Vanha foorumi

Takaisin

Punaisen Torin voorumi

Gloranthan alueet ja mantereet
humis 20. maaliskuuta 2005 kello 2.38
Kirjoittaja Viesti
humis linkki 20. maaliskuuta 2005 kello 2.38
humis 20. maaliskuuta 2005 kello 2.38 linkki Hzlusin perustaa tämän foorumin sitä varten, että voisimme vähän yhteisesti kun olemme kuitenkin kaikki meitä keskustella siitä, mihin suuntaan imperiumia on syytä kehittää. Kuten KAIKKI tietävät, punainen tori on glamourin alemmassa kerroksessa oleva suuri tori, jossa KAIKKI imperiumin _KANSALAISET_ (olethan kansalainen jos luet tätä, etkä imperiumin toiminnan kannalta välttämätöntä orjapopulaatiota) saavat vapaasti kertoa omista ajatuksistaan kuunpojalle sekä erityisesti hänen kultaiselle proxylleen. Aloittaakseni keskustelun haluaisin kysyä ja kommentoida seuraavista aiheista: BTW, Moonsonhan tunnustaa oikeamielisesti väriä ja ei pelkää tunn usta sitä, että on Imperiumin kansalainen.
Moonson linkki 20. maaliskuuta 2005 kello 15.31
Moonson 20. maaliskuuta 2005 kello 15.31 linkki [quote:2aa9e35dff="humis"]Hzlusin perustaa tämän foorumin sitä varten, että voisimme vähän yhteisesti kun olemme kuitenkin kaikki meitä keskustella siitä, mihin suuntaan imperiumia on syytä kehittää.[/quote:2aa9e35dff] Voitaisiin vaikka seuraavaksi anneksoida Ralios. Tietysti askel kerrallaan, mutta ehdotukseni onkin siis että kehitetään Imperiumia yleisemmin lounaan suuntaan. Liian kauan on Safelsterin katajainen kansa joutunut elämään ilman Jumalattaremme sivistävää läsnäoloa. Tähän on tultava muutos! Me totisesti olemme kaikki meitä. [quote:2aa9e35dff="humis"]Aloittaakseni keskustelun haluaisin kysyä ja kommentoida seuraavista aiheista: BTW, Moonsonhan tunnustaa oikeamielisesti väriä ja ei pelkää tunn usta sitä, että on Imperiumin kansalainen.[/quote:2aa9e35dff] Halusitko kysyä ja kommentoida asusteitani, vai oliko tämä joku Rashoranalainen tapa ilmaista se, että Imperiumissa on kaikki hyvin eikä mikään aihe vaadi sen ihmeempää debaattia? BTW, kannan Imperiumin väriä YLPEÄNÄ.
Spinosar linkki 30. maaliskuuta 2005 kello 17.49
Spinosar 30. maaliskuuta 2005 kello 17.49 linkki Ajattelin pistää omaksi viestiketjukseen, mutta paremmin tämä sopii tänne. Punaisen voorumin kansalaiset! - valkovuotoiset tai orjarodut, älkää vaivautuko - Kansalaiset! Kaipaamme keskuuteemme lisää lauluja. Haluaisin, että kasaisimme lasisen laulukirjan! Mahtavan kuin tyttären tiet. Herkän kuin Yelmin pojan harppu. Ja punaisen kuin Kuu yllämme. Seuraavassa Conversumissa voisimme vaikka järjestää Glorantayn juomalaulannan, vaikka sitten keskenkertaisen kuivan Esoterican sijasta. Mikäpä paremmin avaisi mahdollisuuksia harjoittaa pyhää uskontoamme, että "Me olemme me!" kuin laulu, viini ja villitty veljeys. Laatikaamme siis lasinen laulukirja Suuren Kulttuurimme Kunniaksi! Muuten olen sitä mieltä, että Kotkanpesä pitäisi polttaa... Edistän suurta urakkaamme reipashenkisellä poikiemme marssilaululla: [quote:b541d6005a]GLORIUS DARA HAPPA Rebellus Terminus makaa hiljaa haudassaan, Rebellus Terminus makaa hiljaa haudassaan, Rebellus Terminus makaa hiljaa haudassaan: ...Yli haudan me marssimme vaan! Glorius, Glorius, Dara Happa! Glorius, Glorius, Dara Happa! Glorius, Glorius, Dara Happa! Voitonpäivää jo juhlitaan! Orlanth ompi kuollut, Ernalda hän nukkuu vaan. Orlanth ompi kuollut, Ernalda hän nukkuu vaan. Orlanth ompi kuollut, Ernalda hän nukkuu vaan. ...Jalkavaimo me raiskataan! Hurraa! Hurraa! "Char-Un"-kansa! Hurrah! Hurrah! "Char-Un"-kansa! Hurraa! Hurraa! "Char-Un"-kansa! Shengin tapaan hommat hoidellaan! Orlanth h-ompi kampi - näin me hänet vangitaan! Tai Lunar jompi kumpi, taivaalta pois kangetaan? Orlanth kumpi kampi? Näin me hänet hangetaan! ...Läpi Glamourin tuo raahataan! Luxus!, Luxus! Kuunpoika! Luxus!, Luxus! Kuunpoika! Luxus!, Luxus! Kuunpoika! Kapinallinen tuomitaan! Rebellus Terminus ei hän liiku kahleissaan, Rebellus Terminus ei hän liiku kahleissaan, Rebellus Terminus ei hän liiku kahleissaan, ... Torillemme ristiinnaulitaan! [size=9:b541d6005a] Eläköön Punainen voorumi! [/size:b541d6005a] Glorius, Glorius, Dara Happa! Glorius, Glorius, Dara Happa! Glorius, Glorius, Dara Happa! Voitonpäivää käy juhlimaan! [/quote:b541d6005a] Sävel: Kalle-Kustaan muori
Moonson linkki 31. maaliskuuta 2005 kello 8.46
Moonson 31. maaliskuuta 2005 kello 8.46 linkki Seuraava rallatus on käsittääkseni Glamourin nuorten naisten suosiossa: [quote:c251ad0e17]JAR-EEL AND WHITEY BEAR Oh baby bear How was I supposed to know That you would get so mad now Oh baby bear You shouldn't have let me go Coz now I'm out of sight, yeah Show me how deep your wound is Tell me baby 'cause I need to know now, oh because Chorus: The whitey bear is killing me He's got my heart and he's after me I hurt him bad and he lost his mind Give me your best shot Hit me baby one more time Oh baby bear I know your wounds still burn But you stole my heart Oh pretty bear There's nothing that I wouldn't do If you'd give it back now Show me how you want it to be Tell me baby 'cause I need to know now, oh because Chorus: The whitey bear is killing me He's got my heart and he's after me I hurt him bad and he lost his mind Give me your best shot Hit me baby one more time Oh baby bear, how was I supposed to know Oh pretty bear, You shouldn't have let me go I must confess, that you're killing me now Don't you know I still believe That you will be here And give me your best shot Hit me baby one more time Chorus: The whitey bear is killing me He's got my heart and he's after me I hurt him bad and he lost his mind Give me your best shot Hit me baby one more time [/quote:c251ad0e17] Sävel: Britney Spears, ...Baby one more time
Spinosar linkki 31. maaliskuuta 2005 kello 11.42
Spinosar 31. maaliskuuta 2005 kello 11.42 linkki Forward, moonward and ever onward the glorious Punaisen torin voorumi! Kotkanpesä muuten pitäisi tuikata tuleen, och samma på alla språk... Muistan nuoruuteni nautinnolliset kärsimykset major-luokkani kuopuksena. [quote:000a07742c] JAG TROR, JAG TROR Jag tror, jag tror på akvavit, jag tror, jag tror på kratersejd! Den ger en kraft att sjunga ut och ingen provins blir akut. Man glömmer krigtidlivets jäkt, och känner kraftig ruseffekt. En sejdel, trollkrets, trumeldlukt och sen så tar vi våran hutt. "Skål! Vi är allihopa!"[/quote:000a07742c] [size=9:000a07742c][i:000a07742c]Minä uskon. Uskon Elämän Veteen. Uskon kraaterientekemiseen! Se antaa voimaa, josta sopiii laulaa, eikä yksikään provinssi hypi silmille. Kenttäkomennuksen kiireet unohtuvat. Sitä hurahtaa ihan hurmokseen. Kolpakko, taikapiiri, rumputulenkatku ja onkin aika ottaa kunnon naukku.[/i:000a07742c][/size:000a07742c]
Juha R linkki 2. huhtikuuta 2005 kello 11.51
Juha R 2. huhtikuuta 2005 kello 11.51 linkki Veljet voorumilla, keskeytän oikeamielisemmän viisuilun hetkeksi jakaakseni varoituksenomaisesti seuraavan, etelässä kuulemani barbaarirallin. Mitä voin sanoa? Lisää joukkoja etelään. Paljon lisää. [quote:0a0e51b533] [b:0a0e51b533]Toraisten klaanien maa[/b:0a0e51b533] Huonoin entein syntymään sattui hän tähän maahan wyrmiseen ja köyhään Jossa jo esi-isät [i:0a0e51b533]youf[/i:0a0e51b533]ispäissään totta kai halkaisivat kielet mielet jos vain veitsen sai perinteisen miehen mainehen halus saada poika tuo ”en koskaan partaa ajele enkä koskaan ginii juo muuten on Orlanth mulle vihainen ei päästä kesteihin” Mut kun lunari-joukot pyhän mäen häpäisee se ärsytyskynnyksen läpäisee Ja niin Tarkalorin aika taas herää henkiin ja Kallyrin elkeet tarttuvat renkiin alkaa klaanit hautoo - kapinaa se miehen epätoivoon ajaa kun kuumies karjat korjaa keskeltä kylmän taivaan hiljaa kuu verinen tuijottaa niin keihäs kohoaa - keskeltä pilvien saleista taivaan isät ylpeinä katsovat poikiaan raskaat verot, vieraat lait, alistettu klaani - parempi on kapina kuin orjakaravaani! tämä kymmenien toraisien klaanien maa jonka temppeliään varten tahtois kuumies puhdistaa myrskymieli kansa jolta usein palaa hihat on [size=9:0a0e51b533](ansaitusti)[/size:0a0e51b533] päälleen saanut naapureiden vihat jonka myyteissä keisari, aurinkokin tuhotaan ja kun tulee Pimeetä niin lisää uhotaan: ”Virheitä tehdään – ja korjataan!” [/quote:0a0e51b533] ... ja sävelhän oli Eppuja...
humis linkki 2. huhtikuuta 2005 kello 15.54
humis 2. huhtikuuta 2005 kello 15.54 linkki Bravo Juha!
Spinosar linkki 2. huhtikuuta 2005 kello 20.57
Spinosar 2. huhtikuuta 2005 kello 20.57 linkki Tavaritsh! [toveri Spionsarus nousee kolmijakkaralle ilmeisen tunteen vallassa] Mutta etenkin Toveri Juha R! Se on oltava totta, huhut teistä pitävät tyrmistyttävästi paikkansa. Te olette kuin olettekin määräkommennuksenne aikana 'solassa altistunut barbaari ja kapinavaikutteille. Se näkyy teksteistänne!!! Ne tekivät sinusta siellä jonkin Tietäjän, eivätkö tehneetkin. Ehkä tutustuit johonkin paikalliseen (aina huono ajatus)... Ehkä ymmärsit, että nekin on meitä -niin, nekin, jotka ei tiedä sitä tai ikimaailmassa tunnustaisi. Ehkä opit kuinka katkeransuloista heidän rakkautensa voi olla. Se polttaa... ... se... [kyynelehtien]... se ei ole sinun vikasi.... Oi Kuu, elämä on helpompaa ilman sellaisia murheita. Viini ja viinakset ja laulu onneksi vievät ne mennessään. Toveri Juha R! Ei haittaa tippakaan... ehkä laulusi ovat valkoisehkoja, hitot siitä. Sinussakin virtaa Punainen veri, ja viinimme on yhtä Punaista. Lauletaan Lohikäärmesolalle ja sen Katajaisille henkijuomille. Laulu rakkaudelle. Laulu Keisarikunnalle. Ja Kierros Kaikille. Ja muistakaa! Minä jos kuka haluan sytyttää Kotkanpesään liekit! [quote:48a2701083] Marssi kaikuu askelista. Elämä on kuolemista. "Jalkaa jalan eteen!" Marssi 'Solaan. Pyydä minut palvelukseen, isänmaamme puolustukseen. Nyt on puolikuu, ja minä marssin sotaan. En pelosta itke. En surusta itke. Jos itken: niin itken kaljaan vaan. Eihän tääl' 'Solas muuta viinaa tarjotakaan... [size=9:48a2701083] alkuun [/size:48a2701083] Pakki täyttyy oluesta Komennus on dokaamista Ota kuppi käteen, juodaan kaljaa. Määrää minut telttavahtiin, oksennetaan samaan tahtiin. Nyt on kuollutkuu ja minä kaipaan kotiin. En vinkkua - en dokaa. En giniä - en dokaa. Jos dokaan: niin dokaan kaljaa vaan. Ja kännissä oon vast' kun alan sammumaan. Eilen dokasin paljon. Tänään dokasin mä vielä enemmän. Mut juodaan pois tämä pakki vielä tänään. [size=9:48a2701083] loppuun [/size:48a2701083] Mut juo mun kanssa kaljaa vielä tänään. Juo mun kanssani ... vielä tänään. [/quote:48a2701083] Juice, Katu täyttyy askelista... sävyihin
Juha R linkki 3. huhtikuuta 2005 kello 14.46
Juha R 3. huhtikuuta 2005 kello 14.46 linkki Toveri Spinosar, oikea oppi, oikeat teot! Totisesti kauheaa oli kuunnella tuollaisia lallatuksia kymmenpäisen barbaarilauman humalasna raaakkumana. Käynti kylpylässä, Doblianin makea viini ja henkevät keskustelut foorumilla kyllä ovat auttaneet palauttamaan terveyttäni. Mitä tulee puhdasoppisuuteeni, voin vakuuttaa että huolesi on aiheeton. Me kaikki kuulumme Meihin, mutta toiset enemmän kuin toiset, eikä [i:8c1cfb3463]minun[/i:8c1cfb3463] kasvatustani ja koko olemustani voi muuksi kuin perilunaariksi kukaan väittää. Siitä joka tapauksessa juohtuu mieleni jo lastenhoitajaorjani aikanaan hyräilemään lauluun jonka sallinette minun tässä, tyhjentämämme amforan päälle hyräilevän. [quote:8c1cfb3463] Joka ilta kun soihdut sammuu eikä Yelmiä taivaalla näy Niin Annilla se nousee ja taivaalle salaa käy. On sillä sininen kultti ja sitä se käskyttää ne hiipii ovesta sisään ja muistisi tyhjentää On niillä sininen lakki ja sininen verinen työ. Ja sinisen tikarin käyrän ne takaapäin selkään lyö Ja joku ne joskus huomaa niin niillepä käykin näin: Surrur surrur: ”en muista enää mitä mä siellä näin” Ja kielletty tieto tai taito se täysin katoaa kun sinistä loitsujen kirjaa ne kantaa kainalossaan Ja Annillan sinimaahan ne mukanaan syntiset vie. Surrur surrur ja sinne on sininen verinen tie. [/quote:8c1cfb3463] No, nyt riittää vollotus. Seuraava on reipas sotalaulu, sen lupaan.
humis linkki 3. huhtikuuta 2005 kello 18.01
humis 3. huhtikuuta 2005 kello 18.01 linkki Lystikäs lastenlaulu :).
Spinosar linkki 3. huhtikuuta 2005 kello 19.03
Spinosar 3. huhtikuuta 2005 kello 19.03 linkki Tover Juhar! Toverit! Totta puhutte! Sininen on uusi/vanha Punainen! Tuo laulu on aidosti Meitä! Muistan sen erityisesti, koska armas äitini maanisesti toisti sitä, kun hänet vietiin Arkatin Mieliparantolaan. Olin ilmiantanut hänet epäsiveellisestä käytöksestä. Luulen, että hän lopulta ymmärsi, että se oli hänen omaksi parhaaksi, vaikka oli raskasta ottaa hänen lunarisoituneessa perheesämme hallitsema omaisuus hoitooni oppivelvollisuuksieni ohessa. Tavaritsh Humis, laulakaa tekin toki, äänenne on meistä kantavimpia. Ja toveri Juhar, minä esitän laulun, joka virittää teidät sotatunnelmiin. Kenties lähtisimme polttamaan Kotkanpesän? Meidän pitäisi! "Always Stay True to Your Crimson & Blue" [quote:95f7859b20] [b:95f7859b20]Drofats Viisuksen juomalaulu[/b:95f7859b20] [i:95f7859b20]Soolo:[/i:95f7859b20] Murhazarmin luotuaan Yelm kerran kauhuissaan Näki: "Murha, jumaliste! Tulipojal' päätepiste." Kohotessaan hajoomaan, Laski Länteen Kuolemaan. Mutta Taivas Pimeään Gorpin syötiks jäätyään, sydämissään syvä hätä Monet seurasivat Yhtä. Ja Löytyi Yelm Tuonestaan Bijiffinä suorastaan. Mutta: [i:95f7859b20]kuoro[/i:95f7859b20] saatuansa viintä, virkistyi hän siitä. sarastaen paistettaan, virkkoi: "[b:95f7859b20]kansat - asiaan[/b:95f7859b20]". [/quote:95f7859b20] Eino Leinon suurien säkeiden kunniassa
Juha R linkki 3. huhtikuuta 2005 kello 20.30
Juha R 3. huhtikuuta 2005 kello 20.30 linkki Voi veljet! Alkavan viikon kunniaksi irtoaa ensimmäinen reippaampi, iloisen valloitushenkinen lauluni! Toverit, mikä on parasta mitä keisarikuntamme voi pystyvälle miehelle [size=7:56c1c8d6be](ja joskus kai naisellekin, olen kuullut mutta puhutaan nyt iloisista asioista)[/size:56c1c8d6be] tarjota? Rahaa? Tiluksia? Ei tietenkään, kaikki tiedämme että parasta maan päällä on kun voi ylpeänä osoittaa olevansa [b:56c1c8d6be]täysi kansalainen[/b:56c1c8d6be]. Sen kunniaksi seuraavaa, Leevin tahtiin: [quote:56c1c8d6be] [b:56c1c8d6be]Lunarin kansalainen[/b:56c1c8d6be] Mua ennen voorumilla kiusattiin kun en rahojani kantanut temppeliin Ei ne tiennyt et silti kuulun Meihin. Oli kavereilla kansalaisoikeudet niinpä minäkin hankin sellaiset Että pääsisin Argenteuksen kekkereihin. Kunnon kansalainen nyt mä olen kunnon kansalainen minä olen Lunarin kansalainen ja papitkin sen huomaa Sitten lähdin mä Solaan sotimaan En jäänyt Glamouriin lorvimaan Alkoi Sankareiden sota, ja Orlanth piti tappaa Tuntuu ihanalta huomata itsekin seitsemännen osani kun herätin On maailmassa muutakin kuin Dara Happaa Kunnon kansalainen nyt mä olen kunnon kansalainen minä olen Lunarin kansalainen ja barbaaritkin sen huomaa Koko Sartarin armeijamme kukisti meitä oottaa kai mahtava triumfi Sankartekomme on keisarille mieleen Olen kuullut Kuusta Joka Kurkottaa Ne kaikkein suurinta temppeliään rakentaa Ei kai enää mikään voisi mennä pieleen? Kunnon kansalainen nyt mä olen kunnon kansalainen minä olen Lunarin kansalainen kai sen jo Rufelzakin huomaa (x2) [/quote:56c1c8d6be]
Vesa linkki 4. huhtikuuta 2005 kello 6.27
Vesa 4. huhtikuuta 2005 kello 6.27 linkki Pistänpäs korteni kekoon, ja nostatan tällä viisulla sartarilaisten kapinahenkeä! [quote:de1f215945][b:de1f215945]Children of the Storm[/b:de1f215945] [i:de1f215945]Revolution in their minds The orlanth?s start to march Against the empire in which they have to live And all the hate that's in their hearts They're tired of being pushed around And told just what to do They'll fight the empire until they've won And storm comes flowing through. Children of the Wind live in the tears that fall today Will the rising storm of tomorrow bringing peace in any way Must the Sartar live in the shadow of lunar fear Can they win the fight for peace or will they disappear? So you children of the Storm, listen to what I say If you want a better place to live in spread the word today Show the world that Orlanth is still alive you must be brave cos you children of today are children of the gale.[/i:de1f215945] Black Sabbath ? Children Of The Grave.[/quote:de1f215945] Tätä viisua ei laulettu humalapäissään kevätkokouksessa, tämä tehtiin melkein täysissä sielunvoimissa. Viimeistä lausetta en vain kerta kaikkiaan saanut muokattua uskottavampaan muotoon. No okei ehkei tästä laulusta saa samanlaista huumoria revittyä irti kuin noista muista, mutta yritinpähän nyt kumminkin :). Edit: No lisäsin tuonne loppuun Spinosarin ehdottaman pätkän "cos you children of today are children of the gale". Nyt tämäkin kapinalaulu on viimeistä lausetta myöten valmis!
Olorin linkki 4. huhtikuuta 2005 kello 7.40
Olorin 4. huhtikuuta 2005 kello 7.40 linkki [quote:b29f06d56c="Vesa"]Pistänpäs korteni kekoon, ja nostatan tällä viisulla sartarilaisten kapinahenkeä! [quote:b29f06d56c][b:b29f06d56c]Children of the Storm[/b:b29f06d56c] [i:b29f06d56c]Revolution in their minds The orlanth’s start to march Against the empire in which they have to live And all the hate that's in their hearts They're tired of being pushed around And told just what to do They'll fight the empire until they've won And storm comes flowing through. Children of the Wind live in the tears that fall today Will the rising storm of tomorrow bringing peace in any way Must the Sartar live in the shadow of lunar fear Can they win the fight for peace or will they disappear? So you children of the Storm, listen to what I say If you want a better place to live in spread the word today Show the world that Orlanth is still alive you must be brave Or you children of today are children of the grave.[/i:b29f06d56c] Black Sabbath – Children Of The Grave.[/quote:b29f06d56c] Tätä viisua ei laulettu humalapäissään kevätkokouksessa, tämä tehtiin melkein täysissä sielunvoimissa. Viimeistä lausetta en vain kerta kaikkiaan saanut muokattua uskottavampaan muotoon. No okei ehkei tästä laulusta saa samanlaista huumoria revittyä irti kuin noista muista, mutta yritinpähän nyt kumminkin :).[/quote:b29f06d56c] *nostaa kilpensä ja keihäänsä* Hooooo! Nyt on oikea meininki! 8) Kapina! Kapina! Kapina!
Moonson linkki 4. huhtikuuta 2005 kello 11.41
Moonson 4. huhtikuuta 2005 kello 11.41 linkki Juu, pitänee käydä polttamassa se Kotkanpesä. Ja voitaisiin vaikka säätää provinsseihin laki, että leikataan kielet irti kaikilta, joiden kuullaan tai on kerrottu laulavan Imperiumin vastaisia viisuja. Heitänpä jälleen erinomaisten viisujen joukkoon oman tekeleeni. [quote:a89d6868d1]Hän, sai mut uskomaan, hän, sai mut palvomaan, hän, nyt kuuta kumarran Hän, sai mut nauramaan, hän, sai mut laulamaan, hän, antoi mulle uskon tän Hän, pyhä tikaritar, hän, kuumiekan papitar, hän, on jumalatar päällä maan Hän, kun maan vuodenaika saapuu ja lehtien nään lentävän Tunnen saman ikävän, kun poissa on hän Hän, sai mut nauramaan, hän, sai mut laulamaan, hän, antoi mulle uskon tän Hän, taas pannujani kiillotan Ja kuulen tutun helinän, kuin luonani ois hän [/quote:a89d6868d1] Sävel J Karjalaista...
Spinosar linkki 4. huhtikuuta 2005 kello 12.35
Spinosar 4. huhtikuuta 2005 kello 12.35 linkki Pahin huono puoli Kotkanpesään menemisessä on, että se on liian lähellä Pavista. Sain sinne kerran komennuksen, ja sitä en anna anteeksi. Kaiken muun voin vielä kaksoisthinkata. Viini oli suolattua. Nomadit sylkivät varjoni päälle ja kutisin. Saatana, siellä ei edes ymmärtänyt sikäläisten laulujen sanoja. Onneksi hazia oli halpaa ja sitä sai ostettua oman maan pojilta. Muuten Kotkanpesä pitäisi kyllä polttaa. [quote:a68835f2ac] [b:a68835f2ac]Paviksen turnausmiekka[/b:a68835f2ac] Turnausmiekassa on mulla monen arvat Ei ne mua voita, mutta haasta en. Kuustoist lahjaa mulla mut vain yksi kielto Koskaan saa mä eloon jättää en Monen vuoden jälkeen mä Rubblen alla riehun ja huidon sinne minne miekka viuhuttaa Snagarilla diilii biisonist mä hieron, ja rundaan kohti Gimpin kuppilaa. Kuunarkit ohi soopeleillaan ridaa. Näil kanteil ennen Pavist reidaittiin. Joka gubbel futas sillon vitun lujaa, nyt futaa vähä nihkeesti - päin helvettii. Mä väijyn mestoilt Olafin, Dickinsin pojan Se pummaa staran taikka giltiksen et se vois kertoon Griseldast taas jonki stoorin Mä biffaan sille vinkun, suolavaahtoisen Turnausmiekassa on mulla monet arvat Ei ne mua giisaa, mutta lahjat sain. Kuustoista lahjaa mulla mut vain yksi kielto Koskaan sovi ei mun henkiin jättää lain Enostar, vanha starbu, botskin alla pivos Ei oo sillä hintaa luukkuun eikä skruudikseen Öögat valuu vodaa, Lurkit sokeeksi sen kiros Ennen se laulo niiden baareis duunikseen Mä dallaan kanttiiniin ja venttaan toraa Mun setti irtoo niinku ennenkin Katujengi kännispäissään joraa, tai sit ne flaidaa, mä en maindaa - olkoon niin Ei täs kande paljo brassailla tai grindaa Nyt on pakko panna blaadis flekkaamaan Mä feidaan, vaik mun tekis mieli teilaa Tääl saa harmii, jos ei tyydy gnekkaamaan Turnausmiekassa on mulla Paviksen Argrath Mun geasa vie mut vielä helvettiin Ellei ensteks Pavikseen Vihree Aika palaa Kuin lauluis Pahan Unen En'starin tsungattiin. [/quote:a68835f2ac] Tonnin stiflat, Tuomari Nurmio
Juha R linkki 4. huhtikuuta 2005 kello 15.19
Juha R 4. huhtikuuta 2005 kello 15.19 linkki Olet oikeassa, noista ei kyllä käsitä sanaakaan. [quote:5b6daf605b] Ja Löytyi Yelm Tuonestaan Bijiffinä suorastaan. [/quote:5b6daf605b] Nämä säkeet sen sijaan toivat hurskaan hymyn huulilleni. Ja lisää viiniä! Täällä lauletaan näköjään myös kauppakielellä. Se on toki hienoa sekin, mutta muistakaa kuitenkin että kaksoisplushyvimmät oivallukset syntyvät kyllä kotoisalla uuspeloriallamme.
Spinosar linkki 8. huhtikuuta 2005 kello 14.42
Spinosar 8. huhtikuuta 2005 kello 14.42 linkki Laskuhumalaisella hartaudella kohotan alentuneen ääneni pyhyyteen ja oikean elämän ylistykseen... Olisipa Kotkanpesä jo poltettu karvoineen päivineen. [quote:5c8e5d1c29] RAIBANTH MINÄ SINULLE LAULAN [i:5c8e5d1c29] hartaasti ja tunteella [/i:5c8e5d1c29] :,: Niin minä Raibanth sinulle laulan, kuin omalle kullalleni :,: :,: Jos olis valtaa niinkuin on mieli, niin ottaisin omakseni. :,: :,: Kerran oi Raibanth sisääsi palaan kuin kuuntuli Sedenyan :,: :,: Patsastas taivaan täydeltä halaan valossa Taivaan Herran :,: [i:5c8e5d1c29] lausuen [/i:5c8e5d1c29] Vaan siihen asti... [i:5c8e5d1c29] kepeästi ja rattoisasti kädellä rivosti kämmentä läpsien [/i:5c8e5d1c29] Raiballeni minä laulelen, ja perseille kuun punaisille. Viinillä kurkkuni kastelen ja valtikkani näytän muille. :,: En minä laula pojille Yelmin, vaan kotikaupungille :,: [/quote:5c8e5d1c29]
Spinosar linkki 18. huhtikuuta 2005 kello 14.19
Spinosar 18. huhtikuuta 2005 kello 14.19 linkki Lisää lauluja, lisää lauluja, lisää viiniä, lisää Punaisia Toreja! ja enenevässä määrin tulipaloja Kotkanpesään. [quote:0199c7b404] Sohot (eli SoHon sällit) Septa Gardens nietu Colosseum Arkat Assailum Soho Deezola :,:Njet, njet Kana Poor votvot Xaronea Teelo Norri beatpot Artia :,: Argenteus jo Deneskerva piti Bentust gini hibrakas "Oi, oi olisiba Sohot ollut siellä oisi Bentus ollut Ravenkaaz:,: Edit: UMMIKOILLE Soho (soukka) on Glamourin kaupunginosa, South & Hospital. Seitsenkertaisen valaistumisen puutarhat ovat Glamourin kaunis keskuspuisto. Puutarhain siimeksessä sijaitsee Arkatin mieliparantola epäonnistuneille sankarimatkaajille. Argenteus on kurantti Punainen Keisari ja Deneskerva on Suuren Sisaren nimi. Ginissä on katajaa. Bentus on Pelandalainen nautinnon jumala. Ravenkaaz on ylevä shakkipeli. ie. Katjuska[/quote:0199c7b404]
Elgarth Mortifier linkki 12. kesäkuuta 2005 kello 18.02
Elgarth Mortifier 12. kesäkuuta 2005 kello 18.02 linkki [size=18:ead146899a][color=cyan:ead146899a]Sons of Orlanth[/color:ead146899a][/size:ead146899a] I surrender my soul, Orlanth hear my call One day I'll sit beside your throne in Storm realms great hall Like so many before me I'll die with honor and pride The right of a warrior forever to fight by your side Send a sign raise the sail wave a last goodbye Destiny is calling, immortality be mine Call the priest to cast the runes, weave a magic spell We who die in battle are born not for heaven not for hell We are Sons of Orlanth, the fire we burn inside Is the legacy of warrior kings who reign above in the sky I will lead the charge my sword into the wind Sons of Orlanth fight to kill and kill again Brave men cross the hills, in cold wind, and rain Walk into the black of night, magic stars our guiding light Today the blood of battle upon my weapons will never dry Many I'll send into the ground laughing as they die We are Sons of Orlanth the fire we burn inside Is the legacy of warrior kings who reign above in the sky I will lead the charge my sword into the wind Sons of Orlanth fight to die and live again Brave men cross the hills, in cold wind, and rain Walk into the black of night magic stars our guiding light Place my body on the logs and burn it in the pyre Let my spirit rise, Umbrols carry me Take me to the Storm realm where my brothers wait for me Fires burning to the sky my spirit will never die I will lead the charge my sword into the wind Sons of Orlanth fight to die and live again Brave men cross the hills, in cold wind, and rain Walk into the black of night magic stars our guiding light Sävel: Manowar-Swords into the wind
newsalor linkki 17. kesäkuuta 2005 kello 9.39
newsalor 17. kesäkuuta 2005 kello 9.39 linkki Pakko päästä laulamaan näitä. Tässähän alkaakin olla jo laulukirja täynnä hyviä viisuja. Villit huhut kertovat, että jonkinmoinen kirja näistä tullaan tuottamaan Ropeconiin.
Spinosar linkki 5. elokuuta 2005 kello 20.03
Spinosar 5. elokuuta 2005 kello 20.03 linkki MIllois pidettäis Torikokous? (= VORUMIN LAULUILTA!) "Pysähtymättä! Iäti eteenpäin! Suuri punainen armeija!"
Juha R linkki 26. marraskuuta 2008 kello 18.04
Juha R 26. marraskuuta 2008 kello 18.04 linkki Toverit! Jos laulatte tämän pedagogis-demagogisen laulun yhtäjaksoisesti seitsemän kertaa seitsemän kertaa peräkkäin olette laulaneet sen yhteensä neljäkymmentäyhdeksän kertaa. Ylistetty olkoon Jumalatar tästä ihmeestä! (Sävel Saku Sammakko, tempo alati kiihtyvä) Joukko kultainen kostomatkallaan, ahaa, ahaa Joukko kultainen kostomatkallaan, ahaa, ahaa Joukko kultainen kostomatkallaan Joutui drakoliskot ninjoiksi toteamaan Ahaa, ahaa, ahaa. Joukon vahvuus oli tasan miljoona, ahaa, ahaa Joukon vahvuus oli tasan miljoona, ahaa, ahaa Joukon vahvuus oli tasan miljoona Ylivoima oli heillä valtava Ahaa, ahaa, ahaa Mutta pakoon ei päässyt yhtä ainuttakaan, ahaa, ahaa Mutta pakoon ei päässyt yhtä ainuttakaan, ahaa, ahaa Mutta pakoon ei päässyt yhtä ainuttakaan Joka siitä olis päässyt kertomaan Ahaa, ahaa, ahaa Joten numerot voi itse keksiä, ahaa, ahaa Joten numerot voi itse keksiä, ahaa, ahaa Joten numerot voi itse keksiä Kato Glorantha on pelkkä sepitelmä Ahaa, ahaa, ahaa Ja jos uhkaa sua kehäpäätelmä, ahaa, ahaa Ja jos uhkaa sua kehäpäätelmä, ahaa, ahaa Ja jos uhkaa sua kehäpäätelmä Muista haukkua vastapuolen lähteitä Ahaa, ahaa, ahaa Yksi hirvi puri kerran mun siskoa, ahaa, ahaa Yksi hirvi puri kerran mun siskoa, ahaa, ahaa Yksi hirvi puri kerran mun siskoa Ootko kattonut Monty Pythonia Ahaa, ahaa, ahaa Ninja on hurja soturi Nipponin, ahaa, ahaa Ninja on hurja soturi Nipponin, ahaa, ahaa Ninja on hurja soturi Nipponin Vetäis nekkuun vaikka drakoliskoakin Ahaa, ahaa,ahaa Mutta yhtä se ninjakin kavahtaa, ahaa, ahaa Mutta yhtä se ninjakin kavahtaa, ahaa, ahaa Mutta yhtä se ninjakin kavahtaa Tuota voittoisaa atsteekkiarmeijaa Ahaa, ahaa, ahaa Maaorjat ne pelloilla raataa saa, ahaa, ahaa Maaorjat ne pelloilla raataa saa, ahaa, ahaa Maaorjat ne pelloilla raataa saa Sitä feodaaliyhteiskunta tarkoittaa Ahaa, ahaa, ahaa Kun lukee RuneQuest kolmosta, ahaa, ahaa Kun lukee RuneQuest kolmosta, ahaa, ahaa Kun lukee RuneQuest kolmosta Löytyy Lopullinen Totuus Kaikesta Ahaa, ahaa, ahaa Jos maailma käyttäytyy kummasti, ahaa, ahaa Jos maailma käyttäytyy kummasti, ahaa, ahaa Jos maailma käyttäytyy kummasti Voit siis syyttää siitä sääntökirjaasi Ahaa, ahaa, ahaa Mutta mikä on elämän tarkoitus, ahaa, ahaa Mutta mikä on elämän tarkoitus, ahaa, ahaa Mutta mikä on elämän tarkoitus Siihen Krarshtilla on yksin vastaus Ahaa, ahaa, ahaa