Vanha foorumi

Takaisin

Prax?

Gloranthan alueet ja mantereet
zobis 12. huhtikuuta 2006 kello 17.47
Kirjoittaja Viesti
zobis linkki 12. huhtikuuta 2006 kello 17.47
zobis 12. huhtikuuta 2006 kello 17.47 linkki Kavereiden kanssa on tässä nyt jokin aika pelailtu runequestia ja minulla on hahmo, metsästäjä-Lasjil Praxista. Minua kiinnostaisi tietää yksityiskohtaisesti asioita Praxista. Jos viitsit niin informoisitko minua hieman Praxissa yleisistä uskonnoista, sodista, kansasta ja ihan kaikesta mitä tuosta määpläntistä mieleen tulee. Kiitoksia jo etukäteen kaikille ketkä vastata viitsivät.
Spinosar linkki 13. huhtikuuta 2006 kello 9.59
Spinosar 13. huhtikuuta 2006 kello 9.59 linkki Kerran koko karu maa oli Genertin puutarha, joka oli niin hedelmällinen, että kenenkään ei tarvinnut tehdä työtä tai nähdä vaivaa. Kaaos söi sen. Nyt jättiläiset ovat poissa. Waha opetti selviytyjät elämään autíomaan ehdoilla. Laumat ovat naisten omaisuutta. Miehet tappavat ja ratsastavat. Myrskyhärkä puhaltaa hiekat myrskyksi. Kaaos lymyää koloissa.
Guzmo linkki 14. huhtikuuta 2006 kello 21.20
Guzmo 14. huhtikuuta 2006 kello 21.20 linkki Kirjat, esim: Gloranthan kultit Glorantha kirja Pavis & Big Rubble River of Cradles The Book of Drastic Resolutions, Prax Web: Google hakusanoina esim. "Glorantha" & "Prax" Esim. http://home.freeuk.com/wimp/roleplaying/pavis-background.html