Vanha foorumi

Takaisin

Naposteltavaa..

Roolipelikeskustelu
Fourfinger 5. maaliskuuta 2005 kello 15.29
Kirjoittaja Viesti
Fourfinger linkki 5. maaliskuuta 2005 kello 15.29
Fourfinger 5. maaliskuuta 2005 kello 15.29 linkki Olen luonteeltani sairaalloisen utelias, jotenka aikomukseni on tiedustella, että mitä porukka popsii samalla kuin pelaa..? Oon itse pysynyt sipsi/roiskeläppä(valmispizza)/kokis/olut linjalla mutta vaihtelu virkistäisi.. Esimerkiksi puuroa ja punasta maitoa. Toisaalta voisi kyllä lopettaa sipsien ja pitsojen mässäilyn kokonaan pelin aikana, koska se on näin PJ:n kannalta erityisen ärsyttävää jos pelaaja rapistelee ja mäyssää sipsejään ja pitsojaan alituiseen mutta tuskin se saisi paljonkaan kannatusta ryhmäni sisällä.
Zero linkki 5. maaliskuuta 2005 kello 22.42
Zero 5. maaliskuuta 2005 kello 22.42 linkki Hehe... no en oikein tosta pizza pisneksestä tiedä mutta, itse olemme peliporukkani kanssa siinä kokis ja kalja pisneksen välillä (eli vähän kumpaakin). Huom. kohtuudella kohtuudella :-D
GreepyReaper linkki 6. maaliskuuta 2005 kello 11.54
GreepyReaper 6. maaliskuuta 2005 kello 11.54 linkki riippuu niin paljon pelistä. Joskus peleissä ei syödä mitään mutta toisinaan... Jos jotain syötävää on se on jotain naposteltavaa (popcorn, sipsit, suolapähkinät) ja jotain juotavaa pelaajan maun mukaan. Mutta parhaimillaan sielä on tullut tilattu kiinalaista ja syöty "hyvin" ja "terveellisesti" pelin lomassa. Kyllä naposteleminen joskus haittaa vähän peliin keskittymistä mutta joskus se voi olla ihan hyvä tunnelman lisäjä.