Vanha foorumi

Takaisin

Tiedätkö missä maailmoissa eurosi pyörivät?

Yleinen keskustelu
Dakkus 13. heinäkuuta 2003 kello 18.35
Kirjoittaja Viesti
Dakkus linkki 13. heinäkuuta 2003 kello 18.35
Dakkus 13. heinäkuuta 2003 kello 18.35 linkki Eurobilltracker.eu on mielenkiintoinen suomenkielinen sivusto, johon kannattaa tutustua jos aihepiiri kiinnostaa vähänkään. Sivuilla on tarkoitus syöttää omiin näppeihin päätyvien euroseteleiden sarjanumerot, arvot ym. tietoja. Myöhemmin voit seurata, missä päin Eurooppaa oma setelisi seikkailee. Se voikin löytyä vaikka luxemburgilaisen bisnesmiehen taskusta kuljettuaan Espanjan kautta! Aika paljon on seteleitä syötetty, paras seteli on päätynyt jo kolmen Eurobilltrackerin käyttäjän käsiin. Sivuilla on muutenkin mielenkiintoista infoa seteleistä ja niiden tekopaikoista - tiesittekö että suomalaisia seteleitä tehdään mm. Ison Britannian Gatesheadissa, vaikkei Iso-Britannia ole edes euromaa! Itse olen syöttänyt tähän mennessä 60 eri seteliä jotka ovat olleet: 1x50e 19x20e 15x10e 25x5e linkkihän oli http://www.eurobilltracker.eu/ Tule mukaan parnatamaan Suomen listasijoja!
Crackman linkki 18. heinäkuuta 2003 kello 11.49
Crackman 18. heinäkuuta 2003 kello 11.49 linkki Kuulostaa hauskalta, täytyy kokeilla ! HYVÄÄ KESÄÄ !! 8-)
Dakkus linkki 19. heinäkuuta 2003 kello 7.38
Dakkus 19. heinäkuuta 2003 kello 7.38 linkki Kiitos. Ja hyvää kesää itsellesikin :)
Dakkus linkki 27. joulukuuta 2007 kello 23.02
Dakkus 27. joulukuuta 2007 kello 23.02 linkki Ihan vaan tiedoksi siltä varalta, että joku täällä on tuolle sivulle päätynyt, eikä muutoksesta ole saanut tietoa.. Sivu on tullut vallatuksi ja sen alkuperäinen versio toimii nykyisellään osoitteessa www.eurobilltracker.eu , kuten olen tuonne ensimmäiseen viestiin jo korjannutkin. Lisätietoja tapahtuneesta olen kirjoitellut tuon sivuston [url=http://forum.eurobilltracker.eu/viewtopic.php?p=497334&#497334]foorumin puolelle[/url]. Jos joku vielä kirjaa .comin puolelle, kannattaa se lopettaa ja siirtyä .eu:n puolelle jatkamaan :) Niin, ja on muuten jotenkin sööttiä lukea tätä threadia nyt melkein viisi vuotta myöhemmin. Nyt on tullut kirjattua kohta 10000 seteliä, joten nuo statsini on aika hupaisat. Mutta maasta se pienikin ponnistaa ;)