Vanha foorumi

Takaisin

Prax ja Pavis kohtaavat!

Tapahtumat
Topi Hiski Viljami Salmi 27. heinäkuuta 2003 kello 15.08
Kirjoittaja Viesti
Topi Hiski Viljami Salmi linkki 27. heinäkuuta 2003 kello 15.08
Topi Hiski Viljami Salmi 27. heinäkuuta 2003 kello 15.08 linkki [size=16:6a989a3cb7]J[/size:6a989a3cb7]o useissa kokouksissa suunniteltu Praxin peliporukan (eli Dovas "Verenkeihäs" Teron ja Make "Uzdon" peliporukka.) ja Pavisin peliporukan (eli mm. Minun, Salmanuolen ja Chividalin peliporukka) on vihdoin kaikessa hiljaisuudessa kesän aikana tapahtunut! Kommunikaatio ongelmista huolimatta saimme kokoukseemme kunnioitettavan osanoton. Tero ja Make saapuivat kumpikin omia reittejään Kalikoksen vuosikokouksen perinteisiin Luunjyrsijöiden klaanin halleihin. Kahden pelinjohtajan vetämästä pelistä irtosi kohtuudella mielenkiintoisia ideoita ja muutama erittäin hauska tilanne. Valvoimme liikaa ja kulutimme humalasta sekä mallaksesta tehtyä juomaa omaksi iloksemme. Kaiken kaikkiaan olen erittäin tyytyväinen viikonloppuumme. Oli erittäin mielenkiintoista tehdä yhteistyötä toisen pelinjohtajan kanssa Pitempi raportti, sekä kuva- ja ehkä jopa videomateriaalia ilmestyy internettiin ja tälle threadille ajan kuluessa.
Chividal linkki 27. heinäkuuta 2003 kello 15.48
Chividal 27. heinäkuuta 2003 kello 15.48 linkki [quote:e0364501c2]Jo useissa kokouksissa suunniteltu Praxin peliporukan (eli Dovas "Verenkeihäs" Teron ja Make "Uzdon" peliporukka.) ja Pavisin peliporukan (eli mm. Minun, Salmanuolen ja Chividalin peliporukka) on vihdoin kaikessa hiljaisuudessa kesän aikana tapahtunut![/quote:e0364501c2] No tuota... lauseesta taitaa puuttua se tärkein, eli mitä on tapahtunut. :-D Osaa ottaneena voisin arvata, että puuttuva sana on [i:e0364501c2]kohtaaminen[/i:e0364501c2], joka kaiketi kuuluu [i:e0364501c2]Pavisin peliporukan[/i:e0364501c2] ja [i:e0364501c2]on vihdoin[/i:e0364501c2] väliin. Ja totta tosiaan, muutama kuva on ainakin otettu, sekä videotallenne Konkari-Sankarin iloisesta sisääntulosta.
Dovas linkki 10. elokuuta 2003 kello 15.36
Dovas 10. elokuuta 2003 kello 15.36 linkki Näin kauan kesti muuten toipua siitäkin lomasta (kohtaamisesta?) ja vasta nyt pääsin "studion" ääreen. :) Oh, se oli kyllä erittäin mielenkiintoinen sessio, Jyväskylä âka "Kuokkalan ninjat". Tämä ei jää tähän, ei takuulla. (Erikoinen veto kyllä oli kun luunjyrsijät häipyivät keskellä pelipäivää hakemaan pariksi tunniksi oppia itämaisesta akrobatiasta/miekannielennästä/kurkkulaulannasta/vatsatanssista vai mitäs se oli?) Itse pelaamisesta voi viritellä vaikka minkälaista aihetta ja keskustelua. Jooh, katsotaan.