Vanha foorumi

Takaisin

Paintballwars!

Yleinen keskustelu
Fourfinger 8. tammikuuta 2004 kello 14.34
Kirjoittaja Viesti
Fourfinger linkki 8. tammikuuta 2004 kello 14.34
Fourfinger 8. tammikuuta 2004 kello 14.34 linkki Onko foorumissa ketään joka harrastaisi paintballia tai splättistä :-o Tai onko kukaan koskaan edes kokeillut tai kuullut tästä urheilulajia.. Itse olen ollut pari kertaa noviisiturnauksissa ja hauskaa oli sen voin sanoa.. :-D Kertokaa kokemuksistanne.. hyvistä tai huonoista 8o
GreepyReaper linkki 8. tammikuuta 2004 kello 16.29
GreepyReaper 8. tammikuuta 2004 kello 16.29 linkki Tietokoneella on on ollut Painballwar simulaattori. En kyllä koskaan tajunnut ideaa. Kaikkihan pelaavat painballwar vain koska eivät oikeasti voi räjäyttää kaveriaan nuussiksi. Siis miksi tehä simu tälläsestä hommasta.
Fourfinger linkki 8. tammikuuta 2004 kello 17.18
Fourfinger 8. tammikuuta 2004 kello 17.18 linkki Paintball on vain kaikessa yksinkertaisuudessaan hauskaa mättöö kavereiden kans ja hurjaa taktikointia.. Voi sanoo et voittaa CS:t ja Medal of honorit.. Tietokoneräiskinnät ei ole mitään verrattuna Real-Actioniin.. Kannattaa kokeilla.. 8)
Kasila linkki 9. tammikuuta 2004 kello 8.49
Kasila 9. tammikuuta 2004 kello 8.49 linkki Painttii on tullut pelailtua joskus poikavuosina... nyt on parempi harrastus eli air-soft... Paintti menee ok.. jos haluu ampua roikulla ja urheilla metässä. Jos fiilareita ettii niin oikeen näkönen pistooli käteen ja toiseen käteen samanlainen, Sitten lahelle ja kovaa... luistit heiluu ja lipas tippuu kun woon leffoissa ja kierintää yms.... sillon aika hidastuu ja paskaa lentää vihollisten anuksista.... Joo paintti on irheilua airsoft... no se on kun panis pamelaa.-
Fourfinger linkki 9. tammikuuta 2004 kello 12.44
Fourfinger 9. tammikuuta 2004 kello 12.44 linkki Nimeltä mainitsemattomalla kaverillani eli Bragolgurthilla tuli yhdessä turnauksessa värikuula kaulaan tai niskan seutuville kun vastustaja kiersi äijän taakse ja vähän ajan kuului Flat!! Flat!! ja vähän päästä AI SAATANA!! kaikui metsissä... Tais sattua.. Se jälki tais olla aika monta viikkoo siinä kaulas..
GreepyReaper linkki 9. tammikuuta 2004 kello 16.16
GreepyReaper 9. tammikuuta 2004 kello 16.16 linkki Itse olen niin herkkä nahkanen ettei kumpikaan sovi minulle. Mutta taistelu-lajit... no siinä sitten menoa. Hakkaa Paintin taktiikat ja airsoftin nopeuden ja todenmukaisuuden.
Runemaster linkki 9. tammikuuta 2004 kello 16.36
Runemaster 9. tammikuuta 2004 kello 16.36 linkki En ole koskaan käynyt splättiksessa tai paintissa, vaikka kovasti haluaisinkin kokeilla. :( Megazonessa taas olen käynyt useastikin ja [u:d9f30e2da8]luulen[/u:d9f30e2da8] olevani jo siinä aika hyvä. :wink: Mutta, mutta... kertokaapas sattuuko splättiksessä paljonkin, jos sinuun osuu? Olen kuullut kaikenlaista lähes luun murtumiin saakka, mutta onko se sittenkin vain pieni kirpaisu?
Larppa linkki 10. tammikuuta 2004 kello 0.23
Larppa 10. tammikuuta 2004 kello 0.23 linkki Fourfinger kirjoitti: [i:9bf649ea17]Onko foorumissa ketään joka harrastaisi paintballia tai splättistä [/i:9bf649ea17] On tuota joskus tullut harrastettua.. Runemaster kirjoitti: [i:9bf649ea17]kertokaapas sattuuko splättiksessä paljonkin, jos sinuun osuu?[/i:9bf649ea17] No eipä oikeastaan satu. Laittaa vain paksut (normaalit) vaatteet haalarin alle, niin eipä pitäisi sattua. Tai jos sattuu, mies on sokeria. Toki ilman suojia on sitten eri asia.. Tosin harvat sellaisia tyhmyyksiä harrastaa. Ja niillä aseilla kuuluu ampua "kaukaa", eikä vierestä. Heh, tuli tuosta mieleen, että veli ampui kaveria jostain 10 cm päästä.. Aih, se sattui. Tuli kaverin kylkeen sellainen splättäripallon kokoinen jälkiä ja melkein pallon halkaisijan syvyinen kuoppa :)
Guzmo linkki 10. tammikuuta 2004 kello 10.25
Guzmo 10. tammikuuta 2004 kello 10.25 linkki [quote:19207b869a="Runemaster"] Mutta, mutta... kertokaapas sattuuko splättiksessä paljonkin, jos sinuun osuu? Olen kuullut kaikenlaista lähes luun murtumiin saakka, mutta onko se sittenkin vain pieni kirpaisu?[/quote:19207b869a] Sattuu tai tuntuu se. Sen takia se onkin paljon jännempää kuin Megazonen laser-sota. Tuleen ei kannata jäädä makaamaan...
Fourfinger linkki 10. tammikuuta 2004 kello 11.50
Fourfinger 10. tammikuuta 2004 kello 11.50 linkki Yhdessä turnauksessa missä mä olin piti olla vaan yks vaatekerta haalareiden alla ja sit meinasin ottaa myös munasuojat mutta aattelin sitten et mähän oon niin kova jätkä etten mä mitään muinasuojia tarvi.. Ja nyt kadun sitä vielä tänä päivänäkin.. Värikuula tuli lähietäisyydeltä suoraan kelleihin.. :o
Peär'gâlâh linkki 10. tammikuuta 2004 kello 16.31
Peär'gâlâh 10. tammikuuta 2004 kello 16.31 linkki Splättistä ei ole tultu pelailtua, tosin ens kesänä taitaapi tulla mahollisuus moiseen... Ja kyllä kai se jonku verran sattuu ellei pelaa paksut vaatteet päällä. Serkulla oli 2kk kunnon mustelma hartiassa kun oli ammuttu 10metrin päästä eikä päällä ollu ku kesätakki ja t-paita :wink: [quote:8cd9c3c23f]Joo paintti on irheilua airsoft... no se on kun panis pamelaa.-[/quote:8cd9c3c23f] Airsoftia harrastaneena yhdyn kyseiseen ajatteeseen rankasti ja takaapäin :-D
GreepyReaper linkki 11. tammikuuta 2004 kello 9.14
GreepyReaper 11. tammikuuta 2004 kello 9.14 linkki Porukka on hieman sotahulluuden ruummiillistuma. [quote:6539c782dc]tuli lähietäisyydeltä suoraan kelleihin.. [/quote:6539c782dc] "tulta munille" (kirjaimellisesti) tai [quote:6539c782dc]Tuleen ei kannata jäädä makaamaan...[/quote:6539c782dc] Onko se nyt niin kivaa leikkivänsä tappavan kavereita. "Verta ja suolen pätkiä sen pitää olla". Just tälläset sessios saattavat, huom saattavat, aiheuttaa niitä mummon potkioita.
Kasila linkki 11. tammikuuta 2004 kello 13.27
Kasila 11. tammikuuta 2004 kello 13.27 linkki Koita joskus vaikka pelata painttia niin huomaat miten kiva on tappaa kaverit... itse pelaan airsoftii sen vuoksi kun on kiva ampua kaveraita niin ettei ne kuole... Splattis ja armeija tai sota... EI mitn yhteistä ja mummonpotkijoita tulee kusipäistä amis junteista. Splättis on kallis laji, joten ei voi ostaa korollaa, niin ei voi olla splättis amis juntti...
Fourfinger linkki 11. tammikuuta 2004 kello 14.53
Fourfinger 11. tammikuuta 2004 kello 14.53 linkki Mummonpotkijat ovat niitä jotka kärsivät tekemisen puutteesta ja turhautuneisuudessaan sekä vihoissaan potkivat vanhuksia mutta kun purkaa vihan hedelmänsä värikuulasarjan muodossa toisen niskaan niin sen jälkeen olo on rauhaisa.. 8)
GreepyReaper linkki 12. tammikuuta 2004 kello 7.32
GreepyReaper 12. tammikuuta 2004 kello 7.32 linkki Tietenkin airsoftaus sopii agressioiden purkamiseen mutta olen huomannut että se myös luo niitä (ja aika vakavia sellaisia). Kun itse pääsee "hengestään" kymmenen kertaa putkeen ilman yhtää edes läheltä piti tappoa. Alkaa päässä keittää ja sitten pitää jotakin tintata.
Kasila linkki 12. tammikuuta 2004 kello 7.45
Kasila 12. tammikuuta 2004 kello 7.45 linkki Pajatsoo kun pelaa ja ei voita, niin se generoi varmaan sitten Saddameita ja Demonit terrorisoi golffareita jotka ei onnistu. Jos epäonnistuminen aiheuttaa niin suurta turhautumista niin ei pitäisi edes yrittää... ok ? Meidän mutsi ei edes ollut Noin huolissaan kun aloitin Splättiksen...
Bragolgurth linkki 12. tammikuuta 2004 kello 18.22
Bragolgurth 12. tammikuuta 2004 kello 18.22 linkki :lol: :lol: :lol: Tajuatteko miten hauskaa tekstiä te kirjoititte?! Näytön ääressä saa lol ihan tod. Mutta topiccia,olen kokeillut painttia, pelaan eri joukkueessa kuin fourfinger, ja minä sain sen kuulan niskaani. Siitä tosiaan jäi arpi... :-x Paintti tai splätti ei tosiaankaan kasvata mitn potkijoita. Vain kasan ihmisiä, jotka puhuu kasapäin ns. Inside -juttua, josta kukaan ulkopuolinen ei ymmärrä mittään. _______ Suosittelen.
GreepyReaper linkki 12. tammikuuta 2004 kello 19.09
GreepyReaper 12. tammikuuta 2004 kello 19.09 linkki [quote:9a0747cfbb="Kasila"]Jos epäonnistuminen aiheuttaa niin suurta turhautumista niin ei pitäisi edes yrittää... ok ?[/quote:9a0747cfbb] Olen melkein saanut köniin yhdeltä kyseiseltä tyypiltä. Tiedän siis mistä puhun. Ehkä he ovat harvassa mutta kyllä niitä silti löytyy.