Vanha foorumi

Takaisin

Oblivion

Yleinen keskustelu
littlestone 19. maaliskuuta 2008 kello 9.37
Kirjoittaja Viesti
littlestone linkki 19. maaliskuuta 2008 kello 9.37
littlestone 19. maaliskuuta 2008 kello 9.37 linkki Sattuisko täällä olemaan joku, joka on perehtynyt Oblivionin modeihin? En saa joitain modeja toimimaan. Olen yrittänyt lukea ohjeita netistä ja olen yrittänyt käyttää eri ohjelmia (esim. mod manageria, jota en osannut käyttää...), mutta en saa läheskään kaikkia modeja toimimaan. Minun englannin taito ei ilmeisesti riitä tulkitsemaan monimutkaista tietokonekieltä. En paljoa tietokoneista ymmärrä ja englantini oli koulussa melko huono.... Niin että voisiko joku neuvoa? Alkaa jo suoraan sanottuna v.....n!
Northstar linkki 4. huhtikuuta 2008 kello 16.43
Northstar 4. huhtikuuta 2008 kello 16.43 linkki Yritätkö laittaa aina vain yhden modin kerrallaan päälle? Oletan ettet, vaan alla on jotain muitakin modeja.. 1. Jotkut modit eivät vain toimi keskenään. Sen mod managerin pitäisi siitä kyllä ilmoittaa mutta aina ei välttämättä toimi. 2. Jotkut modit vaativat toimiakseen tietyn tasoisen pelin, ei välttämättä uusin patch-versio, taikka juuri vaatii uusimman patchin. 3. Onko peli alkuperäinen vai 'varmuuskopio'.. Osa modeista toimii vain tietyllä versiolla, hiukan eri asia kuin 2. kohta.
Vesa linkki 5. huhtikuuta 2008 kello 9.12
Vesa 5. huhtikuuta 2008 kello 9.12 linkki Suosittelen että hylkäät Oblivionin ja vaihdat Morrowindiin ;). Se nimittäin on monin verroin Oblivionia parempi pelitys, taistelua lukuunottamatta mutta se on pieni kosmeettinen seikka. Modithan on yleensä pakattuna ja ne avaamalla näkee sitten sen polun tjsp. minne modit on hyvä purkaa. Jos siellä taas näkyy että se vääntää jonkun oman kansion niille niin purat vain sen zipin tjsp. jonnekin muualle, copypastetat sitten modin filut Data Files kansioon ja siellä tarvittaviin kansioihin. Modit sitten aktivoidaan autorunin tuoman menun Data Files valikosta.
littlestone linkki 2. toukokuuta 2008 kello 12.04
littlestone 2. toukokuuta 2008 kello 12.04 linkki Kiitti neuvoista :) Olen saanut suurimman osan modeista kuntoon ja oli minun alhaisella tietokoneiden tietämyksellä perkeleen moinen työ!!! [quote:c99e5ba486="Vesa"]Suosittelen että hylkäät Oblivionin ja vaihdat Morrowindiin ;). Se nimittäin on monin verroin Oblivionia parempi pelitys, taistelua lukuunottamatta mutta se on pieni kosmeettinen seikka.[/quote:c99e5ba486] Olen pelannut Morrowindin kertaalleen puhki ja loistava peli onkin! :-D Olen kuullut huhun, että Oblivioniin saisi sellaisen modin, että sitä voisi pelata Morrowindin maailmassa ja Elders scroll 1 ja 2 maailmassa..? Onko tällä huhulla mitään perää?
Mao linkki 22. joulukuuta 2008 kello 21.02
Mao 22. joulukuuta 2008 kello 21.02 linkki Samaa mieltä. Morrowind on paljon parempi kuin oblivion. Parempi mainquest ja tribunal ja bloodmoon lisäosat hakkaavat oblivionin vastaavat lisäosat. Morrowindissa on lähes kaikki paremmin grafiikoita ja tekoälyä lukuunottamatta. Nekin voi kuitata sillä että peli ilmestyi vuonna 2003.
Mao linkki 13. elokuuta 2009 kello 16.39
Mao 13. elokuuta 2009 kello 16.39 linkki Korjaan -> Morrowind on ilmestynyt itseasiassa jo vuonna 2002 jos ihan tarkkoja ollaan :-D