Vanha foorumi

Takaisin

Tulisikohan tämä tänne

Roolipelikeskustelu
Plentonius 24. marraskuuta 2001 kello 11.32
Kirjoittaja Viesti
Plentonius linkki 19. marraskuuta 2001 kello 22.16
Plentonius 19. marraskuuta 2001 kello 22.16 linkki Kun en enää oikein tiedä, mihin ihmeeseen minun polkuni pitäisi laittaa, niin laitan sen vaihteeksi tänne. Eli kysymys on lähinnä siitä, että olen viime aikoina yhä vakaammin kiinnostunut freeform tyyppisistä peleistä ja ajattelin kysyä hieman ihmisten mielipiteitä. Olen ollut bofferimiekoilla huitomista vastaan aina, mutta hyvin kiinnostunut tästä toisenlaisesta muodosta elävää peliä. Joten siis, olisiko joku kiinnostunut a) pelaamaan Glorantha-aiheista (tai vaikkapa ihan mitä tahansa) freeformia tai b) kirjoittamaan sellaista kanssani? Olen täysi ummikko koko pelilajin suhteen, mutta kaikesta siitä, mitä olen lukenut, olen päätellyt, että kyseessä on mielenkiintoinen pelimuoto. Jotenkin vain, mieleni tekisi järjestää Suomessakin jokin HotB/Moonson/Malanin huoneen kaatuminen -juttu, sekä kirjoittaa oma sellainen. Onko tautiin sairastuneita vielä minua enempää?
newsalor linkki 20. marraskuuta 2001 kello 1.46
newsalor 20. marraskuuta 2001 kello 1.46 linkki Olen itsekkin ollut aina kiinnostunut näistä peleistä, enkä vähiten niistä kirjoitettujen erinomaisten raporttien vuoksi. Ehkä voisimme kehitellä jotain.
Guzmo linkki 20. marraskuuta 2001 kello 7.42
Guzmo 20. marraskuuta 2001 kello 7.42 linkki Pelaaminen kiinnostaa kyllä. Plento, sä kyllä jaksat viritellä kaikkea :smile: - Guzmo
Plentonius linkki 23. marraskuuta 2001 kello 21.22
Plentonius 23. marraskuuta 2001 kello 21.22 linkki Hei virittely on mun toinen luonne. Kiinnostaa vaan kummasti ja joko sellaisen kirjoittaminen tai jonkun valmiin pelaaminen kiinnostaisi kyllä. Esim ei-glorantha-aiheinen Cafe Casablanca kiinnostaisi kovasti, mutta se on cruel hoaxin matskua ja mistäs tempaset sen tähän hätään? Katotaan miten tää juttu etenee.
Juha R linkki 23. marraskuuta 2001 kello 6.13
Juha R 23. marraskuuta 2001 kello 6.13 linkki Itselläni ei Tarsh Waria vielä ole, mutta eikös sen pitäisi olla nimenomaan freeformia ennen pelaamattomalle sopiva ja henkilömäärältään kohtuullinen? Kommentteja läpykän omistajilta?
Plentonius linkki 23. marraskuuta 2001 kello 18.56
Plentonius 23. marraskuuta 2001 kello 18.56 linkki Mulla on yks Hatherleyn tekemä länkkärijude kuudelle pelaajalle. Yritin saada äijät vireeseen, mutta yhtä vaille jäi. Joku toinen kerta sitten. Kps jyllää. Tarshssotaa en ole myöskään vetäny.
Juha R linkki 23. marraskuuta 2001 kello 18.52
Juha R 23. marraskuuta 2001 kello 18.52 linkki Hatherley? Kps? Mestari, puhutte mystisiä...
Plentonius linkki 24. marraskuuta 2001 kello 11.32
Plentonius 24. marraskuuta 2001 kello 11.32 linkki Hatherley on yksi freeformjehuista, jonka sivuilta löytyy jotain kivaa aiheesta innostuneille. Kps as in kivi-paperi-sakset. Suokaa anteeksi kryptisyyteni.