuuta 2010 kello 10.16 linkki Ilmestynen miittiin. Vois perjantaina Kalikos-pöydän kulmilla sopia ajoista?
Garrik linkki 23. heinäkuuta 2010 kello 10.53
Garrik 23. heinäkuuta 2010 kello 10.53 linkki Nyt kävikin niin, että kesämökki voitti conin. Ei vaan pysty olemaan kahdessa paikassa samaan aikaan... Hyvää conia ja kivaa kokoustelua! -G
Bellad linkki 26. heinäkuuta 2010 kello 19.21
Bellad 26. heinäkuuta 2010 kello 19.21 linkki mietittiinkin, jotta miksei kukaan Garrikkia missään nähnyt. Tosin ei sillä, varmaan monella muullakin olisi kesämökki vienyt voiton, jos olisi ollut varaa valita.