Vanha foorumi

Takaisin

Peliporukkaa Jyväskylästä?

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38
Kirjoittaja Viesti
Mikey79 linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 16.38 linkki Olen muuttamassa syksyllä (elokuun lopullla) Jyväskylään ja olisin vailla RuneQuest peliporukkaa sieltä. Itse olen vasta aloittelija pelaamisen sarassa, takana on vasta vajaa pari vuotta Runea (sitäkin aika epäsäännöllisen säännöllisesti). Mutta jos siis pelaajaa joku olisi vailla, kiinnostusta kyllä löytyisi.
Olorin linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 16.48
Olorin 13. kesäkuuta 2005 kello 16.48 linkki No, nyt täytyy sanoa että varauksella saattaisi mahtua. Tällä hetkellä porukan koko on neljä pelaajaa + minä. Yksi pelaaja saattaa tulla takaisin taas syksyllä, varmana en osaa vielä sanoa. Jos hän ei tule takaisin, niin sitten mukaan pääsee ihan ongelmitta.
Mikey79 linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 17.16
Mikey79 13. kesäkuuta 2005 kello 17.16 linkki Ohhoh, täällähän nopeita vastauksia saa! Sepä olisikin todella hienoa, ei loppuisi mielenkiintoisen oloinen harrastus heti alkuunsa. Jos haluat jotain infoa esim. pelimaailmasta, peliporukasta tms. laittaa, niin mailaa ihmeessä: mikey_79@netti.fi.
Olorin linkki 13. kesäkuuta 2005 kello 19.24
Olorin 13. kesäkuuta 2005 kello 19.24 linkki No, tässä on kyllä vielä pähkäilyä koska itse olen ensimmäistä kertaa kunnolla PJ:nä, ja kuuden pelaajan poppoo kuulostaa jo... ...noh, isolta. Myöskin tarkoitus olisi RQ-kamppis pistää syksyllä hetkeksi lepoon (kai), kun toinen pelaaja aikoo vetää Slaine-kamppiksen. Mutta pitää jutella muidenkin kanssa. Ja katsoa mitä syksy tuo tullessaan, minulla ainakin varsin kovaa vääntöä koulun kanssa.
Wildor linkki 7. heinäkuuta 2005 kello 22.18
Wildor 7. heinäkuuta 2005 kello 22.18 linkki Mjoo, minäkin asun Jyväskylässä ja näin ikään, että ota yhteyttä, jos haluat seuraa oluselle taikka kahtella josko oikein saataisiin pelattuakin.
Pallopää linkki 13. maaliskuuta 2006 kello 12.46
Pallopää 13. maaliskuuta 2006 kello 12.46 linkki No, minä olen Muuramesta. Minustakin olisi kiva ehkä päästä johonkin ryhmään mukaan. Pääsen kohtuullisen usein käymään Jyväskylässä.Olen aloittelija minäkin(yksi seikkalu käyty). Ps. Muurame on jyväskylän vieressä.
Vesa linkki 26. elokuuta 2006 kello 16.36
Vesa 26. elokuuta 2006 kello 16.36 linkki Nonniin, pistetäänpähän ketjulle jatkoa ja ryhdytään kaipailemaan sitten sitä peliporukkaa sieltä Jyväskylän suunnalta. Tässä ensi lauantaina on mitä luultavimmin edessä muutto Jyväskylään, ja olisi mainiota jos sitä vaikkapa johonkin poppooseen mahtuisi pelailemaan ja ennen kaikkea Gloranthaa, mutta tämä ei ole täysi välttämättömyys :). Pari tuttua siellä jo minulta asusteleepi ja varmaan ainakin heidän kanssaa saattaapi jonkinlainen peliporukka muotoutua Gloranthan ja mahdollisesti muidenkin merkeissä, mutta lisäpelaajat eivät olisi siinäkään pahitteeksi. Pistelkäähän vaikkapa sitten immeiset yksityistä viestiä kehiin jos porukkaan mahtuu niin vaihdetaan yhteystietoja sitten jotta hommat lähtee pyörimään ja eihän sitä nyt ihan yksikseen viittis aikaansa sielläkään kuluttaa. :)
Ugly Psycho linkki 26. elokuuta 2006 kello 17.13
Ugly Psycho 26. elokuuta 2006 kello 17.13 linkki Lisäpelaaja ilmoittautunee palvelukseen.
Olorin linkki 27. elokuuta 2006 kello 0.24
Olorin 27. elokuuta 2006 kello 0.24 linkki Pitääpä peesata Uglya. Gloranthan pariin olisi mukava päästä.
ZamboNet linkki 27. elokuuta 2006 kello 8.21
ZamboNet 27. elokuuta 2006 kello 8.21 linkki Yksikään teistä PJ ainesta? Meilläkin jyväskylän seudulla on kuollut ryhmä jota on suunniteltu herätettäväksi, mutta kukaan ei oikein jaksa nähdä sitä vaivaa että suunnittelisi kampanjaa/seikkailuja... pelimaailmoina käy muukin kuin Glorantha. Muunmuassa Cyper Punkia, Cthulua ja Vampireakin on pelailtu.
Ripper linkki 27. elokuuta 2006 kello 15.09
Ripper 27. elokuuta 2006 kello 15.09 linkki JKLstä minäkin. Olen pelannut RQta 16v, PJ vuosia RQssa 14. Muissa peleissä aloitin PJnä 20v sitten.... Aika pienellä piirillä on tähän asti menty. Voisin tulla pelaamaan tai ehkäpä jopa PJksi - kinnostaisi nimittäin kokeilla uuden porukan kanssa pelaamista.
Ugly Psycho linkki 27. elokuuta 2006 kello 15.50
Ugly Psycho 27. elokuuta 2006 kello 15.50 linkki Minusta ei ainakaan PJksi ole.
Ripper linkki 27. elokuuta 2006 kello 17.47
Ripper 27. elokuuta 2006 kello 17.47 linkki Yritin lähettää Olorinille, Vesalle, Uglylle ja Zambolle viestiä. En ole varma niiden perille menosta. Jos meinaatte jotain porukkaa, johon huolitte minutkin mukaan, mielellään viestit emailiin (ririekki@cc.jyu.fi). Asun keskustassa. Minun puolesta voisi tehdä alustavan kokoontumisen milloin vain (paitsi tiistai iltana)
Vesa linkki 27. elokuuta 2006 kello 18.08
Vesa 27. elokuuta 2006 kello 18.08 linkki No katsellaan asiaa vaikka tarkemmin kunhan itse sinne päin pääsen asettumaan ja saan kaiken paperisodan Kelalle yms. rauhoittumaan jotta sitten päästään siihen jonkinlaiseen arkirytmiin. Idea kyllä kuulostaa mainiolta ja jospahan se poikisi aktiivista ropettamista Gloranthan ja muidenkin saralta! :)
Olorin linkki 27. elokuuta 2006 kello 22.10
Olorin 27. elokuuta 2006 kello 22.10 linkki Itse olen pelinjohtamista harrastanut noin vuoden 2005 keväästä, ellen aivan erehdy. Eli kauhean kokenut en sillä saralla ole, että kovinkaan mielelläni en hommaan ryhtyisi. Tällä hetkellä olen kahdessa porukassa (toisessa PJ, toisessa pelaaja) jotka kumpikin yrittävät kokoontua kerran viikossa. Toiselle ryhmälle onkin varattu kiinteästi keskiviikot pelipäiviksi, toisen ryhmän pelipäivät taas seilaavat miten parhaiten sattuu sopimaan. Tosin sillä ryhmällä emme todennäköisesti pelaa tiistaisin, koska yksi pelaajista on tiistaisin pelaamassa aivan toisen porukan kanssa. Viikonloput olen yleensä koettanut pitää suht vapaina niin tyttöystävää, satunnaista pelaamista kuin muuta satunnaista viihdettä varten (mutta satunnaisesti tässäkin voi löytyä joustovaraa). Jos tämän sotkun kanssa johonkin saa vielä porukan kasattua, niin en tietenkään valita. :D Maanantait ja tiistait olisivat kai ne parhaat päivät. Mikään pakko ei minun ole mihinkään päästä, joten en tietenkään halua olla esteenä toimivan peliporukan kasaamisessa. Eli koko ylläoleva rimpsu tiivistettynä: Intoa löytyy mutta aika on kortilla. 8) Yksi mahdollisuus olisi sitten tietenkin hieman harvemmin (esim. kerran kuussa) kokoontuva porukka.
ZamboNet linkki 28. elokuuta 2006 kello 6.34
ZamboNet 28. elokuuta 2006 kello 6.34 linkki Luulen, että jos sen oman peliporukkamme kanssa saamme pelin kyhättyä aikaan niin pelikertoja on kerran viikossa/kahdessa ja ajankohtana viikonloppu, koska viikot vietän tampereella kouluttamassa itseäni. Ps. Ainakaan minä en ole saanut viestiä
Ugly Psycho linkki 28. elokuuta 2006 kello 7.24
Ugly Psycho 28. elokuuta 2006 kello 7.24 linkki Ei ole viestiä näkynyt, ja Olorin tiivisti meikäläisenkin tilanteen tuossa aika hyvin, molemmissa mainituissa peliporukoissa kun härvään. Lisänä maanantait lienevät minulla varattuja talvisaikaan. Tuo Zambonetin ehdotelma voisi ainakin joka toinen viikko pelattavana toimia minunkin puolesta.
Olorin linkki 28. elokuuta 2006 kello 13.35
Olorin 28. elokuuta 2006 kello 13.35 linkki Niin joo, minä kyllä sain tuon viestin. Ajattelin kumminkin täällä julkisesti puida asiaa, ettei tarvitse jokaiselle asianomaiselle lähetellä erikseen sähköpostia.
Vesa linkki 29. elokuuta 2006 kello 8.57
Vesa 29. elokuuta 2006 kello 8.57 linkki Joo, tulihan maili minullekin mutta varmaan asian puiminen käy joustavimmin tässä keskustelussa, erilaiset yhteystiedot yms. voinee varmaan sitten mailitse vaihdella. :) Tuollainen joka toinen viikko tapahtuva ropettaminenkin kyllä voisi luonnistua jos ei viikottaista settiä saada aikaiseksi. Itsekin voisin tietysti PJ:n saappaisiin hypätä, koska sitä on ehkä enemmän tullut tehtyä kuin pelaamista, mutta myös pelaajana oleminen passaa. Suunnitteilla on jo pitkään ollut kampanja Seshnelaan, mutta sen valmiiksi saattamisen ajankohdasta en osaa vielä mitään sanoa, joten luultavasti sitä en vielä ehtisi aloittamaan tässä lähiaikoina. Suunnitelmissa on kyllä ollut pienimuotoista orlanthi-kamppista, jota kyllä voisin ryhtyä vetämään jahka nyt saadaan vaikka poppoota kasaan ja ideat yhteen läjään. Ripper oletkos itse suunnitellut että minkälaista peliä voisit ryhtyä vetämään? Glorantha nyt näyttäisi olevan haluttua tavaraa. EDIT: Ainiin ja systeeminä RQ, HQ:ta ei ole eikä siihen ole tutustuttu, HW löytyy mutta sitä tuskin kukaan haluaa pelata :).
Ugly Psycho linkki 29. elokuuta 2006 kello 9.11
Ugly Psycho 29. elokuuta 2006 kello 9.11 linkki Mulle Orlanthimeininki kelpaa aina mainiosti, mutta toki käy muukin. HQ:n opuksiakin alkaa nurkissa olemaan kiitettävästi, eli sen käyttö systeeminä ei sinänsä ole ongelma, varsikin kun Olorinilla on useampia opuksia käsittääkseni myös toinen kappale. Pelikokemusta HQsta sen sijaan on vielä melko nirkoisesti. RQn kirjoja ja kokemusta siis tietysti on enempi, mutta minun puolesta kumpi vaan käy. Edit: täytynee kokoontua tuossa syyskuun puolella jonnekin ihan livenä asiaa suunnittelemaan.
Ripper linkki 29. elokuuta 2006 kello 10.29
Ripper 29. elokuuta 2006 kello 10.29 linkki No juuri aloitin yhden lunar kampanjan. Vähän olen miettinyt (ja siis vain miettinyt - mittän ei koneella tai parerilla) myös Seshnelaa (aika yllättävää), kun yritin keksiä, että missähän sitä tällä kertaa.... Minä olen valmis pelaajien ehdotuksille. Siis missä haluaisivat pelata. Valmista matskua vanhoista kampanjoista on kyllä aika moneen paikkaan ja jotkut sopivat moneen ... Kunhan ollaan vielä Genertelessa, eikä Kralorelassa Thesnoksessa tai niissä itäisissä osissa. Voisi myös lähteä siitä, että pelaajat tekevät halaumansa laiset hahmot ja kampanjan kyhäisin siihen päälle. Ja voi edelleen harkita sitä 2xPJ vaihtoehtoa, kun ilmeisesti pelataan RQ säännöillä. Tietenkin voisin olla pelaajakin - Se voisi olla rentouttavaa...
ZamboNet linkki 29. elokuuta 2006 kello 11.32
ZamboNet 29. elokuuta 2006 kello 11.32 linkki Itsekin olisin kiinnostunut tuosta 2xPJ vaihtoehdosta ja luulen että meidän tämän hetkinen RQ-PJmmekin olisi, koska hän on kahden pelinjohtajan vaihtoehtoa meillekin ehdotellut niin että olisi saanut vähän taakkaa pois omilta harteiltaan. Meillä olisi tällä hetkellä juurikin tuo tyypillinen eeppinen Orlanth mättö menossa, jossa pelaamme orlanth klaanien päälliköitä joiden olisi tarkoitus vetää yhtenäinen linja Lunaria vastaan jonka joukot ovat liikkuneet armeijan voimalla ja Alda-Churin maastoon valmistelemaan hyökkäystä. Ainoa mitä olemme klaaneissa tosin saaneet tähän mennessä aikaan on lievä (lue: käytiin jo suora taistelu linjassa ja poltettiin toistemme peltoja), joten murroksen aika on tiedossa eikä se näytä kauniilta :D Olisi mielenkiintoista jos tuosta tilanteesta jatkaisi tällä uudella isommalla porukalla, niin että uudet hahmot saisivat jonkinlaisen yhtenäisen linjan aikaan taisteleville klaaneille, että voisi edes vähän lunarille pistää vastaan. Ja tokihan tuosta murrosvaiheesta voisi jatkaa mielenkiintoiseen Kotkanpesän tilanteeseen ja taistelun häviötä seuraavaan sissisotaan tai voittoa seuraavaan lunarin takaa-ajoon ja maan puhdistamiseen heidän takaansa. Mutta ei sillä, olen kyllä valmis muihinkin kampanjoihin. Tuo vaan sattuu osittain nivoutuvan meidän aiempien seikkailujen kanssa yhteen, niin että tuota olisi ilo jatkaa, mutta en meinaa olla mustalammas jos kaikki haluavat esim Seshnelan kampanjaa :) kunhan vain pääsisi pelaamaan.
Vesa linkki 29. elokuuta 2006 kello 15.53
Vesa 29. elokuuta 2006 kello 15.53 linkki Ihan hyvältähän homma alkaa näyttämään! Kannatan tässä UglyPsychon ehdotusta että ensin tässä vaikka syyskuun puolella jo jossakin kokoontuisimme ja vähän kuulostelisimme sitten että miten lähdetään asiaa eteenpäin viemään. Tuo kahden PJ:n hommakin vaikuttaa oikein hyvältä idealta ja siihen kyllä voinen toiseksi PJ:ksi lähteä.
Ripper linkki 31. elokuuta 2006 kello 22.32
Ripper 31. elokuuta 2006 kello 22.32 linkki Minä olen 1.9.2006 pe 18-20 pelaamassa jalkapalloa, ja sitten ensiviikon ti (jotkut yrittänevät siirtää aikaa keskiviikoksi) pelaamassa HQa (tai RQa), mutta muuten minulle käy kokoontuminen.
Vesa linkki 1. syyskuuta 2006 kello 10.18
Vesa 1. syyskuuta 2006 kello 10.18 linkki Itse vasta huomenna muuton suoritan ja varmaan ensi viikon alkuviikko menee kaikessa yleisessä säätämisessä, mutta jahka nettiin missä pääsen ja asiat on sen verta sopivassa järjestyksessä niin koitan sitten tänne pistellä viestiä notta milloinka minulle käy.
Vesa linkki 13. syyskuuta 2006 kello 9.24
Vesa 13. syyskuuta 2006 kello 9.24 linkki Eipähän mitään edistymistä näytä tapahtuneen tässä ketjussa poissaoloni aikana. Noh, nyt ainakin olen tänne Jyväskylään hyvin kotiutunut ja sitäpä voisi ihan mielellään vaikka tunnustella tuota ropettamistakin ja kokoontua vaikka johonkin kuppilaan jokin päivän kahvien (miksei sitten olustenkin) merkeissä ja suunnitella asioita eteenpäin, joten mitenkä ensi viikkolla joku arkipäivä jossain? Itselläni luultavasti opiskelut syövät vain tiettyjä viikonloppuja, ja sitten tietysti tentteihin lukeminen saattaa rajoittaa arkipäiviä. Netin saan luultavasti vasta ensi kuun puolella, hyvässä lykyssä ehkä jo aivan kuun alussa, mutta pistänpä vaikka tässä yksityisviestillä kännykkänumeroni Ripperille, Ugly Psycholle ja Olorinille, että jos saatte sitten jotakin konkreettista tässä suunniteltua niin joku teistä sitten lähestyisi minua vaikkapa tekstiviestillä jolloin minut kaikkein varmimmin tavoittaa. Ensi viikolla ei ainakaan näillä näkyminen ole mitään suurempia rajoituksia tai esteitä millekään päivälle, joten jos saatte sovittua aikaa/paikkaa niin pistelkää viestiä niin I'll be there!
Ripper linkki 13. syyskuuta 2006 kello 10.03
Ripper 13. syyskuuta 2006 kello 10.03 linkki Tänään eli keskiviikkona pelaan jalkapalloa 18-20. Torstaina pitäisi testata uuttaa peliä vanhan porukan kanssa. Eli minulle käy tapaaminen näillä näkymin pe->.
Ugly Psycho linkki 13. syyskuuta 2006 kello 18.13
Ugly Psycho 13. syyskuuta 2006 kello 18.13 linkki No la kävis esimerkiksi minulle... jos ei la, niin menee sitten viikolle jonnekin.
Olorin linkki 13. syyskuuta 2006 kello 19.05
Olorin 13. syyskuuta 2006 kello 19.05 linkki Lauantaina päivällä sopii, kunhan ei yli ilta kuuden mene.
Ugly Psycho linkki 14. syyskuuta 2006 kello 6.15
Ugly Psycho 14. syyskuuta 2006 kello 6.15 linkki Oukkei, eli käykö lauantai ja vaikkapa klo 15 siis kaikille? Pistän Vesalle asiasta tekstaria, muilta vielä vahvistusta tänne... ja paikka sovitaan jostain keskustasta. Vesahan kyllä aiemmin peräänkuulutti ensi viikolle jotain päivää, mutta minä en ainakaan pysty vielä sanomaan koska olisi vapaata viikolla...
Ugly Psycho linkki 14. syyskuuta 2006 kello 6.28
Ugly Psycho 14. syyskuuta 2006 kello 6.28 linkki [quote:24c8be3f64="Ugly Psycho"]Oukkei, eli käykö lauantai ja vaikkapa klo 15 siis kaikille? Pistän Vesalle asiasta tekstaria, muilta vielä vahvistusta tänne... ja paikka sovitaan jostain keskustasta. Vesahan kyllä aiemmin peräänkuulutti ensi viikolle jotain päivää, mutta minä en ainakaan pysty vielä sanomaan koska olisi vapaata viikolla...[/quote:24c8be3f64] Ja Vesalta jo vastausta tulikin, eli ei onnistu. Seuraavaa ehdokasta päiväksi? Poissuljettuja ovat ainakin pe, su ja ti näin äkkiseltään, keskiviikko on epävarma ja ma ja to menee sitten aika myöhään... (~18 vähintään) :( törkeää kun ihmistä näin opiskelujutuillakin piinataan.
Ugly Psycho linkki 16. syyskuuta 2006 kello 11.55
Ugly Psycho 16. syyskuuta 2006 kello 11.55 linkki Niin että onko ihmisillä ma tai to ìllalla aikaa?
Ripper linkki 16. syyskuuta 2006 kello 11.56
Ripper 16. syyskuuta 2006 kello 11.56 linkki Maanantaiksi iski talkoot päälle. To käynee.
Olorin linkki 16. syyskuuta 2006 kello 12.23
Olorin 16. syyskuuta 2006 kello 12.23 linkki Torstai ei passaa, olen varattu koko päivän.
ZamboNet linkki 16. syyskuuta 2006 kello 12.57
ZamboNet 16. syyskuuta 2006 kello 12.57 linkki Jotenkin kutittelisi sellainen ajatus, että taitaa peliaikojenkin löytyminen tuottaa lieviä tuskia kun ei edes kahvipaussiin ole ihmisillä aikaa :D
Ugly Psycho linkki 16. syyskuuta 2006 kello 13.15
Ugly Psycho 16. syyskuuta 2006 kello 13.15 linkki Paljolti mahtollista sekin. Toisaalta, ehkä pelipäivän eteen on sitten valmiimpi siirtelemään niitä muita menoja... Mutta, jos me Olorinin kanssa sitten uhraudutaan, ja keskiviikkona kokoontuisi... käykö muille?
Olorin linkki 16. syyskuuta 2006 kello 13.42
Olorin 16. syyskuuta 2006 kello 13.42 linkki [quote:ca58fa3059="ZamboNet"]Jotenkin kutittelisi sellainen ajatus, että taitaa peliaikojenkin löytyminen tuottaa lieviä tuskia kun ei edes kahvipaussiin ole ihmisillä aikaa :D[/quote:ca58fa3059] Noh noh, kyllähän sitä esimerksi sessio/kk metodilla voisi onnistua oikein hyvin. Koska realiteetit nyt kumminkin on, että ylimääräiseen viikottaiseen sessioon ei ole mahdollisuutta.
Ripper linkki 16. syyskuuta 2006 kello 14.52
Ripper 16. syyskuuta 2006 kello 14.52 linkki Ke käy.
Olorin linkki 17. syyskuuta 2006 kello 21.37
Olorin 17. syyskuuta 2006 kello 21.37 linkki Jos Vesalle sopii keskiviikko, niin missähän mahdollisesti voitaisiin tavata? Sohwi?
Ripper linkki 17. syyskuuta 2006 kello 21.44
Ripper 17. syyskuuta 2006 kello 21.44 linkki Sohwi OK neutraali alue minulle. Meillä käy myös (asun shell Veturin vieressä), mutta se lienee vähän vaikeampi paikka löytää aluksi.
Bellad linkki 18. syyskuuta 2006 kello 5.13
Bellad 18. syyskuuta 2006 kello 5.13 linkki [quote:d708c6b752="Ripper"]Sohwi OK neutraali alue minulle. Meillä käy myös (asun shell Veturin vieressä), mutta se lienee vähän vaikeampi paikka löytää aluksi.[/quote:d708c6b752] ihmettelinkin, mitä ne ambulanssi ja poliisi tekivät sen veturin pihassa yöllä...=)
Ugly Psycho linkki 18. syyskuuta 2006 kello 8.28
Ugly Psycho 18. syyskuuta 2006 kello 8.28 linkki Vesalle käy keskiviikko, ehdottokaa kellonaikoja, nettiyhteyteni pätkii. Edit: jokohan nyt... mulle käy klo 11.30 jälestä koska vaan.
Ripper linkki 18. syyskuuta 2006 kello 10.27
Ripper 18. syyskuuta 2006 kello 10.27 linkki Minulle käy mikä aika vaan.
Ugly Psycho linkki 18. syyskuuta 2006 kello 11.10
Ugly Psycho 18. syyskuuta 2006 kello 11.10 linkki Jaajaa, korjataanpa nyt aikaa kuitenkin jonnekin 14.00 jälkeen, kun siirtelevät noita tunteja miten sattuu.
Olorin linkki 18. syyskuuta 2006 kello 12.13
Olorin 18. syyskuuta 2006 kello 12.13 linkki Jos suoraan koululta tulisin, niin ehkä joskus 14:30.
Ugly Psycho linkki 19. syyskuuta 2006 kello 11.22
Ugly Psycho 19. syyskuuta 2006 kello 11.22 linkki Kun kaikille käy koska vaan ja kukaan muu ei näköjään oo valmis mitään ehdottaan, niin sanotaanko nyt sitten Sohwi klo 18.00?
Vesa linkki 19. syyskuuta 2006 kello 12.03
Vesa 19. syyskuuta 2006 kello 12.03 linkki Aah, kiitetty olkoon kirjasto ja sen internet mahdollisuus! Keskivikko Sohwi 18:00 ainakin minulle passaa vallan mainiosti. Ugly jos pistää vaikka tekstarina varmistuksen asialle että muillekin aika passaa hyvin. Sitten taas jos ei nyt aika muille passaakaan, niin itselläni on taas lauantaina luento ja sen jälkeen olen suunnitellut suuntaavani bussilla Joutsenoon päin ja siellä menee varmaan seuraavan viikon alku, ja sitten on taas 30.9 päivänä luentoa.
Ugly Psycho linkki 19. syyskuuta 2006 kello 12.08
Ugly Psycho 19. syyskuuta 2006 kello 12.08 linkki Olorin jo tuossa erikseen "ok" -kuittauksen irkissä heittikin ja joo, minä pistän tekstaria vielä Vesalle. Odottelemme siis Ripperiltä enää kuittausta.
Ripper linkki 19. syyskuuta 2006 kello 19.30
Ripper 19. syyskuuta 2006 kello 19.30 linkki Selvä, Sohwi klo 18.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 20. syyskuuta 2006 kello 11.56
Topi Hiski Viljami Salmi 20. syyskuuta 2006 kello 11.56 linkki Katsotaan jos minä ja Chividal ehtisimme paikalle myös moikkaamaan ihmisiä. Luunmurskaajien kotikentillä kun ollaan niin pitäähän meidän edustaa =D
ZamboNet linkki 20. syyskuuta 2006 kello 19.39
ZamboNet 20. syyskuuta 2006 kello 19.39 linkki Ihan mielenkiinnosta. Mitä tapaaminen tuotti tulokseksi?
Olorin linkki 20. syyskuuta 2006 kello 19.51
Olorin 20. syyskuuta 2006 kello 19.51 linkki Tapaaminen tuotti tulokseksi sen, että aloitamme mahdollisesti pelaamaan parin viikon päästä, ja syystapaamisen järjestely yritetään potkia käyntiin myös hallituksen päässä. 8-)
Vesa linkki 1. lokakuuta 2006 kello 13.39
Vesa 1. lokakuuta 2006 kello 13.39 linkki Okkei, Olorinille ei Torstai ilmeisesti pelittämiselle passaa joten yritetäänkös uusiksi sitten jotain toista ajankohtaa, viikonloppua kenties? Itse edelleen nettivammainen, ellei nyt sitten ensi viikolla se aukea joten jos mitä varmistuksia/muutoksia asioiden suhteen tulee niin pistelkää sitten tekstaria jos en netin äärellä ole.
Ugly Psycho linkki 1. lokakuuta 2006 kello 17.09
Ugly Psycho 1. lokakuuta 2006 kello 17.09 linkki Viikonlopulta la ei käy, mutta muuten onnistunee. Tai tarkemmin sanottuna mahdollisia päiviä ovat keskiviikko, (se torstai), perjantai ja sunnuntai...
Olorin linkki 1. lokakuuta 2006 kello 17.48
Olorin 1. lokakuuta 2006 kello 17.48 linkki No, minulle ei käy koko viikonloppu torstaista sunnuntaihin. Ja Ripperille ei muistaakseni sopinut keskiviikko? Kuinka olisi seuraavan viikon torstai, 12. päivä?
Ripper linkki 1. lokakuuta 2006 kello 17.50
Ripper 1. lokakuuta 2006 kello 17.50 linkki Kyllä minulle käy nyt se keskiviikkokin.
Olorin linkki 1. lokakuuta 2006 kello 21.44
Olorin 1. lokakuuta 2006 kello 21.44 linkki Ok. Eli jos Vesalle sopii, niin sitten keskiviikko. Pelipaikan osoitteen voisi sitten pistää vaikka maililla tai yv:llä. :wink:
Vesa linkki 24. lokakuuta 2006 kello 19.06
Vesa 24. lokakuuta 2006 kello 19.06 linkki Okkei, pistetäänpähän alustavaa ehotusta seuraavalle pelikerralle maanantaiksi 30.10 klo. 18:00 alkaen, notta mitenkäs porukalle moinen aikataulu käynee?
Ripper linkki 24. lokakuuta 2006 kello 19.19
Ripper 24. lokakuuta 2006 kello 19.19 linkki Kyllä se minulle käy.
Ugly Psycho linkki 25. lokakuuta 2006 kello 4.16
Ugly Psycho 25. lokakuuta 2006 kello 4.16 linkki Onstuu.
Olorin linkki 25. lokakuuta 2006 kello 6.28
Olorin 25. lokakuuta 2006 kello 6.28 linkki Jepso, pitäs onnistua.
Olorin linkki 29. lokakuuta 2006 kello 18.17
Olorin 29. lokakuuta 2006 kello 18.17 linkki Ja valitettavasti joudun nyt näinkin lyhyellä varoitusajalla perumaan omalta osaltani. Ilmaantui eräs kiireellinen asia.
Ripper linkki 29. lokakuuta 2006 kello 18.27
Ripper 29. lokakuuta 2006 kello 18.27 linkki Pitäisikö yrittää myöhemmin viikolla tms. Meinaa jäädä porukka aika vähäiseksi.
Ripper linkki 29. lokakuuta 2006 kello 18.33
Ripper 29. lokakuuta 2006 kello 18.33 linkki Ja sain juuri uuden kämppiksen, joka on ropettaja. Sille voisi tehdä hahmon siihen mukaan (ei ole vielä aloitettu).
Vesa linkki 29. lokakuuta 2006 kello 19.39
Vesa 29. lokakuuta 2006 kello 19.39 linkki Hmm, no porukkaahan ainakin varmaan saataisiin kumminkin sitten varmaan se 4 pelaajaa vaikka Olorin_ tämän session sitten missaisi, jos Ripperin uusi kämppis mukaan tulee. Kaataakos se sitten kuinka pahasti peliä jos ilman Olorinia pelaillaan huomenissa?
Ugly Psycho linkki 29. lokakuuta 2006 kello 19.47
Ugly Psycho 29. lokakuuta 2006 kello 19.47 linkki Loppuviikko ei kyl oikein onnaa, että menee sitten ens viikolle kyl. Pelataanko vajaalla vai perutaanko?
Ripper linkki 29. lokakuuta 2006 kello 21.18
Ripper 29. lokakuuta 2006 kello 21.18 linkki Katellaan ensiviikolta aikaa...
Vesa linkki 29. lokakuuta 2006 kello 21.21
Vesa 29. lokakuuta 2006 kello 21.21 linkki Tehrään niin.
Olorin linkki 30. lokakuuta 2006 kello 22.12
Olorin 30. lokakuuta 2006 kello 22.12 linkki Ensi viikolla sopivat minulle parhaiten torstai ja perjantai. Keskiviikko on harkittavissa.
Vesa linkki 3. marraskuuta 2006 kello 11.36
Vesa 3. marraskuuta 2006 kello 11.36 linkki No keskiviikko nyt vaikuttais kaikkein parhaimmalta, että jos vaan muille se passaa ja Olorin pystyy sillon pelittelemään, niin koitetaanko sitten sillon?
Ugly Psycho linkki 3. marraskuuta 2006 kello 21.45
Ugly Psycho 3. marraskuuta 2006 kello 21.45 linkki Ke ois mulle kait käypä ja ehkä myös paras vaihtoehto joo.
Olorin linkki 6. marraskuuta 2006 kello 15.40
Olorin 6. marraskuuta 2006 kello 15.40 linkki Jos passaa, niin ei aloitettaisi ennen 17:30.
Vesa linkki 6. marraskuuta 2006 kello 16.13
Vesa 6. marraskuuta 2006 kello 16.13 linkki Joo, ei tuolla alottamisajalla niin väliä, kyllä tuo 17:30 tai vaikka 18:00 passaa hyvin.
Ugly Psycho linkki 6. marraskuuta 2006 kello 17.11
Ugly Psycho 6. marraskuuta 2006 kello 17.11 linkki Mainituista kellonajoista passaa meikäläiselle kumpi vaan...