Vanha foorumi

Takaisin

miten olisi

Yleinen keskustelu
Ryytman 19. kesäkuuta 2001 kello 12.47
Kirjoittaja Viesti
Ryytman linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 5.17
Ryytman 18. kesäkuuta 2001 kello 5.17 linkki ircnettii #Runeques kanava? =)
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 0.35
Topi Hiski Viljami Salmi 18. kesäkuuta 2001 kello 0.35 linkki Hieno idea! Mulla on vaan sellanen ongelma, että en osaa käyttää IRC:iä.. Pitäis varmaan opetella.. Xircon on, mut en oo viel perehtynyt.
Nysalor linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 3.47
Nysalor 18. kesäkuuta 2001 kello 3.47 linkki [i:e88d0904ca] Mulla on vaan sellanen ongelma, että en osaa käyttää IRC:iä.[/i:e88d0904ca] Enpä osaa minäkään, mutta pidän jotenkin parempana tällaista hiukan hidastempoisempaa keskustelua - IRC:ssä saattaisi tulla roikuttua vielä enemmän kuin täällä foorumilla. Tähän mennessä foorumi on kyllä riittänyt minulle aivan hyvin. Tekstiasukin tulee hiottua paremmin kuin interaktiivisessa keskustelussa. Mutta tämä on tietysti vain minun vaatimaton mielipiteeni.
Tero Kaija linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 19.34
Tero Kaija 18. kesäkuuta 2001 kello 19.34 linkki Tuleepa tässä muutenkin idlattu ircissä, joten miksei yksi kanava lisää?! :smile: Mutta vakavasti puhuen, asia on kyllä käynyt minunkin mielessä. Ongelma on kuitenkin se, että keskustelu saattaisi siirtyä varsinaisesta RuneQuestista kaikkeen muuhun, ja tällöin kanava olisi vain yksi muiden joukossa. Toki alkuun saattaisi keskustelu olla kiivastakin, mutta epäilen, että se muuttuisi jonkin ajan kuluttua tietyn sisäpiirin keskusteluksi (tämä on tapahtunut muillakin kanavilla). Toiseksi itse pidän juuri keskustelufoorumien tarjoamasta tavasta keskustella; viestit jäävät kaikkien luettavaksi ja niihin voi jokainen kommentoida. Jälkeenpäinkin näitä viestejä voi edelleenkin lukea. Ei minulla sinänsä ajatusta vastaan mitään ole, periaatteessahan tällä tavoin saattaisi tavoittaa pelaavan RuneQuest-kansan paremmin. Ja kanavan mainostushan tuskin ongelma olisi. Jos joku päättää kanavan pistää pystyyn, minut kyllä löytää sieltä. Jos jostain saisi vielä botin (tai toisenkin) järjestystä ylläpitämään, niin kiva...
Anonymous linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 19.10
Anonymous 19. kesäkuuta 2001 kello 19.10 linkki Niin no pikkuveljeni on aikamoinen internet velho , joten jos kehtaisi voisin oppia häneltä ottaa. Mutta koska rq ja glorantha ovat sellaisia aiheita, että ehkä tällainen foorumi sopii keskusteluun paremmin.. Mutta irc kanavaa voisi tosiaan pitää vain kanavana kanavien joukossa, joskin RQ pelaajien sellainen.. Mutta jos tosiaan joku osaa ja haluaa ruveta säätään.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 11.05
Topi Hiski Viljami Salmi 19. kesäkuuta 2001 kello 11.05 linkki joo siis taas vastailin onnessani, ja tajusin, että kaveri oli käynyt katselemassa posteja ja postaillut ja laitoin oman postin Rudd Stormseyen nimellä... |I:/ -->
Guzmo linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 10.56
Guzmo 19. kesäkuuta 2001 kello 10.56 linkki iRC toimii kuin junan vessa. Helppoa ja yksinkertaista. Tuskin siellä mitään kovin syvällistä keskustelua esiintyisi, mutta hyvä idea. Bottien nimiksi sitten tietysti Glorantha mytologian hahmoja :smile: --------------------------------- - Guzmo
Anonymous linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 2.10
Anonymous 19. kesäkuuta 2001 kello 2.10 linkki tuolla on minun ja Ryytmanin botti. Minunbotti (RuneBot) onhieman epävakaa ja tippuileesieltä vähänväliä. (netti sekoilee) Mutta yritänpitää sitäsiellä koko ajan. Ryytmanin botti on vakaampi ja se ei turhia sekoile. mutta jos haluaa saada opsit niin vaikka pistää messageamun botille ja säädänsillai että saat ne opsit. mahdollisesti jostietää sen oman "osoitteen" mistä soittaa niin sekinolisi kiva laittaa siihen. Jotta tulee helpommaksi ja turvallisemmaksi se opsien antaminen. Kun jos sitäen saa niin sitten se kattoo nimestä ja se ei oo hauskaa. Joten jos olette ircissä niin tulkaa sinne! irc serveri on tietenkin irc.it.lut.fi mutta varmuuden vuoksi laitan sen tohon. #runequest
Tero Kaija linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 12.47
Tero Kaija 19. kesäkuuta 2001 kello 12.47 linkki Jees, eli tuo kanava on kai sitten epävirallisesti auki. Jos sinne saisi vielä toimivat botit ja muut asiat kuntoon, niin kai se kohta virallisestikin aukeaa. Mutta katsellaan ja kuunnellaan. Ja jos joku ei vielä ole tutustunut IRC:n ihmeelliseen maailmaan, nyt on mahdollisuus tehdä se RuneQuestin merkeissä. :smile: Tarvittavat ohjelmat ja ohjeita löytyy [url=http://www.mirc.com]täältä[/url].