Vanha foorumi

Takaisin

Varjojen statsit

RuneQuest hahmot, hirviöt ja olennot
Derinma 26. kesäkuuta 2008 kello 11.51
Kirjoittaja Viesti
Derinma linkki 26. kesäkuuta 2008 kello 11.51
Derinma 26. kesäkuuta 2008 kello 11.51 linkki Juu haluaisin tietää Varjojen statsit ja sen käyttäytymisen ku luin Kauhun ja Pimeyden kultteja ni tuli niitä vastaan ja mieten missä statsit ja tietenkin kirjassa mikä ei tällä hetkellä ole minulla ja tarvisin statseja kipeästi. Kiitokset etukäteen vastaajille. :D
Garrik linkki 26. kesäkuuta 2008 kello 17.18
Garrik 26. kesäkuuta 2008 kello 17.18 linkki Koska Derinma lienee jo saanut varjon statsit, kuoletin linkin. -G
Derinma linkki 30. kesäkuuta 2008 kello 11.21
Derinma 30. kesäkuuta 2008 kello 11.21 linkki Anteeksi en ole päässyt tälle koneelle vähään aikaan ja tarvitsisin vielä sen linkin ja olen keskittynyt serkkuni koneella Broo hahmot viestiin.Ja minulla ei ole paperia, Koska olen mökillä :x
To_The_Hats linkki 30. kesäkuuta 2008 kello 13.47
To_The_Hats 30. kesäkuuta 2008 kello 13.47 linkki Eikös varjon ja muiden alkuvoimien.( vai mitä olivatkaan ) statsit löydy riimumestarin kirjasta. Kyseistä kirjaahan ei taida kaupasta enää löytyä, mutta vinkkinä suuntaa lähimpään kirjastoon ja kaukolainaa opus. Niin pitäisi löytyä. Hintaa on 6e. Sitten voit suunnata lähimpään kopiointifirmaan tai lähimmän kopiointikoneen luo ja tehdä itsellesi oman kirjan. Niin mejän peliporukka teki. Tosiaan kätevä opus tuo kirja siinä on pirusti uusia hyviä sääntöjä, taikoja, aseita ja mörköjä. Siis jos pelaat vanhaa RQta etkä Mongoosea. Ehkä vähän sivusin aihetta, mutta oli pakko vaan sanoa.
Garrik linkki 30. kesäkuuta 2008 kello 13.47
Garrik 30. kesäkuuta 2008 kello 13.47 linkki Ok, meitsi hätiköi. Tässä se linkki: [url=http://www.saunalahti.fi/~turcca/Ilkka/Varjo_RQ.jpg]Varjon tiedot RuneQuestissa, Riimumestarin kirja s. 39[/url] Koppaapa kuva sinne serkkusi koneelle. -G
Derinma linkki 30. kesäkuuta 2008 kello 15.01
Derinma 30. kesäkuuta 2008 kello 15.01 linkki Joo kiitos olisinhan minä muuten jo kopsannut ja sillä tavalla mut ku en ollut serkulla johonkin aikaan. Viimeksi silloin kun laitoin tuon viestin, kun en tiennyt et en pääsis enää koneelle ku piti lähtee. Kiitos myös Hatulle Teenpäs niin, mutta kaverilla on Riimumestarin kirja mut oon mökillä... :D