Vanha foorumi

Takaisin

4 jalakisten elukoiden stamina?

RuneQuestin säännöt
Bellad 8. tammikuuta 2007 kello 15.53
Kirjoittaja Viesti
Bellad linkki 8. tammikuuta 2007 kello 15.53
Bellad 8. tammikuuta 2007 kello 15.53 linkki RQ3:n 4 jalkaisten väsymyspisteiden määrää en nyt muista, miten se laskettiin, kun ei ole ikinä tullut käytettyä moisia pisteitä, mutta nyt taas tarttis niitä, ja kirjat on limbotuksessa, niin voisiko joku ystävällisesti muistuttaa asiasta minua, tai etsiä tiedon kirjoistaan, jos jaksaa.?
alamolo linkki 8. tammikuuta 2007 kello 16.25
alamolo 8. tammikuuta 2007 kello 16.25 linkki Suurten nelijalkaisten eläimien VP lasketaan siten, että otetaan eläimen VMA, etsitään sitä vastaava KOK KOK-vastaavuus taulukosta, ja jaetaan tätä KOK:a vastaava kilomäärä kolmella. Noin sanoo itse pelaajan kirja. Tosin taitaa olla toinen laitos mut sama kai tuo.
Bellad linkki 8. tammikuuta 2007 kello 18.24
Bellad 8. tammikuuta 2007 kello 18.24 linkki [quote:8c44c46503="alamolo"]Suurten nelijalkaisten eläimien VP lasketaan siten, että otetaan eläimen VMA, etsitään sitä vastaava KOK KOK-vastaavuus taulukosta, ja jaetaan tätä KOK:a vastaava kilomäärä kolmella. Noin sanoo itse pelaajan kirja. Tosin taitaa olla toinen laitos mut sama kai tuo.[/quote:8c44c46503] muistelinkin, että pelaajan opuksessa olisi, mutta muistin kyllä jotain ihan muuta. Vaan eipä sen väliä. Kiitos.