Vanha foorumi

Takaisin

Flintnailin ihmiskultistit

Gloranthan kultit ja uskonto
Ferron Säilänsärkijä 20. elokuuta 2004 kello 17.58
Kirjoittaja Viesti
Ferron Säilänsärkijä linkki 20. elokuuta 2004 kello 17.58
Ferron Säilänsärkijä 20. elokuuta 2004 kello 17.58 linkki Liekkö järkevää antaa kyseisen kultin ihmisnoviisin liittyä rubble trackereihin ja perehtyä esim. mustanruudinsaloihin?
Vesa linkki 21. elokuuta 2004 kello 9.50
Vesa 21. elokuuta 2004 kello 9.50 linkki Hmm. Liekkö tämä topikki ollut omiaan Gloranthan kultit keskusteluun, no jaa. Taas uusi kultti minulle, paviksen alueelleko keskittynyt?(päättelin tuosta rubble trackereista) Kiva tietysti saada hieman valaistusta tähän asiaan, sillä se on aina mukavaa oppia jotain uutta gloranthasta.
Nysalor linkki 21. elokuuta 2004 kello 13.51
Nysalor 21. elokuuta 2004 kello 13.51 linkki Ferron Säilänsärkijä: [i:4d47870da6]Liekkö järkevää antaa kyseisen kultin ihmisnoviisin liittyä rubble trackereihin ja perehtyä esim. mustanruudinsaloihin?[/i:4d47870da6] Murskajäljittäjien poppoo koostuu kai suurimmaksi osaksi kääpiöistä, mutta avustajina ihmisiäkin voi olla. Epäilen kuitenkin, etteivät kääpiöt ihan helpolla opeta ihmisille ruudin salaisuuksia, elleivät nämä ole todella luotettavaa väkeä. Toisaalta ihmisapulaisia voi käyttää vaikka kranaatinheittäjinä tarvitsematta uskoa näille kovin tarkasti salaisuuksia, ainoastaan toimintaohjeet. Ruudin suhteen kannattaisi kyllä minusta olla aika varovainen pelissä. Vesa: [i:4d47870da6]Taas uusi kultti minulle, paviksen alueelleko keskittynyt?(päättelin tuosta rubble trackereista) Kiva tietysti saada hieman valaistusta tähän asiaan, sillä se on aina mukavaa oppia jotain uutta gloranthasta.[/i:4d47870da6] Murskajäljittäjät ovat Piikivinaulan kääpiökultin alainen porukka, jonka voi palkata henkivartijoiksi tai muihin vaarallisiin tehtäviin. Piikivinaulan porukat eivät tosin vuokraa väkeään ihan kenelle tahansa, mutta Murskajäljittäjät on varsin kovaa porukkaa kääpiövarusteineen sellaiselle, joka sitä tarvitsee ja pystyy maksamaan. Samalla he keräävät tietoa Murskasta ja siten edistävät Piikivinaulan porukan pyrkimystä saada vielä joskus Pavis muinaiseen loistoonsa. Lisäksi Murskajäljittäjät suojaavat Uudesta Paviksesta Piikivinaulan vanhaan temppeliin kulkevaa vuosittaista pyhiinvaellusta. Murskajäljittäjien epävirallisen Hero Wars -kuvauksen voi katsoa [url=http://www.pavis.nzrpga.org.nz/rubblers.zip]täältä[/url].
newsalor linkki 22. elokuuta 2004 kello 12.07
newsalor 22. elokuuta 2004 kello 12.07 linkki Olen samoilla linjoilla Nysalorin kanssa. Kääpiöt eivät kovin herkästi salaisuuksiaan ihmisille jaa, sillä heillä on niin huonoja kokemuksia tästä jo tuhansien vuosien takaa. Sen sijaan kääpiöt voisivat käyttää ihmislemmikkejään, kuten Paranoian R&D-osasto pulmanpoistajia. :)
Ferron Säilänsärkijä linkki 26. elokuuta 2004 kello 10.52
Ferron Säilänsärkijä 26. elokuuta 2004 kello 10.52 linkki kiitos vastauksesta dilemmaani nysalor. Juu olen pelauttanut kyseiseen kulttiin kuuluvia kääpiö hahmoja, mutta ihmishahmon luonti ja pelaamisen koen omaan porukkaani hieman rajoittvaksi tekijäksi. Mitä Ruutiin tulee olen samoilla jäljillä teidän molempien kanssa. Kerran olen taistelussa ns. "kanuunakulttia" käyttänyt. Sittemmin olen ruvennut varomaan moisia juttuja. Pelaajat ovat ihmeen kekseliäitä yrittäessään urkkia kääpiöiden salaisuuksia. Varsinkin nuo saastaiset irrippi ontorin papit. Aikanaan saatiin revittyä hyvää herjaa parita kääpiöhahmosta, jotka kuuluivat kyseiseen kulttiin ja elämä pyöri vain kanuunan ympärillä. Boom nro. 23 taisi olla ainakin toisen hahmon nimi. No, kampanja tyylisinä hahmoina melko ok, mutta pitempään eeppiseen kampamjaan ei jaksamista ja viittelyyttä. tanks vastauksista.