Vanha foorumi

Takaisin

Vastustajaeditori 1.1

Päivitykset
Tero Kaija 1. marraskuuta 2001 kello 2.57
Kirjoittaja Viesti
Tero Kaija linkki 31. lokakuuta 2001 kello 7.06
Tero Kaija 31. lokakuuta 2001 kello 7.06 linkki Nyt on Vastustajaeditorin uusi versio ladattavissa [url=http://koti.mbnet.fi/~terokaij/runequest]RQ-sivullani[/url]. Komentteja ohjelmasta otetaan vastaan kuten myös ehdotuksia joskus tulevaa uutta versiota varten.
Guzmo linkki 1. marraskuuta 2001 kello 13.08
Guzmo 1. marraskuuta 2001 kello 13.08 linkki Aivan loistava! Paranee vaan joka versiolla. Nauratti erinomaiset ankat, joita generoin. Yhdellä oli RR ja ÄLY kummatkin 20 :smile: Ainut mitä tuohon enään toivoisin olisi Gloranthan kulttuuri ja kultti sidonnaisten kykyjen ja loitsujen arpominen. Eli kultit otettaisiin vaikka muutamalle hahmotyypille valinnaisesti mukaan. Heortling Barbaari ja Lunsku voisivat olla vaikka nuo vaihtoehdot. Mutta eipä tuohonkaan generoituun tekstiin ole iso vaiva korjata loitsut oikeiksi. Lisäideoita: - Kaaottisten ominaisuuksien arpominen Broille ja Orgreille. - Olennon panssarit voisi luetella myös vaihtoehtoisesti tiedoissa. Tyyliin: raajoissa silmukkaa, torsossa lamellaari. - Nimigeraattori mukaan. Broille ja Peikoille on suht helppo tehdä nimigeraattori. Kaikki älyttömät sanat ja kirjainyhdistelmät kelpaavat. Ihmisille täytyy varmaan käyttää jotain listaa. - Lisää erikoisia aarteita (esim. matriisit) Kannattaa tehdä tuosta ehkä yksi versio, joka on defaulttina englanninkielinen ja pistää isompaakin jakeluun. Luulen, että moni RQ pelaaja ulkomailla arvostaisi ohjelmaasi. Ehkä saat apua myös Saksa/Ranska/jne.. käännöksissäkin. Täytyykin printata 99 Broota siltä varalta, että Ralzakark aikoo hyökätä lähiaikoina :smile: Loistohomma Tero!
Tero Kaija linkki 1. marraskuuta 2001 kello 2.57
Tero Kaija 1. marraskuuta 2001 kello 2.57 linkki [i:6a98e786c1] Nauratti erinomaiset ankat, joita generoin. Yhdellä oli RR ja ÄLY kummatkin 20[/i:6a98e786c1] Heh! :smile: Kyllähän Mukautettu-tasoa käyttäen ominaisuudet menevät yli normaalien rodun maksimien, mutta saapahan luotua riittävän kovia hahmoja.. [i:6a98e786c1] Ainut mitä tuohon enään toivoisin olisi Gloranthan kulttuuri ja kultti sidonnaisten kykyjen ja loitsujen arpominen.[/i:6a98e786c1] Tuo kävi kyllä mielessä, mutta se olisi sitten vaatinut n kertaa enemmän työtä. Toisaalta ei tuo mahdoton juttu ole, katsellaan sitten seuraavassa versiossa. [i:6a98e786c1] Kannattaa tehdä tuosta ehkä yksi versio, joka on defaulttina englanninkielinen ja pistää isompaakin jakeluun. Luulen, että moni RQ pelaaja ulkomailla arvostaisi ohjelmaasi. Ehkä saat apua myös Saksa/Ranska/jne.. käännöksissäkin.[/i:6a98e786c1] Joo, tarkoitus on tehdä tuosta englanninkielinen asennuspaketti, joka on sitten suunnattu ulkomaalaisille käyttäjille. Itse ohjelmaanhan ei tarvitse mitään muutoksia tehdä. Pitää varmaankin kyhätä jonkinlainen englanninkielinen pikkusivu ohjelmaa varten, josta sen sitten saa ladattua. [i:6a98e786c1] Loistohomma Tero![/i:6a98e786c1] Kiitoksia! Pitää vielä painottaa (jos saisi hieman anteeksi), että Vastustajaeditori 1.1 on ensimmäinen minun oma tekemä c++-ohjelma (jos ei koulussa harjoituksina tehtyjä "Hello World!" -esimerkkejä lasketa), joten ei tuo kieli vielä ole täysin hallussa. Eikä varsinkaan C++Builderin käyttö. Kyllä siinä sai monta kertaa hermonsa menettää, että sai kaiken pelaamaan. Ja sitten vielä se Pepsi-määrä, joka ohjelmaa tehdessä kului... Mutta eiköhän tästä ole hyvä jatkaa...
Larppa linkki 8. kesäkuuta 2002 kello 13.16
Larppa 8. kesäkuuta 2002 kello 13.16 linkki HYVÄ, TERO Hyvä juttu! Ohjelma on rautaa ja siitä on totisesti apua tuleviin seikkailuihin!!! MUt ois saanu olla vielä ammatti mahdollisuus, kuten joo ankka varas tai ihmis soturi Niin ja puolituista et sitten pistäny siihen aika harmittavaa, koska ne on lempi hahmojani :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Kokonaisuudessaan ihan hyvä ohjelma Ps:Oottelen innolla seuraavaa ohjelmaa!!! :P
Turbokitten linkki 16. toukokuuta 2005 kello 18.08
Turbokitten 16. toukokuuta 2005 kello 18.08 linkki Juu, erinomainen apuväline, kiitosta vaan paljon! Olisiko tuohon mahdollisuus lisätä toiminto, jolla voisi tehdä "custom"-olentoja. Eli ohjelma kysyisi mikä on esim. VMA:n minimi ja maksimi ja arpoisi sitten siltä väliltä (kaikille ominaisuuksille sama). Os. paikkojakin voisi laittaa itse, eli määritellä minkä niminen os. paikka tulee millekin noppaluvulle (esim. olentoja, joilla on enemmän os. paikkoja, kuin ihmisellä). Myös muut kykyprosentit voisi määritellä erikseen (minimi ja maksimi). Ja jos haluaa paukutella henkseleitä, niin panssareille voisi laittaa oman paikkansa (siis paljonko suojaa lävistävää, viiltävää, murskaavaa ja pudotusta vastaan). Ihan vaan idea, voipi olla että menee liian monimutkaiseksi.
ZamboNet linkki 8. joulukuuta 2005 kello 23.20
ZamboNet 8. joulukuuta 2005 kello 23.20 linkki Kaikkihan on ihan mahdollista. Kysymys on vain viitseliäisyydestä ja siitä jaksaako joku koodailla sitä :D Eihän tuo kyllä mahdottoman iso homma edes olisi.
Bellad linkki 26. huhtikuuta 2006 kello 4.07
Bellad 26. huhtikuuta 2006 kello 4.07 linkki Muuten vaikuttaa melko fiksulta, mutta rajoittaisin KOK arvon kuitenkin eri scriptillä, että ei voisi mennä yli rotumaksimin, ja mahdollisesti vielä siten, että KOK=KOKmax+KOKmax-KOKarvottu. Tämä siksi, kun en oikein arvosta "kaikkilla on koko tapissa ja sen yli" juttuja. Muuten saa olla kova ja über, mutta ei koossa. Se nyt kuitenkin on mielestäni sellainen, mikä ei nyt heti Herottamallakaan nouse. Oletko miettinyt sellaista versiota, jossa tekisit ohjelman, jolle saa luoda käskytaulukon, ja nimetä sen. Näin saisi rotuja mitenmonta vain. Ja niitä voisi toki jälkikäteen editoida. Samoin voisi luoda tasomääritysparametrejä itsekin, ja editoida niitä. ... onk omielestäsi noissa mitään ideaa..? muitakin ajatuksia toki on, mutta kysyn nyt ensin tätä, etten ihan turhaan kaikkea kaada reiälliseen vatiin.
Alec linkki 26. huhtikuuta 2006 kello 6.44
Alec 26. huhtikuuta 2006 kello 6.44 linkki [quote:7db865b13d="Bellad"]...[/quote:7db865b13d] Ei kyllä ole pitkään aikaan tähän ketjuun kirjoituksia tullut, mutta mikäli tällaisten ohjelmien tekeminen onnistuu, niin miksei toteuttaa omia ideoita itse. Kun haastetta vielä pyysit, ni tässä ainakin olisi ku väsäisit oman version vastustaja editorista(ellei oo patentoitu) omine ideoineen. Varmasti saisit monet kiitokset foorumin aktiivisilta pelaajilta.
ZamboNet linkki 26. huhtikuuta 2006 kello 16.33
ZamboNet 26. huhtikuuta 2006 kello 16.33 linkki Jep. Kyllähän nuo uudistukset ovat täysin toteutettavissa. Vaivaahan se vain teettää, mutta kukapa ei vaivaa Runen eteen näkisi :D Itse en kyllä jaksaisi alkaa tappelemaan, kun sen verran hakusessa C++ tms vielä on.
Bellad linkki 26. huhtikuuta 2006 kello 18.42
Bellad 26. huhtikuuta 2006 kello 18.42 linkki Muutoin olisin jo kauan sitten tehnyt pelin, jonka olen aina halunnut, mutta ei ole tuo kielien opiskelu ollut minun vahva laji..;) ei koodaus tai mikään muukaan. Kun oikeatkin kielet mongertuu käsittämättömäksi soopaksi, josta ei meinaa edes tunnistaa, mitä kieltä yritettään tavoitella, niin koodatessa voit kuvitella samat ongelmat..=) kaikkia ei vaan ole tarkoitettu koodaamaan. Ja minä olen yksi niistä, joille jo jumala minua luodessaan asetti kiellon moiseen. Idearikas tosin olen..=) mutta ei ole ketään ikinä moinen kiinnostanut..=) Ja voisikin tässä lainata erästä uskonnonopettajaa: "Miehen on turha yrittää tehdä lasta, kun syntyy pelkkä paska."
ZamboNet linkki 26. huhtikuuta 2006 kello 19.52
ZamboNet 26. huhtikuuta 2006 kello 19.52 linkki Kyllä tähän maailmaan ideoita mahtuu ja väitän: vaikkei niitä pystyisi itse toteuttamaan joku muu voi siitä onkeensa ottaa. Niin on moni hieno asia saanut alkunsa, luulen ma. Turha kysyä esimerkkejä... en tiedä sellaisia :D paitsi pienessä mittakaavassa omasta kokemuksesta, mutta sellaiset esimerkit eivät kaikkia vakuuta.
Alec linkki 27. huhtikuuta 2006 kello 6.12
Alec 27. huhtikuuta 2006 kello 6.12 linkki Sori OT mutta on pakko laittaa... [quote:5d9d831628="Bellad"]"Miehen on turha yrittää tehdä lasta, kun syntyy pelkkä paska."[/quote:5d9d831628] [url=http://www.eurohockey.net/players/show_player.cgi?serial=49227]Nomen est omen [/url]