Vanha foorumi

Takaisin

Peliporukkaa kaivataan Helsingin seudulla

Pelit, pelaajat ja peliporukat
Argrath 12. tammikuuta 2005 kello 15.38
Kirjoittaja Viesti
Argrath linkki 12. tammikuuta 2005 kello 15.38
Argrath 12. tammikuuta 2005 kello 15.38 linkki Eli olisiko mitaan porukkaa joka suostuisi ottamaan uuden pelaajan mukaan. Olen nimittain palaamassa englannista helsinkiin kuun lopussa ja kaikki vanhat pelikaverit ovat kadonneet ympari suomea. :( Olen kohta 25-vuotias ja kokemusta on mm. Rune Questin, Keskimaan/Roolimestarin, Cthulhun ja Stormbringerin pelaamisesta yhteensa noin 15 vuoden ajalta. Lisaksi omistan vaikuttavan Hero Wars kirjaston vaikka en ole viela peliseuraa loytanyt (ja säännötkin ovat vielä tuntuneet aika hankalilta). Eli, jos kiinnostusta uuteen pelaajaan löytyisi helsingin seudulla, ilmoitelkaa. Lisäänpä tähän nyt mailiosoitteen jos vaikka joku sillä tavoin olisi valmiimpi lähestymään. Toistaiseksi vaikuttaa pääkaupunkiseudulla aika hiljaiselta. Eli pistäkää viestejä tälle threadille tai osoitteeseen visa.toivonen@netti.fi
Mkiko linkki 28. tammikuuta 2005 kello 23.15
Mkiko 28. tammikuuta 2005 kello 23.15 linkki Itse olen vasta tänne Helsinkiin muuttanut ja itselläni on myös peliporukka hakusessa, intoa löytyy ja kokemusta seitsemän vuotta Runequestista ja CyberPunk2020:sta mutta uusia pelejäkin olisi mukava koittaa... Itseltäni löytyy Runesta jonkin verran tavaraa, PJ:n, Pelaajan, Riimumestarin, Gloranthan hirviöt, Kultit ja Käärmepiipun syvänne... Voisihan sitä vaikka kasailla uuden peliporukankin jos meidän kaltaisiamme löytyy runsaasti... Gloranthaa en ole koskaan pelannut vaan omia maitamme :D:D