Vanha foorumi

Takaisin

Guild wars

Roolipelikeskustelu
caramon 1. kesäkuuta 2006 kello 21.33
Kirjoittaja Viesti
caramon linkki 1. kesäkuuta 2006 kello 21.33
caramon 1. kesäkuuta 2006 kello 21.33 linkki Onko muilla ihmisillä kokemusta tästä pelistä? Kyseessähän siis on ilmainen netti rope. tarkempia tietoja www.guildwars.com Mielestäni todella hyvä peli, visuaalisesti kaunis ja mukava ääni maailma. Ja eikä ole sitä klikkaa ja lyö vaan joutuu todellakin miettimään mitä tekee. Hahmo kehittyy vain 20tasolle, osoittaen ettö pelin idea ei todellakaan ole se levelaaminen. jos joku ei vielä ole koittanut niin suosittelen. :wink:
Olorin linkki 1. kesäkuuta 2006 kello 21.51
Olorin 1. kesäkuuta 2006 kello 21.51 linkki No siis, eipäs nyt puhuta harhaanjohtavasti. GW:hän on [b:6c2d454612]kuukausimaksuton[/b:6c2d454612], ei ilmainen. :wink: Itse levystä joutuu edelleenkin maksamaan. (Pakko oli viilata. 8-) )
caramon linkki 1. kesäkuuta 2006 kello 22.19
caramon 1. kesäkuuta 2006 kello 22.19 linkki :D Kuukausi maksuton sitte :roll: Ihme viilailua :wink:
Olorin linkki 1. kesäkuuta 2006 kello 23.50
Olorin 1. kesäkuuta 2006 kello 23.50 linkki Ja sehän tulee tietenkin yhteen, [u:b152a58da5]kuukausimaksuton[/u:b152a58da5], ei kuukausi maksuton. :wink: ( 8-) 8-) )
Bellad linkki 2. kesäkuuta 2006 kello 5.04
Bellad 2. kesäkuuta 2006 kello 5.04 linkki *Viilaa vielä ähän lisää* Kuukausimaksuton, jonka asennuspaketin saa halutessaan lunastaa rahaa vastaan..=) eipä ole tullut kokeiltua, mutta melko skeptinen olen, että kukaan tekisi hyvää peliä ilmaisesti pelattavaksi... Nykypäivänä kun kahvi maksaa 3,50€ ja pullan kanssa 6,80€, niin en usko että kukaan suostuu näkemään pelinteon vaivaa tyytyen pelkästään vannoutuneiden fanaatikojen ostamien levykkeiden tuottohintaan.. Vaan, pitää tutustua kun pääsee taas omall ekoneelle syksyllä, ja katsoa, jos vaikka jaksaisi kokeilla silloin tuota (lue: muista)
riivaaja_ linkki 4. kesäkuuta 2006 kello 6.56
riivaaja_ 4. kesäkuuta 2006 kello 6.56 linkki [quote:b7e3e7771e="caramon"]Onko muilla ihmisillä kokemusta tästä pelistä?[/quote:b7e3e7771e] Joo. Itse olen pelannut GW:tä melkein ilmestymispäivästä lähtien. Aivan loistava peli, mutta kyllä siihenkin kyllästyy kuten minun kohdallani on tainnut jo käydä. Pelaan siinä N/Mo yhdistelmää eli siis Necromacer (sellanen kuolon mies) Monkkia (parantaja sekä suojelia). Olen 20lvl, mutta en ole päässyt peliä läpi (vikaan paikkaan jäi). Suosittelen kovasti, ihan hintansa arvoinen peli.
Kultainen Kuningas linkki 4. kesäkuuta 2006 kello 11.41
Kultainen Kuningas 4. kesäkuuta 2006 kello 11.41 linkki ymmartäkseni qw ei ole kuukausimaksuja mutta updeittaaminen maksaa kysyisinkin että kannattaako tuota ostaa jos ei ole varaa updateja ostella
Bellad linkki 5. kesäkuuta 2006 kello 5.45
Bellad 5. kesäkuuta 2006 kello 5.45 linkki No updateja saa ilmaiseksikin kun vain kirjoitat google hakuun +"guild of wars" +"patch" tai +"update" jne... Maksullisista updateista en tiedä, mutta todennäköisesti ovat noita samoja ja tarkoitettu niille, joilla ei ole mahdollisuutta ladata niitä inetistä, tai haluavat ne varmuuskopioituina CD versioina (tosin molemmat kuulostaa aina harvinaisilta Netti pelien pelaajien joukossa..). en tietenkään väitä mitään, sillä ne voivat toki olla jotain muutakin, mutta olisi melko outo tapaus, mikäli näin olisi. (en pelaa itse, joten en sen tarkemmin jaksa tutustua)
Olorin linkki 5. kesäkuuta 2006 kello 9.22
Olorin 5. kesäkuuta 2006 kello 9.22 linkki Epäilisin, että Kultainen Kuningas tarkoittaa tuolla maksullisella "updeittaamisella" juurikin noita lisäosia. Koska kyllähän lisäosa on päivitys. Olisi se varsin kumma käytäntö, jos jokaisesta pienestä patchista veloitettaisiin erikseen. :wink: [quote:6a8f0dedbb="Bellad"]Maksullisista updateista en tiedä, mutta todennäköisesti ovat noita samoja ja tarkoitettu niille, joilla ei ole mahdollisuutta ladata niitä inetistä, tai haluavat ne varmuuskopioituina CD versioina (tosin molemmat kuulostaa aina harvinaisilta Netti pelien pelaajien joukossa..). en tietenkään väitä mitään, sillä ne voivat toki olla jotain muutakin, mutta olisi melko outo tapaus, mikäli näin olisi.[/quote:6a8f0dedbb] Juurikin niin, ja miten ihmeessä nettipeliä pelaavalla ei olisi mahdollisuutta ladata päivityksiä netistä...? :wink: Edit: Sieltähän tuo totuus löytyy GW:n sivuilta. (Oikeesti, ihmiset. :roll: ) [i:6a8f0dedbb][b:6a8f0dedbb]How much does Guild Wars cost? How much will additional chapters cost?[/b:6a8f0dedbb] Guild Wars is priced at a comparable cost to other first-tier PC games. The subsequent chapters of Guild Wars will be comparably priced in relation to other games. [b:6a8f0dedbb]Will there be a subscription fee for Guild Wars? Are there any other fees, such as for patches or updates?[/b:6a8f0dedbb] There is no a subscription fee of any kind, anywhere in the world and there are no hidden fees. You do not have to pay for the streaming updates that will take place on a regular basis, nor for additional content that we will provide between the chapters of Guild Wars.[/i:6a8f0dedbb]
Bellad linkki 5. kesäkuuta 2006 kello 9.44
Bellad 5. kesäkuuta 2006 kello 9.44 linkki eli huon suom: GW on jaoteltu "kampanjoihin" jotka jokainen on ostettava erikseen. Hinnat on määritelty siten, että homma saadaan pyörimään, ja on suhteellisesti suhkoht sama kuin kenen tahansa mikä muu peli vaan. Updatet ja kaikki muu kyseiseen ostettuun "kampanjaan" kuuluva kuuluu hintaan. Olorin: ei kannata ihmetellä moista, tuo on sama ilmiö, kuin mihin törmäsin kaverissani joku aika sitten. Soittaa Äidillensä, kysyäkseen onko hänen imuri hänen kellarissaan. Äite könyää kerrostalon kellariin, ja penkoo ison varastopunkkerin läpi, ja soittaa takas. "Ei oo", jolloin kaveri toteaa, "no sit se on varmaan mun siivous komeros, pitänee käydä katsomassa".
Olorin linkki 5. kesäkuuta 2006 kello 17.57
Olorin 5. kesäkuuta 2006 kello 17.57 linkki [quote:1d2b47c1a4="Bellad"]Olorin: ei kannata ihmetellä moista, tuo on sama ilmiö, kuin mihin törmäsin kaverissani joku aika sitten. Soittaa Äidillensä, kysyäkseen onko hänen imuri hänen kellarissaan. Äite könyää kerrostalon kellariin, ja penkoo ison varastopunkkerin läpi, ja soittaa takas. "Ei oo", jolloin kaveri toteaa, "no sit se on varmaan mun siivous komeros, pitänee käydä katsomassa".[/quote:1d2b47c1a4] :P