Vanha foorumi

Takaisin

Vihaatko?!

Yleinen keskustelu
Fourfinger 22. joulukuuta 2003 kello 11.43
Kirjoittaja Viesti
Fourfinger linkki 22. joulukuuta 2003 kello 11.43
Fourfinger 22. joulukuuta 2003 kello 11.43 linkki Mieltäni on kaivellut semmoinen asia tai oikeastaan ihmisrotu nimeltä AMIS-juntit... Eli mitä mieltä olette tästä vähemmistöstä.. Jos jotkut ei tiedä mitä tarkoitan niin he ovat yksinkertaisesti Autolla Mahtailevia Irstaita Sikoja, jotka käyttävät olut-aiheisia lippiksiä ja metsästävät nuoria juuri ylä-asteelle päässeitä tyttöjä ja kuuntelevat helvetinmoista jumputusta ylikovalla rumissa autoissaan.. ja kun kävelet kilometrin matkan kotio he menevät ohitsesi n. 5 kertaa autollansa.. :lol: Ja kun minä asun semmoisessa aika pienessä kaupungissa, nämä edellä mainitut ovat todellinen riesa, joka saa vereni kiehumaan... :evil: Äänestyskin olisi poikaa mutta en jaksa nyt laittaa näin joulun kunniaksi..
Mostal linkki 22. joulukuuta 2003 kello 13.07
Mostal 22. joulukuuta 2003 kello 13.07 linkki [i:20cecf43a1]Mun mopo ei nyt oikee taho kulkee ku mä vähän räpläsin sitä kännipäissäni. Autokin on ny ihan paskassa kunnossa ku ryyppäyksen päätteksi ajoin sen järveen. Mun pitää vielä käydä amiksessa siel on jotaan sähläystä. Mä laitan sen jälkeen mun Toyota Carina dx:n turbot ja korisarjat ja laitan jotain muuta tsydeemii. Mun mopokin pitäis saada kuntoon kun se ei oo ku sellanen paska manki jota mä oon vähä kustomoinu [/i:20cecf43a1] Tunnen muutamia Autoilla Mahtaileviksi Irstaiksi Sioiksi muuttuneita tyyppejä, jotka olivat enne ihan järkeviä persoonia. Nämä kyseiset persoonat ovat nykyisin täysiä kusipäitä. Tunnen myös yhden kivan ja järkevän amiksen joka räplää autojen lisäksi myös mopoja. En tuomitse amiksia koska itsessänikin on ripaus amista :D eli autot ja muut härvelit kiinnostaa, mutta en sentään kulje Koff-lippis päässä enkä vaani puolustuskyvyttömiä naisia.
Fourfinger linkki 22. joulukuuta 2003 kello 13.44
Fourfinger 22. joulukuuta 2003 kello 13.44 linkki No joo ehkä mä vähä liikaa innostuin yleistään, mutta siinä oot oikees [b:544f90c9db]Mostal[/b:544f90c9db], että kaikki täyspäiväset Amis-juntit on kusipäitä ja eikä siinä mitään jos pitää autoista ja tykkää renkata niitä.. mutta jos autosta puhuuu koko 24h/7 nii vittu et rupee kyrpii.. :evil: kaksi AMIS-junttia keskustelee: AMIS 1: Vittu varmaan mun DX pätkii sun bemarin! AMIS 2: No, vittu mennään heti viivalle! AMIS 3: Ääh, ei vittu mennä mihinkään viivalle! Ny mennään ylä-asteelle hakeen sakkolihaa.. [i:544f90c9db]Perustuu tositapahtumiin... uskokaa pois[/i:544f90c9db]
Mostal linkki 22. joulukuuta 2003 kello 14.40
Mostal 22. joulukuuta 2003 kello 14.40 linkki [i:f0af55f040]Amis4 pyyhältää paikalle helvetillisen hienolla käytettynä saksasta ostetulla Corvetella "Minnekään vitun viivalle, montulle pitää mennä. Siellä voi ryypätäkin. Lähteeks kukaa messiin nii katotaa kenen peli pätkii kenen. Sit siel ehkä vois saahakin jos hakis pari ylä-asteelaista donnaa mukaan. Niin Lähtivät kolme amis-junttia omilla autoillaan koulun pihalle bassojen tahdissa ja löysivät muutaman muijan tupakalta "Lähetääks montulle amis juntit kysyy. tytöt kuiskivat toisilleen "Eihän me tollasteen elähtäneiden amisten kanssa minnekään voida lähtee. Eikä minnekään montulle mis meiän meikit vois pilaantuu ja hiukset sotkeentua. "No perkeleen donnat nyt menoks." Amis juntit huutavat. Loppujen lopuksi tytöt raiskattiin. Loppu hyvin kaikki hyvin. [/i:f0af55f040] Nyt otin huomioon myös nykyaikasten teinityttöjen typeryyden.
Fourfinger linkki 22. joulukuuta 2003 kello 17.37
Fourfinger 22. joulukuuta 2003 kello 17.37 linkki Onnellinen loppu :lol: :lol:
Pyöveli linkki 25. joulukuuta 2003 kello 17.59
Pyöveli 25. joulukuuta 2003 kello 17.59 linkki Amislainen on amislainen... Minkäs sitä sille voi jos haluaa lapioida jonkun toisen paskaa loppuikänsä... Mutta miettikää - kenelle mekin sit naurettas jos amislaisia ei olis? Mustalaisille kenties...!
TypoDemon linkki 25. joulukuuta 2003 kello 18.38
TypoDemon 25. joulukuuta 2003 kello 18.38 linkki Juu. Kyllä vihaan. [url]http://ota.tr.spt.fi/~tiraivo/vaha.gif[/url] Ps: Ei mitään ignoressa olevia vastaan sen suuremmin, mutta hintsusti ottaa päähän kun latailee monta sivustao eteenpäin ja tulee tällainen viestiketju vastaan. :(
Mostal linkki 25. joulukuuta 2003 kello 22.09
Mostal 25. joulukuuta 2003 kello 22.09 linkki [quote:365d041380="TypoDemon"]Juu. Kyllä vihaan. [url]http://ota.tr.spt.fi/~tiraivo/vaha.gif[/url] Ps: Ei mitään ignoressa olevia vastaan sen suuremmin, mutta hintsusti ottaa päähän kun latailee monta sivustao eteenpäin ja tulee tällainen viestiketju vastaan. :([/quote:365d041380] Mikäs toi oli olevinaan?
Kasila linkki 29. joulukuuta 2003 kello 14.22
Kasila 29. joulukuuta 2003 kello 14.22 linkki Amis on muurahaisia. Niitä tarvitaan, jotta porvari voi potkia ne pesät huitsin nevadaan... Pajavasaralla työläisen selkärankaan -Tunnettu tuntematon porvari.
Bragolgurth linkki 15. tammikuuta 2004 kello 17.57
Bragolgurth 15. tammikuuta 2004 kello 17.57 linkki Asun samassa "kaupungissa" kuin fourfinger, ja olen huomannut samaisen asian kuin hän. Ei sillä autolla ole pakko koko päivää ajaa, ja jos on, niin menisivät jonnekin radalle pölisemään. Kaiken lisäksi monet heistä ovat kovia tappelijoita, noh, enimmäkseen uhoajia. Sanaa löytyy niinkuin politiikolta, mutta teot jäävät vähemmälle. Tietenkin on amiksia, joilla on ÄLY>2... :lol:
Fourfinger linkki 16. tammikuuta 2004 kello 11.00
Fourfinger 16. tammikuuta 2004 kello 11.00 linkki Joo-o, ja se saatanan jumputus sielä amiksien DX:sissä rupee vittuttamaan ja sitte niiden on aina pakko ajaa persees kiinni, perkele
black knight linkki 16. tammikuuta 2004 kello 18.29
black knight 16. tammikuuta 2004 kello 18.29 linkki Amis: ammis, siel on amisten paikka... kaikki amikset ammiksee
Kreifi linkki 16. tammikuuta 2004 kello 20.09
Kreifi 16. tammikuuta 2004 kello 20.09 linkki Vihaan kanssa. Ääliöt yrittävät viedä mun naiset. ||Tosin, sitten kun olen iso poika ja mulla on rahaa, niin ostan kanssa hienon auton ja tykitän musiikkia... np. Burzum - War