Vanha foorumi

Takaisin

Materiaalia myynnissä

Yleinen Glorantha-keskustelu
Jori 11. huhtikuuta 2004 kello 12.00
Kirjoittaja Viesti
Jori linkki 11. huhtikuuta 2004 kello 12.00
Jori 11. huhtikuuta 2004 kello 12.00 linkki Jopa lähes ilmaiseksi! :) Katsokaas, tulin hankkineeksi harvinaisia lähdeteoksia. Myyjä ei suostunut luopumaan rakkaista kirjoistaan erikseen, joten jouduin ostamaan koko paketin. Nyt hallussani on muutamista kirjasista tuplakappaleet, jotka mielelläni lahjoitan/myyn hyvään kotiin. Mä en tahdo näistä paljoa paskaakaan, pääasia että joku pistää ne käyttöön. *Glorantha - Genertelan mantereen kattava kuvaus Sankarien Sotien alkaessa. Suomeksi. Rähjäinen, sivut tallella. *Vanhat rodut - Lähdekirja haltioista,kääpiöistä,vuohilaisista ym. Suomeksi. Kulunut. *Peikkomaat, Sienikkäät, Omenakuja, Käärmepiipun syvänne - Seikkailuja suomeksi. *Kampanjakartta Runequestiin. *Tales of the Reaching Moon #12
Jucaza linkki 11. huhtikuuta 2004 kello 12.09
Jucaza 11. huhtikuuta 2004 kello 12.09 linkki MINULLE! MINULLE! Paljon vaadit?
Tuomas linkki 12. huhtikuuta 2004 kello 22.11
Tuomas 12. huhtikuuta 2004 kello 22.11 linkki [quote:3b7309337c="Jori"]Jopa lähes ilmaiseksi! :) Katsokaas, tulin hankkineeksi harvinaisia lähdeteoksia. Myyjä ei suostunut luopumaan rakkaista kirjoistaan erikseen, joten jouduin ostamaan koko paketin. Nyt hallussani on muutamista kirjasista tuplakappaleet, jotka mielelläni lahjoitan/myyn hyvään kotiin. Mä en tahdo näistä paljoa paskaakaan, pääasia että joku pistää ne käyttöön. [/quote:3b7309337c] Kurja kilpahuutaja :) Halvalla sait hyvää tavaraa, varsinkin se satsi missä oli Peikkomaat meni törkeän alhaiseen hintaan.