Vanha foorumi

Takaisin

Anteeksi...

Yleinen keskustelu
Shireh 27. marraskuuta 2003 kello 8.09
Kirjoittaja Viesti
Shireh linkki 27. marraskuuta 2003 kello 8.09
Shireh 27. marraskuuta 2003 kello 8.09 linkki Uh, haluan pyytää anteeksi kaikilta täällä olevilta henkilöiltä. Moderaattoreilta ja muilta... Tarkoitan tällä "Mitä ei kannata sanoa naiselle"-topiccia... Olen pilannut kyseisen topicin omilla huolillani. En minä pahalla mutta minulle on käyny vaan aika inhottava juttu... En ole vihainen normaalisti mutta jostain syystä olen hemmetin vihainen... Eli toivottavasti hyväksytte anteeksipyynnön.... :roll:
Kasila linkki 27. marraskuuta 2003 kello 8.50
Kasila 27. marraskuuta 2003 kello 8.50 linkki Naiset on kamalia... älä ole missään tekemisissä niiden kanssa
Juha linkki 28. marraskuuta 2003 kello 18.51
Juha 28. marraskuuta 2003 kello 18.51 linkki jep, more women more problems. karttakaa naisia! :x
Jucaza linkki 28. marraskuuta 2003 kello 22.07
Jucaza 28. marraskuuta 2003 kello 22.07 linkki [quote:ccf3e371b2="Juha"]jep, more women more problems. karttakaa naisia! :x[/quote:ccf3e371b2] ja etsiytykää miehien luokse siinä vasta tavoitse :-x
Kasila linkki 29. marraskuuta 2003 kello 9.27
Kasila 29. marraskuuta 2003 kello 9.27 linkki heh... no mainitaan nyt kuitenkin, jotta olen naimisissa, joten tiedän mistä puhun ;) ei vaan Sari on mukava tytsy... mutta se on varattu ja kaikki muut on kakkaa... joten KARTTAKAA NAISIA !!!
Mostal linkki 29. marraskuuta 2003 kello 12.08
Mostal 29. marraskuuta 2003 kello 12.08 linkki Naiset on pahasta! Älkää edes puhuko niille jos mahdollista
Chividal linkki 29. marraskuuta 2003 kello 13.20
Chividal 29. marraskuuta 2003 kello 13.20 linkki Huomatkaa myös, että jos on yksi nainen, on yksi ongelma, mutta jos naisia on enemmän, niin ongelmien määrä nousee eksponentiaalisesti. Tämä siksi, että sen lisäksi että esim. viidellä naisella sinulla on viisi henk.koht. ongelmaa, myös kaikilla viidellä on toistensa kanssa ongelma! Ja vielä loppuun jonkinnäköinen hymynaama.
Sivulan Poika linkki 30. marraskuuta 2003 kello 18.49
Sivulan Poika 30. marraskuuta 2003 kello 18.49 linkki Ensin pahoitellaan kun on valitellut naisasioitaan foorumeilla, sitten tehdään sille oma aihe. Hoh Ho Hoo! Mutta kerro nyt koko tarina vaan hyvä mies, draamaattiset elämänkohtalot kiinnostaa aina.
Shireh linkki 1. joulukuuta 2003 kello 10.13
Shireh 1. joulukuuta 2003 kello 10.13 linkki [quote:d4d05f15a5="Sivulan Poika"]Ensin pahoitellaan kun on valitellut naisasioitaan foorumeilla, sitten tehdään sille oma aihe. Hoh Ho Hoo! Mutta kerro nyt koko tarina vaan hyvä mies, draamaattiset elämänkohtalot kiinnostaa aina.[/quote:d4d05f15a5] .... Tuskinpa teitä kiinnostaa... Mutta menkööt: 8 luokka: Ihastuin likkaan(Samalla luokalla). Niin "pahasti" että aika ei merkinny mulle mitään. Olin jatkuvasti pihalla. Oli unettomia öitä. Olin liian ujo kysyäkseni numeroa. Kului pitkä aika, tai siltä se tuntui :D 9 luokka: Kerroin eräälle kaverilleni asiasta. En tiedä miksi. Eräs päivä sitten sairastuin ja pelasin GT 3:sta ihan onnessani... Yht`äkkiä känny piippasi... Kaveri oli hommanu likan numeron... Illalla otin yhteyttä likkaan ja kesti 10 minuuttia kunnes känny piippasi taas... Likka oli vastannu, kaikki meni hyvin, hän oli kiinnostunu ja niin edelleen. Sovittiin että pidetään matalaa profiilia... Yritin tehdä treffejä mutta ei käyny... Muutaman kerran yritin mutta aina oli joku syy.... Eräs sunnuntai kysyn mitä ihmettä-tyyliin suhteestamme... Hän ilmoitti suoraan ettei ole kiinnostunu musta koskaan.... Suutuin ja ihmettelin hiukan... Hän rupesi syyttää mua ja väitti että en ymmärrä mitään... Pitkä riita... :-x Jotenkin noin se meni... Kuulin eräältä kaverilta että hän puhuu jatkuvasti paskaa kavereistaan ja että ei olsi ensimmäinen kerta ku näin käy... Olin masentunu ja pitkään mutta se helpottu ku puhuin kavereilleni. Ja kun haukuin hänet niin se teki hyvää... Olen taas onnellinen.... :-D
black knight linkki 1. joulukuuta 2003 kello 12.06
black knight 1. joulukuuta 2003 kello 12.06 linkki se mies kuka väittää titetävänsä kaiken naisista niin on kyllä maailman pahin valehtelija, huomaa että niiden huumorintajukin on aivan erilainen
Kasila linkki 1. joulukuuta 2003 kello 15.54
Kasila 1. joulukuuta 2003 kello 15.54 linkki Jops... joka vitsaa säästää saa kaatumataudin... kannattaa ottaa aika rennosti akkeleiden kanssa... Turhaan jännittää kannata ei. Ne uskoo lyijyä kuten miehetkin,... Tytöt : -Käy paskalla... kyllä muistakaa tämä -Ne on ilman meikkii oikeesti paremman näkösiä -Naiset on kaikki materialistiejä - JA ne vaan haluu sun nuorta ruumista
Diaidis linkki 2. joulukuuta 2003 kello 1.16
Diaidis 2. joulukuuta 2003 kello 1.16 linkki [quote:91a0fdbdb8="Kasila"] -Käy paskalla... kyllä muistakaa tämä[/quote:91a0fdbdb8] Ja sehän on pinkin väristä ja tuoksuu mansikoille!!!! [quote:91a0fdbdb8="Kasila"] -Ne on ilman meikkii oikeesti paremman näkösiä[/quote:91a0fdbdb8] Vanhempia naisia se kaunistaa ja nuoria rumentaa.... Elämän suuria mysteerejä!!! ;) [quote:91a0fdbdb8="Kasila"] -Naiset on kaikki materialistiejä[/quote:91a0fdbdb8] Hyvä keskustelun icebreaker: "Eilen olin Stockan hulluilla päivillä ja et kyllä usko mikä oli tajouksessa!?" [quote:91a0fdbdb8="Kasila"] - JA ne vaan haluu sun nuorta ruumista[/quote:91a0fdbdb8] Joten Salille POIJAT, SALILLE SIX PACKIÄ hakemaan!!!! (tai Siwaan, naisia juottamaan) :lol: Näin lohdutukseksi sydän surujen murretuille: Käikki käyvät sen läpi, siitä oppii ja vahvistuu.... Ei saa vain antaa sen lyödä maahan vaan on noustava ja bongattava uusi, TRIPLASTI PAREMPI nainen! :lol: Näin tiedoksi minulla itselläni meni poikki tyttöystäväni kanssa juuri kk sitten. :x Olimme yhdesä 2,5 vuotta. Olin korvia myöten rakastunut ja oli jo suuria suunitelmia mielessä! :-? Jaksan kuitenkin nauraa vaikka vitutti aluksi sillä Maailmassa on miljoonia naisia ja minut on vain yksi! :lol: Ei hätä ole tämän näköinen ikinä!
Shireh linkki 3. joulukuuta 2003 kello 15.02
Shireh 3. joulukuuta 2003 kello 15.02 linkki [quote:98fd4464b6="Sivulan Poika"]Ensin pahoitellaan kun on valitellut naisasioitaan foorumeilla, sitten tehdään sille oma aihe. Hoh Ho Hoo! Mutta kerro nyt koko tarina vaan hyvä mies, draamaattiset elämänkohtalot kiinnostaa aina.[/quote:98fd4464b6] Tarkoitus oli kyllä pyytää anteeksi mutta näyttää aihe muuttuvan... :-D Totta on että ei pidä lannistua. Se mikä tässä sen tekee todella vaikeaksi on että a) hän on samalla luokalla kun minä. Muistuttaa tavallaan joka päivä siitä tapahtuneesta b)kestää hiukan kelata mitä on käyny c)Sitä ku on niin tunteellinen... :P