Vanha foorumi

Takaisin

onko kukaan kiinnostunut netti ropaamisesta?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Anonymous 25. syyskuuta 2001 kello 15.48
Kirjoittaja Viesti
Anonymous linkki 14. kesäkuuta 2001 kello 13.22
Anonymous 14. kesäkuuta 2001 kello 13.22 linkki Jos ois halukkaita vois yrittää ropata icq tai ircin kautta jotenkin... Jos saatais porukkaa tarpeeks ( 3 sta ylöspäin
Anonymous linkki 14. kesäkuuta 2001 kello 10.59
Anonymous 14. kesäkuuta 2001 kello 10.59 linkki Olen joskus pelannut TW2000 purkkien kautta... 3 samalla koneella oli tuskaa... ainakin kunyksi halusi tappaa muut... :smile: se ei saanu kirjottaa ikinä PJ:lle josse halusi ampuu meitä... tosin siitä on joku 100 vuotta ja haluaisin kokeilla ropea netinkautta... luultaavasti pelattaisiin Runea? vai onko joku muu peli mielessä? Ps:Ei riitä ajatuksia kahteenpeliin samaan aikaan joten en voi olla PJ.... ja mielummin muutenkin pelaan kun olisin PJ. joten kyllä mää voin pelata... jos vaan pääsee mukaan porukkaan...
Anonymous linkki 15. kesäkuuta 2001 kello 10.11
Anonymous 15. kesäkuuta 2001 kello 10.11 linkki DD (3rd edition), voidaan rajata sääntöjä jos ihmiset haluaa... RQ, minulla on kirjat, mutta PJllä oisi hyvä olla myös ... muita kirjoja mulla ei sit ookkaa... mut sit jos joku suostuu pitämään niin sen mukaan voin itsekki ruveta pitämää -- tosin en ole mikään mahtava PJ (ainakaan omasta mielestäni, saatika muiden... kahesta pelaajasta ei vielä oikeen porukkaa saa kasaan ellet halua yksin pelata / PJittää yhdelle... joten *jää tuijottamaan ruutua ja odottelemaan... josvaikka . . .*
Anonymous linkki 15. kesäkuuta 2001 kello 6.33
Anonymous 15. kesäkuuta 2001 kello 6.33 linkki Saattaisi olla hiemantylsää... ei ainakaan joutuisi muiden vuoroja odottelemaan... :smile: Ei kannata alottaa pelaamista ellei 2 muuta tuleporukkaa... kannattaa odotella hieman aikaa kun näitä viestejä ei lueta kovin usein... :sad:
Arkat linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 1.06
Arkat 18. kesäkuuta 2001 kello 1.06 linkki Voisin kokeillakin. Olen jo jonkin aikaa ajatellut että voisi olla hauskaa - Ultima Online sai minut miettimään että varsinainen roolin pelaaminen voisi olla helpompaa näin, ainakin itselleni. Itselläni on RuneQuestiin sikamainen läjä kirjoja, ja D&D 3rd. Editioniin säännöt, monsterikirja ja Faerunin hirviökirja. Toisaalta pelaamisen mekaniikat olisi hyvä setviä ennen varsinaista pelailua. PJ:nä en kyllä tahtoisi toimia - oman porukan seikkailujen kanssa menee jo kaikki tarmo mitä löytyy, ja pelaajana olen ollut noin viisi kertaa kahdeksassa vuodessa (kerta = yksi 8 tunnin peli-ilta)... Jos tästä jotain tulee, saattaisin saada yhden, kaksi, kolme, neljä tai viisikin porukkani jäsentä mukaan hommaan. :smile: Ja IRCissä pelatessa ei pitäisi suuren porukan tavallisesti mukanaan tuoman jutustelun olla häiriö. IRC-pelaamiseen löytyy kuulemma nopanheitto-ohjelmia, karttaohjelmia ja muuta - onko näistä tietoa (tietysti PJ:llä on oikeus heitellä noppansa salaa kuten aina kuuluisikin - kuinkas muuten ;P).
Anonymous linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 14.15
Anonymous 18. kesäkuuta 2001 kello 14.15 linkki Kaverillani onjoku tälläinen ohjelma jolla voi tehdä karttoja ja heittää noppaa... Tosin pelaajien nopan heittely olisi aika kyseen aliaista ilman jotain ohjelmaa...
Arkat linkki 18. kesäkuuta 2001 kello 20.15
Arkat 18. kesäkuuta 2001 kello 20.15 linkki No, itse olen siihen tottunut... istun noin kahden metrin päässä pöydästä, ja jos en satu tuijottamaan tietokonettani, en siltikään erota mitä ne pelaajat heittävät. Ainakin hahmonluonnissa mokomat huijaavat, mutta muutoin huijaaminen pysyy vähintäänkin hyvän maun rajoissa - hahmokuolleisuus on jopa melko korkeaa, ja hyvää onnea raidoittaa huono... ;P Ei niin etten PJnä huijaisi yhtä usein vihollisen kuin pelaajien hyväksi. ;P
Guzmo linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 18.36
Guzmo 19. kesäkuuta 2001 kello 18.36 linkki Nopanheittoon joku ohjelma pj:lle ettei pelaajat ala hurjasti huijaamaan. Tai sitten joku ahkera vois koodata jonkun moninpeliohjelman vaikka vb:llä :smile: Mielenkiintoiseksi pelin tekisi, ehkä se että pelaajat ryhmissä kilpailisivat toisiaan vastaan esim. Orlanthi/Lunari klaaneina. Ja kiinnostunut olen ehkä pelaamaan jos pelitahti on luokkaa kerran viikossa. -------------------------------------- - Guzmo
Anonymous linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 16.43
Anonymous 19. kesäkuuta 2001 kello 16.43 linkki Niin pari tärkeää kykymystä. 1) Kuka on PJ? 2)Milloin pelataan?
Guzmo linkki 20. kesäkuuta 2001 kello 5.00
Guzmo 20. kesäkuuta 2001 kello 5.00 linkki [quote:bd0708c987] Niin pari tärkeää kykymystä. 1) Kuka on PJ? 2)Milloin pelataan? [/quote:bd0708c987] 1) En ainakaan minä 2) Juhannuksen jälkeen? Kun joku uhrautuisi PJ:si niin voisi tehdä niitä hahmojakin. - Guzmo
Ryytman linkki 19. kesäkuuta 2001 kello 22.49
Ryytman 19. kesäkuuta 2001 kello 22.49 linkki voisin tulla messiin
Arkat linkki 21. kesäkuuta 2001 kello 18.24
Arkat 21. kesäkuuta 2001 kello 18.24 linkki Älkää luulko että lupaan mitään, mutta jos keksin hyvän juonen ja ehdin tehdä kiinnostavat hahmot, voisin *EHKÄ* (avainsana) johtaa pelin (tod.näk. hyvin vähän taisteluja, ja paljon IRCin mahdollistamaa juonimista sekä ihanaa ihanaa politiikkaa...)... minulla on kylläkin kiireitä oman kampanjani kanssa, joten en tiedä onnistuuko... jos joku toinen voi PJttää, niin varmasti tulen pelaamaan.
Wlu 000 linkki 22. kesäkuuta 2001 kello 9.36
Wlu 000 22. kesäkuuta 2001 kello 9.36 linkki Jos mukaan vielä mahtuu niin voin tulla pelaamaan. Kunhan pelitahti ei vain ole liian vilkas sillä en ehdi aivan joka päivä pelaamaan. Mutta Pj en ole ainakaan aluksi...
Anonymous linkki 23. kesäkuuta 2001 kello 9.16
Anonymous 23. kesäkuuta 2001 kello 9.16 linkki Umm... Voiko kuka tahansa tulla? PJ:nä olo ei kiinnosta, mutta pääsisin pelaamaan lähes koska tahansa. Löysin tämän vahingossa hakukoneella, rekisteröydyin heti ja nyt laitan ja ensimmäistä viestiä, joten en tiedä koko systeemistä yhtään mitään |I:/ -->
Anonymous linkki 24. kesäkuuta 2001 kello 18.57
Anonymous 24. kesäkuuta 2001 kello 18.57 linkki Kyllä sinä pelaamaan pääset luultavasti... Pitäisi vaan jonkun olla PJ. Onneksi eksyit tänne ja toivottavasti viihdyt täällä.
Arkat linkki 24. kesäkuuta 2001 kello 12.00
Arkat 24. kesäkuuta 2001 kello 12.00 linkki OK, minulla on peliin idea ja jokin käsitys hahmoista. Jos teen tusinan pelaajahahmoa niin kai se sitten riittää? Pelaajia näyttää nyt olevan kuusi - tämä saattaa olla hiukan yläraja, joten jos lisää kansaa änkee pelaamaan voi tehdä tiukkaa ja tulla sotkuista. Mutta toisaalta voi se olla hyvinkin hauskaa jos kaikki käyttäytyvät. Seikkailu tulee sisältämään vähemmän taistelua kuin useimmat (koitan tasapainottaa taistelun, seikkailun, älyn käytön ja roolipelaamisen), ja sijoittuu joko Pavikseen tai Auringon Kreivikuntaan. En käytä liiemmin omia sääntöjä, mutta pelaajien olisi hyvä olla tutustunut Pelaajan kirjaan, Riimumestari-kirjaan ja Gloranthan Kultit -kirjaan. Jos tietää jotain Gloranthan kulttuureista (hahmot ovat lähinnä Lohikäärmesolasta, Lunarin Imperiumin sydänmailta ja Praxista), niin hyvä. Itselläni on melkoinen valikoima kirjoja ja tunnen säännöt sen verran hyvin että ongelmiin osaan vastata. Koitan saada seikkailun viimeistellyksi huomenna tai ylihuomenna. Selvittelen kaverin kautta IRC työkalut nopille sun muille ja koitan viimeistään ensi viikonloppuna saada kaiken valmiiksi. E-mailaan hahmot pelaajille jotka tahtovat mukaan - jos tahdot osallistua, lähetä profiilini kautta e-mail. Periaatteessa jaan hahmot jossain satunnaisessa järjestyksessä (koitan tietysti aina saada kunkin pienemmän joukkion kaikki hahmot mukaan). Lähetän hahmon kun ne ovat kaikki valmiita. Ilmoitan pelin päivämäärän pari päivää etukäteen täällä ja e-maililla, joten pysykää valppaina. Olisi kurjaa jos joku joka on lupautunut pelaamaan jää pois, koska hahmot ovat oikeastaan muutama pieni ryhmä - esimerkiksi Chalana Arroyn parantaja ei ole kovin onnellinen yksin vihollisten keskellä... Ai niin, tuosta tulee mieleen. Sanokaa e-mailissa minkätyyppistä hahmoa haluatte pelata, ja onko sukupuolella väliä. Ymmärrän täysin että kaikki eivät mielellään pelaa vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ja että joku ei välttämättä saa kovin paljoa irti vaikkapa pasifistista parantajasta... Kysymykset tai valitukset saaduista hahmoista voi sitten mailailla minulle, mutta mahdollisimman pikaisesti. Tämä vaatii onnistuakseen panosta sekä PJ:ltä että teiltä pelaajilta. :smile: Kiitos! Toivottakaa onnea! :D Edited by: Arkat at: 6/24/01 7:46:37 am
Zorak Zoran linkki 24. kesäkuuta 2001 kello 17.20
Zorak Zoran 24. kesäkuuta 2001 kello 17.20 linkki noista ohjelmista sen verran että osoitteesta [url]www.webrpg.com[/url] löytyy ainakin muutaman kaverini mielestä hyvä ohjelma netti ropettamiseen, tosin itse en ole kerennyt kokeilla vielä. Siihen sisältyy noppa simulaatio, taistelukartta tsydeemi yms muuta hauskaa. Lähetin sen URLin jo Arkatille joten kai hän kokeilee sitä jossakin välissä... Itse en ainakaan taida tähän peliin ottaa osaa, menettää jotenkin fiilistä jos pelittää IRCissä netin kautta :| mutta seura saattaa sitten korvata... Zorak Zoran
Anonymous linkki 23. kesäkuuta 2001 kello 22.16
Anonymous 23. kesäkuuta 2001 kello 22.16 linkki Käsittääkseni lähetin Arkat sinulle sitten mailia... Milloin lähetät sen hahmiksen? Milloin pelataan? Missä pelataan? Ps: Näistä asioista olisi helpomi puhua IRC:ssä. Joten tuleppas vaikka kanavalle #runequest jos sopii???
Anonymous linkki 25. kesäkuuta 2001 kello 7.40
Anonymous 25. kesäkuuta 2001 kello 7.40 linkki näyttää lupaavalta... toi irc on hyvä idea... (quakenetin?) runequest ... sit tietenki ois ideaa tehä pari ryhmää, että ois mahollista pelata jos nyt (varsinkin kesälomalla) jotkut eivät pääse paikalle ... no pelkkä ehdotushan tuo on, ehkä liian monta peliä voi olla jo huono (? idea)
Arkat linkki 10. heinäkuuta 2001 kello 16.58
Arkat 10. heinäkuuta 2001 kello 16.58 linkki No niin, no niin... Öh, alkuun anteeksi kaikille jotka ovat innolla odotelleet nettiropeilua. Ensin törmäsin pieniin luomisongelmiin, ja sitten olinkin torstaista sunnuntaihin Lontoossa... eh. Mutta hahmot ovat lähes valmiit, ja tarvitsen vielä vain jotain kartantapaisia ja muuta... paha kyllä aikani on vähän tiukalla kerratessa fysiikkaa tulevalle lukiovuodelle (kaksi hyljättyä kolmesta ei ole hyvä... :x ), mutta yritän tässä saada seikkailun äkkiä kokoon. Anteeksi vielä kaikille jotka ovat mahdollisesti turhautuneet... Hyvinä uutisina voidaan sanoa että nyt minulla on käytössäni pari kolmesataa sivua 20 v vanhoja RQ seikkailuja Griffin Mountain ja Pavis & Big Rubble -kirjoissa, joten mahdolliset seuraavat nettipelit valmistunevat nopeammin. Tietysti niiden olemassaolo riippuu siitä kuinka hyvin tämä menee, mutta toivo elää! :smile:
Wlu 000 linkki 10. heinäkuuta 2001 kello 6.10
Wlu 000 10. heinäkuuta 2001 kello 6.10 linkki Jee... Meinasi jo toivo mennä siitä, että päästäänkö pelaamaan, mutta hyvä näin. Toivottavasti jo tässä kuussa päästään pelaamaan :smile:
Guzmo linkki 11. heinäkuuta 2001 kello 13.53
Guzmo 11. heinäkuuta 2001 kello 13.53 linkki Jee! Ei mitään paniikkia. Kyllähän tässä ehtii. - Guzmo
Anonymous linkki 11. heinäkuuta 2001 kello 9.37
Anonymous 11. heinäkuuta 2001 kello 9.37 linkki No sepäs on hyvä asia... Toivon että siitä kehkeytyy hyvä peli. muista että opiskelu ennen huvia, eli kannattaa myös lukea sitä fysiikkaa eikä vain pelailla ropea.
Juhno linkki 24. heinäkuuta 2001 kello 11.15
Juhno 24. heinäkuuta 2001 kello 11.15 linkki Kuka tollast päästä suustas? Luulin että täällä sentään porukalla olisi tärkeysjärjestys kunnossa.. :D
Guzmo linkki 26. heinäkuuta 2001 kello 4.38
Guzmo 26. heinäkuuta 2001 kello 4.38 linkki Juu opiskella ehtii aina, Runea ei koska vain pelata. Mutta älä sentään jää luokallesi pelin takia :smile: - Guzmo
Anonymous linkki 25. syyskuuta 2001 kello 15.48
Anonymous 25. syyskuuta 2001 kello 15.48 linkki Tervehdys... Olen uus sälli täällä, mutta ajattelin ehdottaa tohon nettipelaamiseen www.avidgamers.com foorumia. Ite oon vetänyt siellä D&D peliä jonkun aikaa ja foorumi on ihan hyvä "in-game" messageineen yms. Se on myös täysin ilmainen ilman mitään mainosbannereita tms.