Vanha foorumi

Takaisin

Peliporukkaa Jyväskylästä?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38
Kirjoittaja Viesti
Mikey79 linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38 linkki Olen muuttamassa syksyllä (elokuun lopullla) Jyväskylään ja olisin vailla RuneQuest peliporukkaa sieltä. Itse olen vasta aloittelija pelaamisen sarassa, takana on vasta vajaa pari vuotta Runea (sitäkin aika epäsäännöllisen säännöllisesti). Mutta jos siis pelaajaa joku olisi vailla, kiinnostusta kyllä löytyisi.
Olorin linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 16.48
Olorin 13. kesäkuuta 2005 kello 16.48 linkki No, nyt täytyy sanoa että varauksella saattaisi mahtua. Tällä hetkellä porukan koko on neljä pelaajaa + minä. Yksi pelaaja saattaa tulla takaisin taas syksyllä, varmana en osaa vielä sanoa. Jos hän ei tule takaisin, niin sitten mukaan pääsee ihan ongelmitta.
Mikey79 linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 17.16
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 17.16 linkki Ohhoh, täällähän nopeita vastauksia saa! Sepä olisikin todella hienoa, ei loppuisi mielenkiintoisen oloinen harrastus heti alkuunsa. Jos haluat jotain infoa esim. pelimaailmasta, peliporukasta tms. laittaa, niin mailaa ihmeessä: mikey_79@netti.fi.
Olorin linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 19.24
Olorin 13. kesäkuuta 2005 kello 19.24 linkki No, tässä on kyllä vielä pähkäilyä koska itse olen ensimmäistä kertaa kunnolla PJ:nä, ja kuuden pelaajan poppoo kuulostaa jo... ...noh, isolta. Myöskin tarkoitus olisi RQ-kamppis pistää syksyllä hetkeksi lepoon (kai), kun toinen pelaaja aikoo vetää Slaine-kamppiksen. Mutta pitää jutella muidenkin kanssa. Ja katsoa mitä syksy tuo tullessaan, minulla ainakin varsin kovaa vääntöä koulun kanssa.
Wildor linkki 7. heinäkuuta 2005 kello 22.18
Wildor 7. heinäkuuta 2005 kello 22.18 linkki Mjoo, minäkin asun Jyväskylässä ja näin ikään, että ota yhteyttä, jos haluat seuraa oluselle taikka kahtella josko oikein saataisiin pelattuakin.