Vanha foorumi

Takaisin

ufot...ja sieppaukset...

Yleinen keskustelu
monsterwoman 26. syyskuuta 2003 kello 10.43
Kirjoittaja Viesti
monsterwoman linkki 26. syyskuuta 2003 kello 10.43
monsterwoman 26. syyskuuta 2003 kello 10.43 linkki Kuka teist uskoo ufoihin ja avaruusolentoihin? (ufo ja avaruusolento on kai samaa tarkoittava asia?) Mä ite uskon ku mul on ollu välil sellasii aikakatoja...tiiäätte varmaa mitä ne on..ja sit oon joskus nähny miten mä lennän mun huoneest ulos pimeään ja mul on vasemmas pohkees 7 sellast valkost arpee enkä mä tiiä et mist ne on tullu ja ne on ollu jo mul ainaki vuoden tai pari ja ne olennot mitä oon nähny..niil on mustat isot silmät ja ne on vihreit laihoi,pitkii ja niil on pitkät kädet ja srmet ja tuntuu et ne haluis kertoo mulle jotain ajatuksen kautta ja sillon mä laitan silmät kii keskityn ja kuuntelen et mitä ne haluu sanoo...sitä paitsi mä luulen/tiedän et mut on siepattu monta kertaa koska mul on niit arpiiki niin monta muuten muista ku pari tapausta..et uskotteko mua ja onx teil muilki sieppauskokemuxii? Pliis kertokaa ja muutki saa ottaa kantaa... :evil:
Olorin linkki 26. syyskuuta 2003 kello 10.55
Olorin 26. syyskuuta 2003 kello 10.55 linkki [quote:e5d206101a="monsterwoman"]Kuka teist uskoo ufoihin ja avaruusolentoihin? (ufo ja avaruusolento on kai samaa tarkoittava asia?)[/quote:e5d206101a] Mmm, itse asiassa ei. UFO= Unknown flying object, eli tunnistamaton lentävä esine. En suoranaisesti usko avaruusolentoihin kuten en jumalaankaan. (En usko ellen näe.) Mutta ajattelen että kyllä tuolla jossain on voinut kehittyä elämää. Maailmankaikkeus on iso paikka ja on se aika ihme jos vain täällä olisi elämää.
Balatro linkki 26. syyskuuta 2003 kello 15.07
Balatro 26. syyskuuta 2003 kello 15.07 linkki [quote:12143a25ca="Galen"]Mmm, itse asiassa ei. UFO= Unknown flying object, eli tunnistamaton lentävä esine.[/quote:12143a25ca] Eikö se ollut Unidentified Flying Object eikä Unknown? No väliäkö tuolla. ~ Bala
Vesa linkki 26. syyskuuta 2003 kello 15.53
Vesa 26. syyskuuta 2003 kello 15.53 linkki Tuli tässä mieleeni eräs tapaus Kinnulassa jossa avaruusalus laskeutui metsurin eteen, ja tämä lähti jahtaamaan aluksesta tullutta alienia 0] moottorisahallaan ja tarrautui sitten alienia jalasta, ja metsurin käsi paloi tuosta kosketuksesta. :-D
Olorin linkki 29. syyskuuta 2003 kello 6.14
Olorin 29. syyskuuta 2003 kello 6.14 linkki [quote:8b3b0a6d63="Balatro"]Eikö se ollut Unidentified Flying Object eikä Unknown? No väliäkö tuolla. ~ Bala[/quote:8b3b0a6d63] Olet muuten aivan oikeassa. Tulipa pieni muistivirhe. Mutta saattoi olla että kumpaakin versiota käytetään.
black knight linkki 24. lokakuuta 2003 kello 20.48
black knight 24. lokakuuta 2003 kello 20.48 linkki juu... taas aika vaikea aihe.. Äitini väitti kerran nuorena tyttönä näkevän todellakin ufon.. itse en uskonut, mutta kun kysyin mummoltani, niin hänkin vannoi sen tapahtuneen kun oli kuulemma äitini kanssa joskus katsomassa, ennen syntymääni... Mutta en pidä ollenkaan mahdottomana, että on toisia universumeja, ja niissä on elämää.... itse asiassa olisin ällistynyt jos näin EI olisi. Mutta voihan jollakin universumilla esimerkiksi olla parempi sivistys kuin meillä, ja he ovat sen verran edellä meitä, että he ovat jo keksineet tähti matkailun tai jotain. Mutta harva varmaan eksyisi tänne asti. :). Tämä nyt on vain aate, mutta voi olla myös sillä tavalla että jossain eletään vasta jotakin kivikautta Tai jossain voi olla vielä dinosauruksia, en pitäisi sitäkään mahdottomana. Mutta... En pidä SITÄKÄÄN mahdottomana, että jollain muulla planeetalla olisi elämää, kuten uranuksessa tai jossakin muualla, mutta kun itselläni on sellainen ohjelma että pystyn tutkimaan planeettoja ja katselemaan niitä, niin tein havainnon, minkä muut ovat tehneet varmaan jo sata vuotta sitten, että maapallo on ainoa rehevä maa, missä on vihreätä, ja vettä. uranus on vain plöntti missä ei VOI elää, mutta ties vaikka uranukseen sopeutuneet "alienit" olisivatkin olemassa.. Mutta sen minä sanon että tarvitaan kyllä todella korkeata tekniikkaa että pystyy lentää avaruusaluksella.. teleporttikin söisi varmaan vähemmän, mutta... toisaalta tarvittaisiin avaruusalus viemään teleporttia, ja teleportti on taas aika vaikea kapine, koska jos joku TÖRMÄÄ toiseensa teleportissa, tai joutuu väärään osoitteeseen, niin mitähän siitäkin voisi seurata.. Mutta korkeaa tekniikkaa tarvitaan että tuon voi toteuttaa. Voisin sanoa, että parin vuosimiljardin päästä mekin kierrämme, ja kuuluu jo arkipäivään lennellä jollain Ufolla tuolla pilvissä ja katsella planeettoja, ja vierailla jossain. Sitten tulee utelias poika ja päättää mennä vähän omia teitä ja eksyy jonneen.. Ja kehityksen jäljessä olevat ihmiset uskoo nähneensä ufon :D. Kiertää vähän ympyrää, mutta se voi olla hyvinkin näin.. Kuka tietää. Itse suoraansanoen uskon ja en usko. Vaikea sanoa kun kukaan ei ole todistanut, mutta tuli mieleeni että katselin jotakin Alien kirjaa, niin sadasta prosentista 40% kuulee niitä 50% näkee niitä ym.. Jos haluaa nähdä hyvää alien viihdettä kannattaa ehdottomasti katsoa signs! nyt loppu lörpöttely! :oops:
Tupew linkki 28. lokakuuta 2003 kello 18.24
Tupew 28. lokakuuta 2003 kello 18.24 linkki On minusta ehkä hiukan typerää puhua uskomisesta ufoihin. Kuten jo sanottu, ufo on lyhenne tunnistamattomasta lentävästä esineestä. Ja ufoja eli tunnistamattomia lentäviä esineitä on siis nähty. Esimerkiksi joku pieni meteoriitti tai vastaava, jota ei ole tunnistettu, voidaan nimetä tunnistamattomaksi lentäväksi esineeksi. Myöhemmin voidaan todeta, että se oli joku pieni meteoriitti tai joku semmoinen. Eli ufo ei suoranaisesti tarkoita mitään avaruusalusta, millä joku avaruusolio lentelee. Mutta jos puhutaan sitten uskomisesta avaruusolioihin, niin uskon kyllä, että elämää on muuallakin kuin täällä. Mutta en kyllä oikein usko, että ne ovat lähipäivinä vierailleet täällä maassa sieppalemassa ihmisiä ja tehneet joitain kokeitaan ihmisille. Ja Monsterwoman, en usko sinun juttuusi eikä minulla ole sieppauskokemuksia.
black knight linkki 28. lokakuuta 2003 kello 18.49
black knight 28. lokakuuta 2003 kello 18.49 linkki joo.. toi monsterwormanin juttu on vähä klisee.. ihan ku jostaa leffasta kahmittu...
Aztek the Merciful linkki 28. lokakuuta 2003 kello 19.09
Aztek the Merciful 28. lokakuuta 2003 kello 19.09 linkki [quote:a73e72aecd="black knight"]joo.. toi monsterwormanin juttu on vähä klisee.. ihan ku jostaa leffasta kahmittu...[/quote:a73e72aecd] Jep. Harvinaisen huono trolli.
lovingbeast linkki 12. marraskuuta 2003 kello 11.06
lovingbeast 12. marraskuuta 2003 kello 11.06 linkki Mä jouduin vaihtaa käyttäjätunnusta ja lukasinpa tos,ettette usko mun juttuu ja kysynpä syyn että miksi? Mä luin kirjaa ufosieppauksista ja pystyin samastumaan siihen ja se mun juttu ei oo lainattu mistään!! Mä aattelin käyä hypnoosihoidossa,että saisin tietää,et onx se mun juttu todellaki tapahtunu,koska mä en muista ku sen et vihree avaruusolio tuli ikkunasta ja se mun huone täytty vihreestä valosta ja sit se jotenki nukutti mut ja siit asti mä oon iha hirveesti pelänny avaruusolioita ja oon iskän kaa nähny toissakesänä tuntemattoman harmaan esineen joka meni ylöspäi vaakasuoraa ja katos,sitä ennen siin näky pieni valo piste,ennen sitä katoamista...mut en saarnaa enempää uskokaa tai ette mutta perustelkaa!!! ja kertokaa rohkeesti kokemuksistanne! kiitti,mä saan lisää juttuu mun projektii... 0]
Dovas linkki 13. marraskuuta 2003 kello 0.54
Dovas 13. marraskuuta 2003 kello 0.54 linkki [quote:3bc5981e91="spamloving monsterlover"]Mä jouduin vaihtaa käyttäjätunnusta [/quote:3bc5981e91] Kiitos tiedosta. Hyvä tietää mistä trollit tulee jatkossakin.
GreepyReaper linkki 13. marraskuuta 2003 kello 14.59
GreepyReaper 13. marraskuuta 2003 kello 14.59 linkki Pelkästään linnunradalla on miljardeja tähtiä. Jos vain joka tuhannella tähdellä olisi planeettoja, ja vain yhdellä miljoonasta niistä olisi elämää. Niin elämää pitäisi olla parilla tuhannella eri planeetalla. Jos näin ei ole... On se kyllä aika moista tilan tuhlausta.
Guzmo linkki 13. marraskuuta 2003 kello 21.26
Guzmo 13. marraskuuta 2003 kello 21.26 linkki Avautuminen anonyymisti ropefoorumilla -> uskottavuus 0 Pistä photo tai divX niin mäkin uskon, että Siriuksen miehet on sua käynyt moikkaamassa.
GreepyReaper linkki 9. joulukuuta 2003 kello 7.39
GreepyReaper 9. joulukuuta 2003 kello 7.39 linkki En väitä että kukaan on käynnyt "moikkaamassa minua", mutta ajatte linnunradan kokoa. Pakko tuolla jossain muualla on oltava älyllistä elämää.
Olorin linkki 9. joulukuuta 2003 kello 8.48
Olorin 9. joulukuuta 2003 kello 8.48 linkki Mikä pakko? Pakottaako joku, ja jos niin kuka pakottaa? :wink: Ei se pakko ole. Sanotaan vain että se on todennäköistä, muttei mikään pakko. (uusi kyky mestaroitu: Viilaa pilkkua: 101 %) t: Pilkun viilauksen ylipappi.
Guzmo linkki 14. joulukuuta 2003 kello 10.27
Guzmo 14. joulukuuta 2003 kello 10.27 linkki [quote:81d615aa48="GreepyReaper"]Pakko tuolla jossain muualla on oltava älyllistä elämää.[/quote:81d615aa48] Täällä sitä ei ainakaan ole ;)
Fangorn linkki 31. joulukuuta 2003 kello 23.36
Fangorn 31. joulukuuta 2003 kello 23.36 linkki en usko ufoihin ellen itse niitä näe.omasta mielestäni ufoihin ei ole uskomista ollenkaa ne ovat turhaa juttua koko systeemi.
GreepyReaper linkki 1. tammikuuta 2004 kello 9.31
GreepyReaper 1. tammikuuta 2004 kello 9.31 linkki Mihinkä sinä sitten uskot... jokainen uskoo johonkin
Leguriand linkki 6. tammikuuta 2004 kello 14.32
Leguriand 6. tammikuuta 2004 kello 14.32 linkki tunistamattomiin lentäviin esineisiin uskon kyllä, mutta älyllisiin olen toihin jotka lentää näillä ufoilla muissa galakseissa niihin en usko. toki avaruudessa on muutakin elämää kuin mitä me tiedämme. esim. alkulima öllö möllöjä jossakin maan alla yms. en usko, että siellä missä on myös elämää on ollut saman laisia vaiheita: kivikausi, jurakausi.. (niin kuin joku mainitsi että muulla saatta olla kehittymätömänpää kuin täällä.:) pelaakohan avaruusoliot roolipelejä?mitä sääntö järjestelmää ja mitä noppia ne käyttää:) ilmeisesti pelaa sillä olen aLiEn! ja ropetan 0] ja miksiköhän kaikki alienit on aina vihaisia ja yritävät valottaa maan yms. jos minä löytäisin alien kansan jostain päin avaruutta niin en ainakaan yrittäisi tuhota niitä vaikka ne olisivatkin heikonpia ja omistaisivat arvokkaita mineraaleja yms.
RaZiel linkki 6. tammikuuta 2004 kello 15.58
RaZiel 6. tammikuuta 2004 kello 15.58 linkki Hyvin outo aihe, sillä periaatteessa avaruusolentoja pystyy vertaamaan Jumalaan. Ajatelkaapa tällainen esimerkki: (Käytän seuraavassa UFO:a avaruusolion sijaan koska se on lyhempi ilmaisu) Avaruudessahan on äärettömasti planeettoja ja tähtiä, eikö olisi mitään mahdollisuutta, että tuolla jossain olisi elollisia olentoja? Mutta toisaalta jos on niin miksi he eivät ole ottaneet meihin jo yhteyttä? Niinkuin sanoin jo aikasemmin, UFOt ovat verrattavissa Jumalaan. Sillä kumpikin on teoriassa totta, mutta varmoja todisteita ei ole. Uskokoon ken tahtoo. Tämä on vain yksi näkökanta muiden joukossa. Omasta kannastani en ole kovin varma, mutta lähden siitä, että uskon mitä näen. Mutta voi olla, että joihinkin asioihin pitää vain uskoa... [i:b22879f6be]-The truth is out there...[/i:b22879f6be]
GreepyReaper linkki 6. tammikuuta 2004 kello 16.07
GreepyReaper 6. tammikuuta 2004 kello 16.07 linkki [quote:ae385ef9e2="RaZiel"]periaatteessa avaruusolentoja pystyy vertaamaan Jumalaan.[/quote:ae385ef9e2] Väitätkö että avaruusolennot ovat kaikkivoimaisia, kuolemattomia ja luovat elämää tyhjältä pöydältä?
RaZiel linkki 6. tammikuuta 2004 kello 16.43
RaZiel 6. tammikuuta 2004 kello 16.43 linkki [quote:7fbfb24277="GreepyReaper"][quote:7fbfb24277="RaZiel"]periaatteessa avaruusolentoja pystyy vertaamaan Jumalaan.[/quote:7fbfb24277] Väitätkö että avaruusolennot ovat kaikkivoimaisia, kuolemattomia ja luovat elämää tyhjältä pöydältä?[/quote:7fbfb24277] Enhän minä niin sanonut. Tarkoitin yhteneväisyyttä siinä mielessä, että kumpaankin "uskotaan". Vai onko sinulla varmoja todisteita Jumalan tai avarusolentojen olemassaolosta? Lukisit viestit tarkemmin...
GreepyReaper linkki 8. tammikuuta 2004 kello 16.47
GreepyReaper 8. tammikuuta 2004 kello 16.47 linkki Luin mutta on monia asioita joihin uskotaan mutta niihin ei ole löydetty todisteita. Esimerkki. Maailman fysiikan eliitti uskoo 10 ulottuvuuteen joista 6 ei ole voitu todistaa millään muulla kun sillä että ne sopivat mukavasti heidän yhtälöihinsä ja niistä saa nobelin palkintoja. Ei se tarkoita että UFO;t ja nämä 6 ylimääräistä ulottuvuutta olisi verrattavissa.
Runemaster linkki 9. tammikuuta 2004 kello 13.05
Runemaster 9. tammikuuta 2004 kello 13.05 linkki Uskon vahvasti ja olen jopa varma, että ulkoavaruudessa on elämää. En ole nähnyt UFOa enkä usko että kukaan muukaan on nähnyt oikeaa avaruusalusta tms. Jos avaruus on ääretön, uskon että paikkoja jossa on älyllistä elämää löytyy myös lukematon määrä. Ne kuitenkin saattavat sijaita niin kaukana, ettei niistä koskaan saada mitään selville. Minulla on vahva usko tähän ja olen lähes varma, että näin onkin, mutta huomaa että se on vain minun mielipiteeni. ps. varokaa näitä----> 0] 0] :lol:
RaZiel linkki 9. tammikuuta 2004 kello 15.40
RaZiel 9. tammikuuta 2004 kello 15.40 linkki [quote:c744440ca2="GreepyReaper"]Luin mutta on monia asioita joihin uskotaan mutta niihin ei ole löydetty todisteita. Esimerkki. Maailman fysiikan eliitti uskoo 10 ulottuvuuteen joista 6 ei ole voitu todistaa millään muulla kun sillä että ne sopivat mukavasti heidän yhtälöihinsä ja niistä saa nobelin palkintoja. Ei se tarkoita että UFO;t ja nämä 6 ylimääräistä ulottuvuutta olisi verrattavissa.[/quote:c744440ca2] Miten todistat Jumalan olemassaolon yhtälöillä?
GreepyReaper linkki 9. tammikuuta 2004 kello 16.05
GreepyReaper 9. tammikuuta 2004 kello 16.05 linkki [quote:0847bba6d2="RaZiel"]Miten todistat Jumalan olemassaolon yhtälöillä?[/quote:0847bba6d2] Helppoa. Kun Albert-sedän yhtälöt eivät rimmanneet, se lisäs yhtälöihin niin sanotun "kosmologisen vakion", joka täytti kaikki yhtälöt. Kyseinen vakio kumottiin myöhemmon ja Einstain piti sitä elämänsä pahinpana virheenä. Mutta vastaava vakio poistaisi maailmankeikkeudesta kaikki kvanttiheittelyt ja kumoisi epätarkkuus periaatteen (jonka mukaan hiukkasen nopeutta JA paikkaa ei voida tietää yhtä aikaa). Se sopisi kaikkiin yhtälöihin poistamaan äärettömyyksiä. Siispä voisin väittää "vakion" olevan jumala. Mutta koska olen ateisti en väitä näin.
Mostal linkki 9. tammikuuta 2004 kello 16.30
Mostal 9. tammikuuta 2004 kello 16.30 linkki Tuo monsterwomanin=Lovingbeastin juttu ei tunnu kovin uskottavalta. Mä luulen että sä olet vain nähny unta ja raapinu jalkojas ja niihin on tullu arpia. Ja se harmaa esine oli varmaan vesitaso tai joku muu vastaava vehje. Galen kirjoitti: [i:8cc78d1c60] Mikä pakko? Pakottaako joku ja jos niin kuka pakottaa? Ei se pakko ole. Sanotaan vain että on todennäköistä[/i:8cc78d1c60] En kiistä sitä etteikö muuallakin voisi olla elämää. Pakkohan sitä on jossain olla Ja korostan sanaa Pakko Koska miten eläimet sun muute tänne olisivat tulleet jos täällä ei olisi aikaisemmin käyty ja kuljetettu. Ja Nimen omaan Avaruusolennot ja ufot ovat ne tänne aikojen alussa tuoneet. Vai väittävätkö tutkijat tosiaan, että kaikki elukat ovat syntyneet itsekseen? Jos väittävät Mä en heitä usko. Mun mielestä kaikki elukat sun muut ökkömönkiäiset on kuljetettu tänne. Niitä on ollu muutamakymmen ja ne ovat paritellet ja risteytyneet ja siten on tullut uusia lajeja. ps. Tää oli vain mun kuvitelmani.[b:8cc78d1c60][/b:8cc78d1c60][b:8cc78d1c60][/b:8cc78d1c60][b:8cc78d1c60][/b:8cc78d1c60][b:8cc78d1c60][/b:8cc78d1c60][b:8cc78d1c60][/b:8cc78d1c60]
Runemaster linkki 9. tammikuuta 2004 kello 16.53
Runemaster 9. tammikuuta 2004 kello 16.53 linkki Mostal: [i:f21c584708]En kiistä sitä etteikö muuallakin voisi olla elämää. Pakkohan sitä on jossain olla Ja korostan sanaa Pakko Koska miten eläimet sun muute tänne olisivat tulleet jos täällä ei olisi aikaisemmin käyty ja kuljetettu. Ja Nimen omaan Avaruusolennot ja ufot ovat ne tänne aikojen alussa tuoneet. Vai väittävätkö tutkijat tosiaan, että kaikki elukat ovat syntyneet itsekseen? Jos väittävät Mä en heitä usko. Mun mielestä kaikki elukat sun muut ökkömönkiäiset on kuljetettu tänne. Niitä on ollu muutamakymmen ja ne ovat paritellet ja risteytyneet ja siten on tullut uusia lajeja. ps. Tää oli vain mun kuvitelmani.[/i:f21c584708] Vai on ne avaruusolennot ihmiset ja eläimet tuonut tänne!? :lol: Mielenkiintoisia kuvitelmia! Minä kuvittelen että me olemme syntyneet evoluution kautta, niinkuin monet tiedemiehetkin kai. Minä ainakin luulisin, että olemme aluksi ollut aivan pienia bakteerin tasoisia olioita. En minäkään usko että me tietenkään olemme mistään raosta vain putkahtaneet ulos, vaan joskus vuonna yksi ja kaksi alkuräjähdyksen aikoihin jotenkin muodostuttiin tai jotain. En väitä tietäväni asiasta mitään ja tämä on vain omaa arvailuani, mutta olen jokseenkin sitä mieltä, että avaruus oliot ei ole tuonut tänne esim. strutsia, kengurua ja jääkarhua, jotka on risteytynyt keskenään muiksi roduiksi. :rollin: Ehkäpä joku joka tietää asioista enemmän, voi tulla tänne valaisemaan meitä tyhmiä? ps. Pistäkään ihmeessä muutkin omia teorioita siitä, että onko avaruusukot tuonut meidät tänne vai miten olemme syntyneet?
RaZiel linkki 9. tammikuuta 2004 kello 18.12
RaZiel 9. tammikuuta 2004 kello 18.12 linkki [quote:33d4f0fee0="GreepyReaper"][quote:33d4f0fee0="RaZiel"]Miten todistat Jumalan olemassaolon yhtälöillä?[/quote:33d4f0fee0] Helppoa. Kun Albert-sedän yhtälöt eivät rimmanneet, se lisäs yhtälöihin niin sanotun "kosmologisen vakion", joka täytti kaikki yhtälöt. Kyseinen vakio kumottiin myöhemmon ja Einstain piti sitä elämänsä pahinpana virheenä. Mutta vastaava vakio poistaisi maailmankeikkeudesta kaikki kvanttiheittelyt ja kumoisi epätarkkuus periaatteen (jonka mukaan hiukkasen nopeutta JA paikkaa ei voida tietää yhtä aikaa). Se sopisi kaikkiin yhtälöihin poistamaan äärettömyyksiä. Siispä voisin väittää "vakion" olevan jumala. Mutta koska olen ateisti en väitä näin.[/quote:33d4f0fee0] Aika hienosti perusteltu. Tosin aika kaukaa haettu vaikka olisikin täysi matemaattinen fakta, sillä jos oikeasti uskoisit tuohon et olisi ateisti. En ole pahemmin aiheeseen ja korketasoisempaan matematiikkaan pahemmin tutustunut, mutta etkö juuri yllä sanonut, että sääntö myöhemmin kumottiin?
Mostal linkki 10. tammikuuta 2004 kello 18.15
Mostal 10. tammikuuta 2004 kello 18.15 linkki Mistäs ne bakteerit sitten ovat tutkijoiden mielestä tulleet? Mun mielestä juuri ne bakteerit on tuotu tänne tellukselle tallomaan
GreepyReaper linkki 11. tammikuuta 2004 kello 9.16
GreepyReaper 11. tammikuuta 2004 kello 9.16 linkki RaZiel: olen aivan samaa mieltä. Se on kaukaa haettua. Eikä siinä todellisuudessa ole yhtikäs mitään järkeä. Mutta kivalta se ainakin kuulosti. [quote:860247e6ae]Mun mielestä juuri ne bakteerit on tuotu tänne tellukselle tallomaan[/quote:860247e6ae] Tai sitten ne on vain vahingossa tulleet. Ei niitä välttämättä ole tuotu.
RaZiel linkki 12. tammikuuta 2004 kello 12.24
RaZiel 12. tammikuuta 2004 kello 12.24 linkki GreepyReaper: Hyva, etta paastiin asiasta sovintoon :) Tekstistani puuttuu pisteelliset aat koska kirjoitan tata viestia Englannista :-D Hupaisaa on...
GreepyReaper linkki 12. tammikuuta 2004 kello 18.47
GreepyReaper 12. tammikuuta 2004 kello 18.47 linkki Englannista? Katsomassa Stonehedgeä? Sähän tiiät että ufot on sen rakentanut sen... (yleinen kuvitelma). Mutta totuus on se että se "kuun"-temppleli.
käpälysaattori linkki 13. tammikuuta 2004 kello 10.03
käpälysaattori 13. tammikuuta 2004 kello 10.03 linkki -------------------------------------------------------------------------------- GreepyReaper kirjoitti: Pelkästään linnunradalla on miljardeja tähtiä. Jos vain joka tuhannella tähdellä olisi planeettoja, ja vain yhdellä miljoonasta niistä olisi elämää. Niin elämää pitäisi olla parilla tuhannella eri planeetalla. Jos näin ei ole... On se kyllä aika moista tilan tuhlausta. Joku muukin on katsonut Ensimmäinen yhteys elokuvan :) Nykyään ei olla edes siitä varmoja että maapallo on aurinkokunnassa ainoa planeetta jolla on/on ollut elämää. Esim. Saturnuksen Titan kuun jään peittämän pinnan alla saatta olla nestemäinen meri josta voi löytyä elämää. Muutaman vuoden päästä saanemme vastauksen sillä luotain on parhaillaan menossa titan kuuhun. Mikä olisikaan mullistavampaa kuin löytää omasta aurinkokunnastamme elämää muualtakin kuin maasta. black knight kirjoitti: Mutta sen minä sanon että tarvitaan kyllä todella korkeata tekniikkaa että pystyy lentää avaruusaluksella.. teleporttikin söisi varmaan vähemmän, mutta... toisaalta tarvittaisiin avaruusalus viemään teleporttia, ja teleportti on taas aika vaikea kapine, koska jos joku TÖRMÄÄ toiseensa teleportissa, tai joutuu väärään osoitteeseen, niin mitähän siitäkin voisi seurata.. Mutta korkeaa tekniikkaa tarvitaan että tuon voi toteuttaa. Lukekaa Stephen Hawkingin Ajan lyhyt historia :)
Fourfinger linkki 13. tammikuuta 2004 kello 14.39
Fourfinger 13. tammikuuta 2004 kello 14.39 linkki Aiheeseen mitenkään liittyen: Lukekaa kans samalla Douglas Adamsin Linnuradan käsikirja liftareille.. :wink: (ensimmäinen trilogia, jossa on viisi osaa :lol: :lol: )
Bragolgurth linkki 13. tammikuuta 2004 kello 17.14
Bragolgurth 13. tammikuuta 2004 kello 17.14 linkki En voi olla mitenkään varma, mutta onhan se tyhmää, jos vain täällä on elämää... :-?
GreepyReaper linkki 15. tammikuuta 2004 kello 14.06
GreepyReaper 15. tammikuuta 2004 kello 14.06 linkki [quote:3164e61308="Fourfinger"]Lukekaa kans samalla Douglas Adamsin Linnuradan käsikirja liftareille.. :wink:[/quote:3164e61308] aivan mainio kirja... Vaikkakin menettää makunsa kolmannen osan jälkeen. :D
RaZiel linkki 19. tammikuuta 2004 kello 15.24
RaZiel 19. tammikuuta 2004 kello 15.24 linkki [quote:958b49fc9a="GreepyReaper"]Englannista? Katsomassa Stonehedgeä? Sähän tiiät että ufot on sen rakentanut sen... (yleinen kuvitelma). Mutta totuus on se että se "kuun"-temppleli.[/quote:958b49fc9a] Kävin kattoon joo stonehengen... Sinne oli kahen tunnin matka ja se, että oliko se nyt nii cool on vähä niin ja näin... Niitten kivien keskelle ei ees voinu mennä... :cry: Voin lähettää sulle kuvia jos haluut. Linnunradan käsikirja liftareille on todella hyvä kirja...
Fourfinger linkki 19. tammikuuta 2004 kello 18.14
Fourfinger 19. tammikuuta 2004 kello 18.14 linkki GreepyReaper kirjoitti: [i:3a3c14c3ac]aivan mainio kirja... Vaikkakin menettää makunsa kolmannen osan jälkeen.[/i:3a3c14c3ac] Totta nää on todellisia kulttiscifiklassikoita, loppu-osat menee kyllä jo yli hilseen, mutta eikös näistä kirjojen pohjalta ole tehty jotakin tv-sarjojakin??
Fharlanghn linkki 19. tammikuuta 2004 kello 19.08
Fharlanghn 19. tammikuuta 2004 kello 19.08 linkki [quote:0e8440a5f5="Fourfinger"] Totta nää on todellisia kulttiscifiklassikoita, loppu-osat menee kyllä jo yli hilseen, mutta eikös näistä kirjojen pohjalta ole tehty jotakin tv-sarjojakin??[/quote:0e8440a5f5] [url]http://www.imdb.com/title/tt0081874/[/url] Leffakin näyttäisi olevan tulossa: [url]http://www.imdb.com/title/tt0371724/[/url] F
GreepyReaper linkki 20. tammikuuta 2004 kello 7.43
GreepyReaper 20. tammikuuta 2004 kello 7.43 linkki [quote:6f1fa5b8d4="Fourfinger"]Totta nää on todellisia kulttiscifiklassikoita, loppu-osat menee kyllä jo yli hilseen...[/quote:6f1fa5b8d4] Ei ne nyt sen oudompia ole kun ekat osatkaan... mutta siihen mennessä ollaan käytetty jo kaikki yleisimmät star trek/wars kliseet. Niin se ei enää tunnu mielekkäältä.
paprisch linkki 3. huhtikuuta 2007 kello 15.34
paprisch 3. huhtikuuta 2007 kello 15.34 linkki mä ainaki uskon avaruusolioihin!! koska niitä iha varmasti on olemassa.. ja mä uskon myös sua et joku vihree valo tuli sun huoneeseen ja et joku siinä kävi.. se voi iha hyvi olla mahollista.. mut jos joku ei usko nii se on sen oma asia.. xD
caramon linkki 3. huhtikuuta 2007 kello 19.43
caramon 3. huhtikuuta 2007 kello 19.43 linkki [quote:ebdd2b26ed="paprisch"]xD[/quote:ebdd2b26ed] YHH :x No miksei ufoja olisi olemassa, tuskin me sentään ainoot älylliset täälä ollaan.. vaikka tuon lainauksen perusteella väittäisin että sen kirjoitti ufo :-D
Bellad linkki 3. huhtikuuta 2007 kello 20.00
Bellad 3. huhtikuuta 2007 kello 20.00 linkki Itse uskon, että raamatussakin mainittu paratiisi oli Marssissa. Sieltä sitten tuli kainille karkoitus maahan, kun ihminen karkoitettiin paratiisista, ja täällä maassa oli jo silloin muuta asutusta (johan Raamatussakin Kain anoo jumalaltaan armoa sanoen "mutta suojaa minua villi-ihmisiltä, jotteivat he surmaa minua") uskon siis, että meillä on "puuttuva rengas", koska nykyihminen ei ole sukua tälle apinoista kehittyneelle ihmiselle, joka sittemmin nykyihmisen toimesta surmattiin sukupuuttoon. Ja entä Jumala? kaikkivoipa olento, joka on ollut ihmisen rinnalla koko vanhantestamentin ajan enemmän ja vähemmän? No Ihminen on jonkin elämänmuodon luoma nopeasti lisääntyvä, ja ikään pian kuoleva jaloste, jonka tarkoitus on ollut olla tehokas sotaväline, sotilas. (raamatussa mainitaan että alkujaan ihmisten eliniät oli jotain lähelle 1000 vuotta, sittemmin ne tippuivat ja tippuivat ja tippuivat...) Toinen vaihtoehto on, että että ihminen tuli maahan "Nooan arkissa", sillä raamatussa kerrotaan jumalan vihan syyksi, että ihmiset lisääntyivät "jumalten poikien kanssa" mikä viittaa minun näkemyksessä suoraan näihin "alieneihin" joiden omaksi kuvaksi on raamatun mukaan ihminen luotu. Vanhatestamentti käsittelee paljon sotia ja sotimista. muutamissa kerrotaan tulimyrskyistä yms, jotka tyttivät taivaan (iso emäalus, joka kiertorataaseilla tulittaa maata), ja on outoja kuvauksia lohikäärmeistä, ja koneita muistuttavista enkeleistä yms yms yms, kaikki viittaa suoraan alien teoriaan...
Assath linkki 4. huhtikuuta 2007 kello 8.17
Assath 4. huhtikuuta 2007 kello 8.17 linkki Ihan hauskan kuuloisen fantasiaa ja scifiä sekoittavan kirjan (tai roolipelin) ainekset tuossa Belladin stoorissa on. Pari kysymystä tieteen ja raamatun pohjalta: -Muut kansat (siis esim. me) kuin Israelilaiset polveutuvat näistä apinasta kehittyneistä ihmisistä. Jos tämä Cro-Magnon ihminen on apinasta periytynyt, niin eihän se ole kadonnut minnekään sukupuuttoon? -Vanhan testamentin ihminen tehokkaana ufojen sotavälineenä kuullostaa vähän oudolta. Miekat ja keihäät noita kiertoratapommituksia vastaan eivät oikein vakuuta. -Taivaan pojat viittaavat minun käsittääkseni enkeleihin ja näistä liitoista syntyi jättiläisiä. Raamatusta poistettu Eenokin kirja kertoo asiasta enemmänkin. Muistelisin, että tämä ei kyllä ollut syy herran närkästymiseen vaan yleinen syntisyys, mutta saatan kyllä olla väärässäkin. -Tulimyrskyistä en muista vanhassa testamentissa mitään (en kyllä ole mikään ekspertti tässä). Tulipatsaan herra lähettää pysäyttämään Egyptiläisiä näiden ajaessa takaa Israelilaisia. Myös Enkeleiden konemaisuus kuullostaa oudolta. Yrittäväthän Sodoman asukkaat maata väkisin kaupunkiinsa saapuneet enkelit (tai ehkä tämä koneisiin sekaantuminen on merkki heidän poikkeuksellisesta perverssiydestään). -Ongelmana tässä Israelilaisten pitkään elämisessä ja yleisessä kovuudessa on, että he ovat näitä supermiehiä ainoastaan omissa kirjoituksissaan. Muut alueen kansat eivät omissa historiikeissään ole läheskään yhtä vakuuttuneita asiasta. Roomalaisetkin pistivät tämän sotaisan ja barbaarisen roskajoukon tehokkaasti ruotuun. -Jos nyt oikeasti mietin näitten Super alienien ja Jumalan/enkelten välisiä yhteyksiä, niin molemmat asuvat taivaassa, kumpikin pystyy mihin vaan ja kummastakaan ei heidän kaikkivoipaisuutensa takia ole mitään todisteita. Ja sitten lisää ajatuksia: -Vanhassa testamentissa on kaksi ihmistä, jotka on nostettu suoraan taivaaseen (Eenok ja joku muu). Kenties emoalus on poiminut heidät kyytiinsä? -Muinaiset sankarit ovat sika kovia äijiä. Kenties jotain Juutalaisten sankareita on geneettisesti jalostettu tai heillä on jotain alien gadgettejä. "Aasin leukaluu", jolla lyödään hengiltä viitisensataa filistealaista onkin voinut olla jotain ihan muuta. -Olisiko taivas nimenomaan tuo emoalus jonne hyvin herrojaan palvelleita ihmisiä on aikanaan poimittu, kiitoksena alieneille tekemistään palveluksista? -Mikä tai kuka on saatana? Renegade alien ilmeisestikin, mutta mitkä ovat hänen päämääränsä? Onko hän paha ja itsekäs olento, joka on halunnut kääntää ihmiskunnan luojiaan vastaan? Vai jalo, rohkea ja pyyteetön sankari, joka kamppailee vapauttaakseen ihmiskunnan orjuuttajiensa kahleista ja antaakseen sille mahdollisuuden kurkottaa kohti omaa kohtaloaan. -Palavia pensaita on vähän siellä sun täällä. Olivatko ne jonkin sortin linkkitorneja, joista tuohon muinaiseen aikaan otettiin yhteys ufoihin?
Bellad linkki 4. huhtikuuta 2007 kello 9.46
Bellad 4. huhtikuuta 2007 kello 9.46 linkki [quote:d170a2b2fb="Assath"]Ihan hauskan kuuloisen fantasiaa ja scifiä sekoittavan kirjan (tai roolipelin) ainekset tuossa Belladin stoorissa on. [/quote:d170a2b2fb] Stoori olisi vakuuttavampi, jos raamatuntuntemukseni olisi parempi.( lienee syytä lainata ja alkaa lukea) Niitä konemaisia enkeleitä ei kait kuvailla missään muualla kuin ilmestyskirjassa, muualla ne on "ihmismäisiä", eli näitä alieneita, niille konemaisille uskoisin olevan jotain alieneita jossain "powerarmor" tyylisessä tms. ekassa James bond elokuvassa oli "lohikäärme" joka oli liekinheitintankki. Niitä tulimyrskyjä on ainakin 2. Toinen iskeytyi jonkun armeijan päälle, ja toinen osu sille mikälienee kukkulalle, jossä tänäpäivänä on löydetty todisteita ydinpommin tehoisesta räjähdyksestä, muttei jäämiä sellaisen käytöstä. mutta siis, ihmisrotu on siinämielessä hyvä sotilaallinen ase, että se tappaa armotta, ja kehittää itsekseen ollessaan tapoja tappaa, tapoja kiduttaa, ja historia on osoittanut, että pitkät rauhan ajat kasvattaa mm. itsemurhatilastoja. Ja jos oletetaan, että nämä alienit olisivat tälläisiä 1000 eläviä, niin niiden lisääntyminen olisi varmasti noin 10 kertaa hitaampaa kuin ihmisen (vähän samanlainen asettelu kuin alku Mostalit ja savikääpiöt, jotka nykyään tunnetaan mostaleina) Ja ihminenhän nyt on aina opinut heti käyttämään aseita, kun heille on tilaisuus tarjottu: (lainaus ulkomuistista erään Austraaliassa matkanneen eurooppalaisen kertomuksesta 1950 luvulta: "Tuo heimo ei ollut ikinä nähnyt valkoihoisia, vaikka oli kuullut heistä puhuttavan. Heille olin turmion tuoja tai jotain vastaavaa. Helikopterini kuitenkin oli heille demoni kaukaisesta pahasta, sillä se nousi heidän taivaansa takaa. He uskoivat että vuoret pohjoisessa oli maailman reuna, sillä kukaan ei ollut ikinä palannut käyden niiden takana, ja sieltä helikopterini tuli. Alkujärkytyksen jälkeen heimon päällikkö kuitenkin innostui, kun tajusi että demonin sisälle pääsisi. Hän kysyi minulta, että voisiko demoni kantaa kiviä ja miehiä. Vastattuani myöntävästi hän kertoi että haluaisi demonin lentävän naapurikylän ylitse, että he voisivat tiputtaa kiviä heidän niskaan") Ideana siis, että pelottavinkin asia muuttuu miellyttäväksi, jos sillä pystyy tappaan naapurin. Atzteekkien ja egyptiläisten myyteistä on löytynyt paljon todisteita, että he uskoivat jonkin tulevan heitä hakemaan, ja jotkut väittävät että avaruuteen näkyvien monumenttien rakentaminen on ollut tarkoituksena viestittää jotain ulkoavaruuteen. Samoin kuin jotkin valtaisat kivimuodostelmat mitä pohjoisamerikkaan on tehty. Ja johan raamatussakin sanotaan, että kun aika koittaa, meidät palataan hakemaan. Tämä myös selittäisi sen, miksi raamatun kertoman mukaan ovat jotkut nerot saaneet laskettua, että ihminen on luotu 10 000 vuotta sitten, vaikka vanhimmat ihmisen alkumuotojen löydöt on yli 3 miljoonaa vuotta vanhoja. Joitain ihmislajeja on löydetty vain pari hassua yksilöä, että entäs jos ne onkin olleet alieneita/enkeleitä tms. Tämä saatana, josta alienit puhuvat on todennäköisesti kuten ramattu kertoo, yksi "enkeleistä", joka huomaa että alieneiden teot on väärin, joku joka nousee alieni yhteiskuntaa vastaan, ja yrittää lopettaa ihmisrodulla tehtävät kokeilut ja geenimanipuloinnin, ja sen tähden hänestä tehdään "saatana" ja hänen kannattajistaan hänen enkeleitään. tyypillinen yhteiskuntajako, "etenijät" ja "vihreät". Ja mitä tulee "vapaaseen tahtoon", niin jumalahan ilmoitti neitsyt marialle, että nyt sää oot sit paksuna. Ja kun mooses johdatti israelilaiset karkuun egyptistä, niin punainen meri aukeni hänen edellään, jonkalainen efekti on saatu aikaan voimakkaalla magneetikentällä, joten tässäkin emoalus olisi voinut vähän avittaa. Mutta joo... pitääkin alkaa lukemaan kyseistä teosta. (ja huom, minun uskonnollinen vakaumukseni ei nyt ole ihan 100% tosissaan otettava, kuhan nyt mainitsin.)
paprisch linkki 4. huhtikuuta 2007 kello 15.56
paprisch 4. huhtikuuta 2007 kello 15.56 linkki No miksei ufoja olisi olemassa, tuskin me sentään ainoot älylliset täälä ollaan.. vaikka tuon lainauksen perusteella väittäisin että sen kirjoitti ufo :-D[/quote] kiitti vaa.. eihän sitä koskaan tiiä jos mä vaikka olisinki ufo!! :wink: :wink: 0] heh-- :lol:
Cemetery_boy linkki 5. huhtikuuta 2007 kello 1.59
Cemetery_boy 5. huhtikuuta 2007 kello 1.59 linkki Ihan näin yleisenä argumenttina mielestäni on varsin ylimielistä ajatella tellusta ainoana planeettana universumissa jossa olisi jotakin älyllistä, saatika orgaanista elämää. Mitä taas noihin sieppauksiin tulee, niin olen sangen skeptinen... Ei siinä, että kai sekin olisi mahdollista :lol:
Zero linkki 5. huhtikuuta 2007 kello 13.31
Zero 5. huhtikuuta 2007 kello 13.31 linkki (U.F.O=Unidentified Flying Object) Eli en menisi sanomaan jotain noista leijuvista lautasista, mutta sen kannalla olen, että elämä tuolla toisaalla on kuin onkin mahdollista! Ei vihreinä miehinä vaan soluina ja alkueläiminä niin kuin aikojen alussa alkuräjähdyksestä hieman etiä päi.