Vanha foorumi

Takaisin

Kaatuilee

Verkkosivut
Marcus Maximus 9. kesäkuuta 2003 kello 10.05
Kirjoittaja Viesti
Marcus Maximus linkki 9. kesäkuuta 2003 kello 10.05
Marcus Maximus 9. kesäkuuta 2003 kello 10.05 linkki Jostain syystä Kalikoksen foorumi kaatuu duunikoneellani aina välillä kun lataan sivun. Kaatuva Explorer vetää mukanaan kaikki Explorer-ikkunat, joissa on foorumi auki, mutta ei muita Explorer-ikkunoita. Kyseessä on siis Internet Explorer 5. (Tarkkaan sanottuna 5.00.3315.1000) Ja vielä; pari muuta PHPbb-foorumia joita käytän toimivat moitteettomasti.
Guzmo linkki 9. kesäkuuta 2003 kello 18.49
Guzmo 9. kesäkuuta 2003 kello 18.49 linkki Ei surffata työaikana ;) Eetu/Tero voi kertoa järkevämmän vastauksen, mutta mulla ei ole kaatumista esiintynyt vaikka olen testannut foorumia useammalla konekokoonpanolla.
humis linkki 9. kesäkuuta 2003 kello 20.12
humis 9. kesäkuuta 2003 kello 20.12 linkki Enpä osaa minäkään mitään fiksua sanoa, ainoastaan että yleensä explorer kaatuu kokonaan, ei vain osa ikkunoista :-D . Ei ole siis tullut vastaan. Kokeile toista selainta tai selainversiota.
Kasila linkki 10. kesäkuuta 2003 kello 10.16
Kasila 10. kesäkuuta 2003 kello 10.16 linkki Asenna oopera 1000000000 kertaa parempi ku explorer
petteri linkki 10. kesäkuuta 2003 kello 10.52
petteri 10. kesäkuuta 2003 kello 10.52 linkki [quote:d62b3c6d81="Kasila"]Asenna oopera 1000000000 kertaa parempi ku explorer[/quote:d62b3c6d81] w3m on hyvä tekstipohjainen selain kannataa käyttää :D Mutta luultavasti tossa selaimessa (ie5) on jotain mätää, kun kaatuilee eli kannattaa päivitellä sitä uudenpaan versioon, siis jos ei haluu antaa w3m:lle mahdollisuutta :D
Tero Kaija linkki 10. kesäkuuta 2003 kello 13.32
Tero Kaija 10. kesäkuuta 2003 kello 13.32 linkki [quote:2c731a8afb="Marcus Maximus"]Jostain syystä Kalikoksen foorumi kaatuu duunikoneellani aina välillä kun lataan sivun.[/quote:2c731a8afb] Onko se aina joku tietty sivu? Kaatuuko selaimet etusivua ladattessa vai jotain viestiä lukiessa? Vai kenties jotain lomaketta lähetettäessä? Minulla nyt on ollut ongelmia sivuston kanssa jo pitkään, kun joka toinen sivunlataus päättyy Cannot find server or DNS Error -virheeseen. Töistä kun tulee, niin saa luettua pari-kolme uutta viestiä, mutta sitten jäädään lataamaan sivua ja tulee tuo yo. virhe. Selain ei vaikuta asiaan. Paikkakunnan vaihdos, uusi tietokone ja uusi kaapelimodeemi eivät ole ongelmaa poistaneet (ei että niitä olisin vaihtanut tämän ongelman takia :) ). Koko kalikos.org:n alla olevat sivut tekevät samaa. Onkohan jollain muulla samantapaisia ongelmia vai olenko ongelmieni kanssa vain "the chosen one"? :)
ZamboNet linkki 11. kesäkuuta 2003 kello 3.21
ZamboNet 11. kesäkuuta 2003 kello 3.21 linkki [i:a6e746cd91]Koko kalikos.org:n alla olevat sivut tekevät samaa. Onkohan jollain muulla samantapaisia ongelmia vai olenko ongelmieni kanssa vain "the chosen one[/i:a6e746cd91] En tiedä lohduttaako yhtään, mutta minulle on siunaantunut sama ongelma =) Minulla on täysin kuvaustasi vastaava kaatumatauti. Ainoa huono puoli mikä siinä häiritsee minua, on se, että aina kun se tekee tuon tempun, niin uudet viestit eivät enää näy kultaisella merkillä ja ne joutuu etsimään käsipelillä. Ei ole aina hauskaa puuhaa =/ Toinen ärsyttävä homma siinä on se, että se tulee myös joskus kun lähettää viestiä foorumille. Kerran olin jaksanut sepustaa noin sivun verran tekstiä ja napsahti tuo "Could not jne..." teksti ruudulle. Painoin edellinen-painiketta ja pääsin kuin pääsinkin takaisin kirjoitusruudulle, mutta ilokseni ruutu oli tyhjä. Purin hammasta ja kirjoitin asiani uudestaan. Ehkä minunkin pitäisi siirtyä tekstinkäsittelyhojelman käyttöön myös foorumin tekstien kirjoituksessa, kuten Nysalorkin kielen ulkoasua käsittelevässä topicissa vihjaisi. Ehkä olen vain takapajuinen, mutta haluaisin foorumia käyttäessäni, käyttää forumin omaa kirjoitussysteemiä, vaikka se minua rankaiseekin aika-ajoin oikein olan takaa. Mutta ehkä saan muutettua tapani, tottumista se tosin kyllä vaatii.
Kasila linkki 11. kesäkuuta 2003 kello 7.08
Kasila 11. kesäkuuta 2003 kello 7.08 linkki Copy ... teksti ja paste jos menee kakaksi...... hym... voi muuten olla palomuuri tai liian tiukka security... No nää on näitä..
humis linkki 11. kesäkuuta 2003 kello 8.49
humis 11. kesäkuuta 2003 kello 8.49 linkki Te jotka saatte jotakin "Cannot find server or DNS Error" -tyyppistä virhettä, voisitteko ajaa Windowsin komentokehotteessa (Command prompt) ennen ja jälkeen virheen komennon 'nslookup www.kalikos.org', mieluummin useamman kerran molemmassa tilassa ja raportoikaa mahdolliset virheet tai eroavaisuudet, löytyvä osoite, käytettävä nimipalvelin ja väittääkö se nimipalvelin antavansa autoritäärisen vastauksen vai ei '(Non-)authoritative answer'. Mmm ja ajakaa vielä varmuudeksi myös komento 'tracert www.kalikos.org' ja copypastettakaa tähän senkin tuloste.