Vanha foorumi

Takaisin

Uudenvuoden lupauksia!

Yleinen Kalikos-keskustelu
Chividal 31. joulukuuta 2003 kello 14.41
Kirjoittaja Viesti
Chividal linkki 31. joulukuuta 2003 kello 14.41
Chividal 31. joulukuuta 2003 kello 14.41 linkki Nyt olisikin mielestäni paikallaan luvata Punainen kuu taivaalta ynnä muuta. Eli siis Kalikokseen liittyviä lupauksia. Itse lupaan osallistua ainakin kevät- ja syystapaamisiin. Lisäksi lupaan tukea Kuukauden tarina -projektia ainakin yhdellä teoksella (siis vielä yhdellä). Sitten vuoden kulutua voidaan osoitella sitten sormella lupauksensa pettäneitä :)
Larppa linkki 31. joulukuuta 2003 kello 23.01
Larppa 31. joulukuuta 2003 kello 23.01 linkki Lupaan tuoda ropeporukkaani miitteihin ja heitä pakistan liittymään Kalikokseen. :)
Nysalor linkki 1. tammikuuta 2004 kello 14.01
Nysalor 1. tammikuuta 2004 kello 14.01 linkki Chividal: [i:3f1a45450c]Nyt olisikin mielestäni paikallaan luvata Punainen kuu taivaalta ynnä muuta. Eli siis Kalikokseen liittyviä lupauksia.[/i:3f1a45450c] Lupaamatta paras, mutta minun suunnitelmissani olisi tänä vuonna saada vihdoinkin Kotkanpesän matkaopas valmiiksi ja siten ensimmäinen Kalikoksen suomenkielinen käännösjulkaisu myyntiin. The Zin Lettersin toinen numero olisi myös tarkoitus saada julkaistua tänä vuonna. Kuukauden tarina -projektiakin pyrin ylläpitämään ja mahdollisesti itsekin kirjoitella jotakin tänäkin vuonna. Heinäkuussa Ropeconissa varmaan peluutan pelin tai pari Kalikoksen toiminnan alla. No, ainakin tuollaisia suunnitelmia minulla olisi Kalikoksen liittyen täksi vuodeksi. Eiköhän sitä tule puuhailtua kaikkea muutakin Kalikoksen parissa ja Gloranthan yleensäkin.
Bragolgurth linkki 19. helmikuuta 2004 kello 18.07
Bragolgurth 19. helmikuuta 2004 kello 18.07 linkki Kotkanpesäjuttuhan oli hyvä lupaus!! Olen siitä nyt Nysalorille maininnut varmaan kolmessa eri aiheessa(kuinka voi olla mahdollista?), mutta tuon itseni yhä vieläkin julki: Täällä on eräs erittäin halukas ostaja ostamaan yllämainitun kirjasen. Mutta, lupauksista sen verran, että en ole liiemmin lupaillut. Joten lupaan korjata asian lupaamalla jotta: Lupaan olla oikein hyvä Pj(nyt kun semmoiseksi rupesin), olla puolueeton kaikissa tilanteissa, paitsi niissä, joissa "jumalallista väliintuloa" ehdottomasti tarvitaan. Ja niin pois päin. Lupaan myös ostaa kotkanpesä matkalaisille(kö), kunhan se ensin ilmestyy.
Bombur linkki 24. huhtikuuta 2004 kello 22.53
Bombur 24. huhtikuuta 2004 kello 22.53 linkki Lupaan tulla Ropeconiin, jos suinkin mahdollista. Lupaan tulla myös seuraavaan kokoukseenkin, ellei tule mitään ylittämättömiä esteitä. Esimerkiksi jos kokous on liian kaukana täältä espoosta, niin se ei käy. Ja riippuu myös millasella tuulella vanhemmat on, sillä niistähän se riippuu viekö ne vai eikö. Tosin onhan junat ja bussitkin keksitty, mutta tarttee sitä luvankin jos yli 50km päähän aikoo matkata. Onneksi Ropecon on tässä lähellä. Toivottavasti pääsen pelaamaan Nysalorin runequest -peliä *vihjevihje* :wink: