Vanha foorumi

Takaisin

Pelitestaajia?

Yleinen HeroQuest -keskustelu
Plentonius 8. lokakuuta 2001 kello 19.56
Kirjoittaja Viesti
Plentonius linkki 26. syyskuuta 2001 kello 9.43
Plentonius 26. syyskuuta 2001 kello 9.43 linkki Onko kukaan kiinnostunut pelitestaamaan yhtä HW episodia? Tarvitsisin muutamaa mielipidettä, ennen kuin laitan menemään TT10n editorille. Englanniksi kylläkin, joten jos ei ole hallussa, niin valitan.
Guzmo linkki 27. syyskuuta 2001 kello 5.00
Guzmo 27. syyskuuta 2001 kello 5.00 linkki Siis pelitestaanko se IRL ja puhuminen täytyy hoitaa engelska vai niinkö, että pelkästään pelimateriaalit ovat englanniksi? Haittaako jos ei osaa HW:n sääntöjä? :smile: - Guzmo
Anonymous linkki 27. syyskuuta 2001 kello 17.12
Anonymous 27. syyskuuta 2001 kello 17.12 linkki Toki olen halukas... ja riippuen miten hyvin sitä englantia pitää osata... kyllähän mä sitä ymmärrän, mutta se, että ymmärtääkö joku muu mitä mä yritän selvittää onkin sitten ihan toinen juttu =) No Plentoniuksella on jonkunmoinen käsitys mun englanninkielen taidosta... Ja miten tää peli tapahtuu? Sähköposti vai ihan noin niinku "livenä"?
newsalor linkki 26. syyskuuta 2001 kello 22.06
newsalor 26. syyskuuta 2001 kello 22.06 linkki Eiköhän tuo kiinnosta, jos se vain sopii kampanjaani. Voisin ehkä pelauttaa sen erikseenkin vaikka maraconissa.
Plentonius linkki 27. syyskuuta 2001 kello 23.40
Plentonius 27. syyskuuta 2001 kello 23.40 linkki Siis ei mitään ihmeellistä, pelaatte niin kuin minkä tahansa episodin ja lähetätte mulle kommentit "täyttä sontaa" tai "tää juttu ei oikein auennut - selvitä", jotta mä saan käsityksen siitä, miten se muille ihmisille aukee. Sillä vaikka itelle koko juttu on hyvin selkeenä kuvana edessä, niin täytyy tietää onko sen osannut välittää sanojen myötä. Ja Luigi saa varmaan sen tänään pelattavakseen jos vaan saa IV-anomuksensa hyväksyttynä siipaltaan... Jos saan halukkailta sähköpostiosoitteen, niin postia tulee.
Juha R linkki 30. syyskuuta 2001 kello 2.24
Juha R 30. syyskuuta 2001 kello 2.24 linkki Lukisin sen mielelläni. HW on valitettavasti toistaiseksi minulle vasta teoriaa eikä käytäntöä, joten varsinaista pelitestiä en tod. näk. voi vetää, mutta jotain pystyn varmasti kommentoimaan luettuani tekstin. Eli jos haluat niin pistä tulemaan osoitteeseen jualra@utu.fi. Ja voisihan sitä yllättää RQ-porukkansa ja pakottaa ne kokeilemaan jotain ihan muuta...
Anonymous linkki 1. lokakuuta 2001 kello 4.52
Anonymous 1. lokakuuta 2001 kello 4.52 linkki Heh... eihän se mennyt ihan niinku elokuvissa, mutta hauskaa oli... taidettiin paljastaa barbaarinen luonteemme :P
Guzmo linkki 1. lokakuuta 2001 kello 19.08
Guzmo 1. lokakuuta 2001 kello 19.08 linkki Olen samoilla linjoilla juha R:n kanssa. En siis välttämättä pysty pelitestauttamaan HW:n kautta, mutta voin lukea läpi ja kommentoida. Pistä postia vaikka osoitteeseen: [b:bd007f02c3] NO[/b:bd007f02c3]guzmo@[b:bd007f02c3] SPAM[/b:bd007f02c3]guzmo.com (poista osoitteesta se boldi osa...) - Guzmo
Plentonius linkki 2. lokakuuta 2001 kello 9.29
Plentonius 2. lokakuuta 2001 kello 9.29 linkki Hyvä, vahinko vain, että juuri nyt ei satu olemaan matkassa. Jos Newsalor kerkeää ensin lähettämään, niin hyvä niin. Älkää kuitenkaan enempää levitelkö, jos saan pyytää. Toisekseen, kuten Luigi tuossa ilmoitti, niin luulen että se tarvitsee hiukan uudistusta. Eli tiettyjä puutteita on olemassa, joita yritän korjailla. Ja sikäli kuin Wenelian ominaispiirteistä koko ajan väännetään isolla kammella, niin kulttuurielementit ovat vielä vähän haussa. Mutta siis yritän järjestää ensi tilassa.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 3. lokakuuta 2001 kello 5.23
Topi Hiski Viljami Salmi 3. lokakuuta 2001 kello 5.23 linkki yks halukas ilmottautuu kanssa taas: tosalmi[b:52da9ffdfe] EISPAM[/b:52da9ffdfe]@[b:52da9ffdfe] eispam[/b:52da9ffdfe]cc.jyu.fi Tosiaan kun nämä sivut näkyy netis ihan hyvin, enkä haluu tota ylpon emailia saada liian tukkoon.. :smile: Eli poisaa pitttee tuo blodattu eispam ja se on postiosoite. Tässä ensi viikolla ehkä jopa voisin pelauttaa HW:ta kavereilleni jos saan innostusta aikaan ja koulua ei ole liikaa! Jos skenaario ei vaadi kovin montaa pelaaja, niin voin melkein varmasti johtaa sen, mutta täysin nyyppari pelaajille. Ja jos en pelauttaa pysty, niin ainakin voisin tosiaan lukea ja funsia. Hip hei ja Hurraa!
Plentonius linkki 7. lokakuuta 2001 kello 16.03
Plentonius 7. lokakuuta 2001 kello 16.03 linkki Saitteko muuten postia?
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 8. lokakuuta 2001 kello 16.13
Topi Hiski Viljami Salmi 8. lokakuuta 2001 kello 16.13 linkki Jeh Sain, mutta johtaminen onnistuu ensi viikon loppupuolella jos mahdollista. Mutta ensi vaikutelma skenaariosta oli, että pelaajilla saattaisi olla ehkä hieman liian sivullisen katsojan osa, koska kaikki tarinan (skenun) tärkeät ja vaikuttavat tapahtumat tapahtuvat ilman heidän suoraa osallistumistaan, joka vähentää pelaajien osallistumisen tunnetta. Mutta huomasin ajattelevani skenua lukiessa ,että todellakin häät on yksi suuri tapahtuma jossa ihmiset ja politiikka tapaa ja sekottuu ja häillä on tuonlaisessa kulttuurissa paljon suurempi "arvostus" kuin meillä nykyään. Siis että häihin saa vaikka mitä ideoita rakennettua! Mutta nuo oli tosiaan vaan ensivaikutlmat, kun ekan kerran ton luin ja kun/jos johda ni kerron hethet lisää. (voi kyllä olla, että johtaminen voi mennä huonosti, kun olen kaksi kertaa hw:tä johtanut ennen. Mutta toisaalta tossa ei oo mitään massa tappeluita joten hyvin pitäis mennä :smile: )
Juha R linkki 8. lokakuuta 2001 kello 4.17
Juha R 8. lokakuuta 2001 kello 4.17 linkki Sain. Pidin. Lähetän pidemmän mietinnön privaatisti.
Plentonius linkki 8. lokakuuta 2001 kello 19.56
Plentonius 8. lokakuuta 2001 kello 19.56 linkki Aivan, tuo sivullisuus on haittatekijä, mille pitäisi tehdä jotain. Ajattelin joko kirjoittaa enemmän suoria kytköksiä npchin, mutta jotenkin kun sen pitäisi kuitenkin olla pelattavissa lähes millä tahansa porukalla. Ehkäpä vain yksi tai kaksi epäsuoraa on tarvittava määrä.
Juha R linkki 4. kesäkuuta 2003 kello 19.58
Juha R 4. kesäkuuta 2003 kello 19.58 linkki "Meidät....on petetty!!!" "Ei. Olemme vain myöhässä. Vuosia myöhässä." --Calamarin unioni