Vanha foorumi

Takaisin

"The Masks of Pavis"

Yleinen Glorantha-keskustelu
Guzmo 11. elokuuta 2001 kello 21.48
Kirjoittaja Viesti
Guzmo linkki 31. heinäkuuta 2001 kello 11.27
Guzmo 31. heinäkuuta 2001 kello 11.27 linkki Kyseinen kirja ilmestynyt Fantasiapeleihin. Kirja on Pavis & Big Rubble Companion jatkoa ja sen on julkaissut Tentacle Press. Hintaa tälle 130 sivuiselle opukselle oli laitettu 120mk. Kirjassa lisä daattaa Pavisiksesta, Big Rublesta, Pavisiksen Lunareista, Aldryameista ja Vivamortin vamppyyreistä. Statit löytyy yleensä sekä RQ3 ja HW muodossa. Joidenkin NPC:den statit saattavat olla vain HW muodossa. Kuvitus heikon ja keskinkertaisen välillä, mutta näyttää hyvin kiinnostavalta kirjaselta. Kommentoin lisää joskus joulukuussa, kun olen saanut opuksen luettua :smile: Menkää ja ostakaa. - Guzmo
Nysalor linkki 31. heinäkuuta 2001 kello 18.31
Nysalor 31. heinäkuuta 2001 kello 18.31 linkki [i:847f6f0a0b] Kyseinen kirja ilmestynyt Fantasiapeleihin.[/i:847f6f0a0b] Itse asiassa minäkin ilmoittelin asiasta jokin aika sitten tuolla yleisen keskustelun puolella. Jonkin kommentinkin raapustin sinne. [i:847f6f0a0b] Joidenkin NPC:den statit saattavat olla vain HW muodossa.[/i:847f6f0a0b] Tämä onkin huono juttu, kuten jo aikaisemmin totesin. [i:847f6f0a0b] Menkää ja ostakaa.[/i:847f6f0a0b] Niin, kannattaa pitää kiirettä, koska kyseinen kirja saattaa The Unspoken Wordin tavoin loppua pian.
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 11. elokuuta 2001 kello 21.48
Topi Hiski Viljami Salmi 11. elokuuta 2001 kello 21.48 linkki Juuri sain tilaukseni, kesti melkein kolme viikkoa. Mutta nyt kun sen sain ja olen sitä silmäillyt, niin erinomainen kirja, Paljon tietoa ja hyviä seikkailuja sekoitettu mukavasti keskenään. Erinomaista big rubble kamaa! Monen seikkailun putki jossa on vielä hyvin juonta ja toimintaa sekoitettu. Indiana jones(tomb of (yrmontis??)) meiningistä juonitteluun.. HW Ja RQ statit on aika hyvin selitetty ja ainoat tyypit mitkä minun huomatakseni oli hw statseilla oli perus pelaaja hahmot. En ole kyllä kovin tarkasti katsonut vielä, mutta tosiaan kehoitan ostaaman. Hienoa, että HW:ssakin pavista pitää joku yllä! Pavis on erinomainen seikkailupaikka. Ja RQ:hun on paljon seikkailuja.