Vanha foorumi

Takaisin

In to the matrix

Yleinen keskustelu
Kasila 13. toukokuuta 2003 kello 19.58
Kirjoittaja Viesti
Kasila linkki 13. toukokuuta 2003 kello 19.58
Kasila 13. toukokuuta 2003 kello 19.58 linkki Joops... eli viime viikonloppuna tuli väisteltyä 100 m/s (120 mitattu) lentäviä kuulia, joten siitä aiheeseen. Onkos kellään muulla sellaisia kokemuksia "Bullet timestä" ... Siis sekunnit tuntuu pidemmiltä kuin ne ovat... Siistii ... miten kerkee tehä sekunnissa niin monta asiaa... Autoilussa tulee silloin tällöin vaara tilanteita ja ne tuntuu aika pitkiltä sekunnilta, siis kerkee ajatella..."Joo nyt mennään penkkaan ja vauhilla... miten sieltä pääsee pois ja oikeestaan mikäs on sen hinauksen numero..." Kannattaa pelata Airsoftiin niin pamahtaa bullet time päälle aina välillä--- Bunkkeri 3 ukkoo ja minä ja kaksi pislaa... tapoin (ammuin) kaikki meni 2 sekkaa... Niin elämmekös me matriisissa... 1 2 1 2 1 2 1 2 3 1 2 1 2 3 1 2 3 4 = 6 x 3 matriisi
Guzmo linkki 13. toukokuuta 2003 kello 20.25
Guzmo 13. toukokuuta 2003 kello 20.25 linkki Jätkä hakkeroi todellisuutta. Miten nyt käy pahojen robotti-ihmisten. (Elokuvan kankeaa TV-arvostelua lainaten)
Ugly Psycho linkki 13. toukokuuta 2003 kello 21.05
Ugly Psycho 13. toukokuuta 2003 kello 21.05 linkki Juu... Bullet time meni päälle aina hyvänä iltana kun pelasi kaukalopalloa maalissa... ja ruumiskin alkoi uhmaamaan fysiikan lakeja.
ZamboNet linkki 13. toukokuuta 2003 kello 22.20
ZamboNet 13. toukokuuta 2003 kello 22.20 linkki Minulla on samanlaisia kokemuksia kun joskus vielä softailin vähän. Jos oli oikein tiukka tilanne ja adrenaliini virtasi, niin kuulat oli todellakin yllättävän helposti väistettävissä. Mutta jos ruvetaan oikeiden pistoolien panoksia (lähtönopeus usein yli 500m/s) väistelemään, niin me todellakin elämme matriisissa ;D Myös miekkailussa joskus hyvinä päivinä tulee sellaisia kohtauksia, että pystyy reagoimaan tilanteisiin paljon nopeammin kuin toinen. Tulee silloinkin bullettime-efekti mieleen =)
Vash the Stampede linkki 14. toukokuuta 2003 kello 9.50
Vash the Stampede 14. toukokuuta 2003 kello 9.50 linkki Vappuna oli pari kertaa aikamoiset bullet time -tärinät päällä. Varsinkin perjantaina, kun jokainen sekunti tuntui ikuisuuksia kestävältä piinalta, pahoinvoinnin ja kylmien ja kuumien aaltojen iskiessä päälle. Hyi stna!
Qroqor linkki 14. toukokuuta 2003 kello 13.42
Qroqor 14. toukokuuta 2003 kello 13.42 linkki Loppujen lopuksi aika usein kun tulee tehtyä jotain jommasta kummasta ääripäästä (hyvää tai pahaa) saati vaarallista niin se rekisteröityy muistiin kummasti bullet timenä. Esim jos potkaisee pallon naapurin ikkunasta sisään tai onnistuu tekemään (harvoin) maalin jossain joukkuepelissä.
Rautakääpiö linkki 14. toukokuuta 2003 kello 14.21
Rautakääpiö 14. toukokuuta 2003 kello 14.21 linkki Pianon / synan soitossa bullet time olisi aika kätevä. Voisi soittaa niin nopeasti, että kuuntelija ei edes pysyisi perässä. :evil:
black knight linkki 14. toukokuuta 2003 kello 16.34
black knight 14. toukokuuta 2003 kello 16.34 linkki mikä on spas 12??
Olorin linkki 14. toukokuuta 2003 kello 16.39
Olorin 14. toukokuuta 2003 kello 16.39 linkki [quote:9624589728="black knight"]mikä on spas 12??[/quote:9624589728] Pumppuhaulikko.
ZamboNet linkki 14. toukokuuta 2003 kello 18.15
ZamboNet 14. toukokuuta 2003 kello 18.15 linkki [i:8ab2264784]black knight kirjoitti: mikä on spas 12?? [/i:8ab2264784] Tässä vähän lisäinformaatiota jos kiinnostaa =D: The SPAS 12 is a semi/pump action shotgun designed primarily for police and military usage. The main advantage of shotguns is the firepower they can deliver to a close quarters situation. 1 round from a modern day combat shell has the equivalent firepower as a 4-8 shot burst from a 9mm submachine gun. The second advantage is the flexibility. Shotshells may be loaded with buckshot, heavy slugs, armor-piercing saboted bullets, non-lethal "rubber" shots and many other configurations. Combat shotguns, like the SPAS are usually designed with two firing modes - repeating "pump-action" or semi-auto. 'Pump-action' means, that for each shot the shooter cycles the handguard back and forward ). This movement removes the used shell, cocks the action and chambers a new shell. This design is slower than semi-auto. The SPAS can hold 8 rounds in the under barrel tube magazine.
Wildor linkki 15. toukokuuta 2003 kello 7.16
Wildor 15. toukokuuta 2003 kello 7.16 linkki Mutta tässä tapauksessa kyseessä taitaa olla Marui:n tekemä replica airsoft ase, joka on kaikin puolin aivan järkyttävän huono. Menee kuulemani mukaan helposti rikki eikä sillä ole missään muussa, kuin larp tai kaupunkisota tarkoituksessa käyttöä. Realistinen tulikantama on lyhyt ja lähtönopeus surkea. Bullet-timeä ei siis tarvita niiden kutien väistelyyn. Osta, Kasila mieluummin vaikka kaljaa silläkin rahalla. Voin kertoa ettei kaduta.
Kasila linkki 15. toukokuuta 2003 kello 9.02
Kasila 15. toukokuuta 2003 kello 9.02 linkki [quote:5127a9df92]Mutta tässä tapauksessa kyseessä taitaa olla Marui:n tekemä replica airsoft ase, joka on kaikin puolin aivan järkyttävän huono.[/quote:5127a9df92] Joo ei vois olla enemmän eri mieltä. Paras airsofti mikä on mulla ollut ja tulee oleen koskaan. [quote:5127a9df92]Menee kuulemani mukaan helposti rikki eikä sillä ole missään muussa, kuin larp tai kaupunkisota tarkoituksessa käyttöä.[/quote:5127a9df92] Joo ollu sama mulla 5 vuotta ja nyt meni vasta liipasin (liipasin !!) poikki. [quote:5127a9df92] Realistinen tulikantama on lyhyt ja lähtönopeus surkea. Bullet-timeä ei siis tarvita niiden kutien väistelyyn. [/quote:5127a9df92] Kaikki mitä sanot on ihan hirveetä paskaa. [quote:5127a9df92]Osta, Kasila mieluummin vaikka kaljaa silläkin rahalla. Voin kertoa ettei kaduta[/quote:5127a9df92] On ollut jo 5 vuotta ja kyse on siitä ostankos toisen. Faktoja. Mulla on ollut 5 eri sähköö ja 1 spas. M16 meni paskaks viiko sitten ja Mp5Sd meni vuos sitten paskaksi. Kaasut vuotaa yms. Ja Pystyy heilumaan yms sen kanssa. Spas on mulla aina mukana selässä kun oon metässä leikkimässä sotaa... It Just Rocks ! Hauskinta on jut ampuu viri-viri sähkö veitikoita hanuriin metrin päästä. Kantomatka on sitä että pitää mennä lähemmäksi = no problem Spas on Kaikkein kuninkaallisin ase mikä on maruilta lähtenyt... Paappas vaikka www.astomegan.cjb.net vieraskirjaan kysymys mikä on paras ase jolla kasila on pelannut... hehe... juuh...
Wildor linkki 15. toukokuuta 2003 kello 18.25
Wildor 15. toukokuuta 2003 kello 18.25 linkki Itsehän en airsofteja harrasta, koska leikkiaseet ei ole mun juttu. Kerään veitsiä. Ei siitä enempää. Kaikki mitä tiedän airsoft aseista olen kuullut alan liikkeen "teknikolta" mikä tarkoittaisi siis softiksien korjaamista harrastavaa tyyppiä. Omakohtaista kokemusta on lähinnä larpeista ja joistakin lyhyistä lähikontaktiin perustuvissa softis skenuista. SPAS oli ihan hyvä niissä molemmissa. En kuitenkaan näkisi, että se on hyvä ase muussa tapauksessa. Ja mitä sanoit lähelle pääsemisestä - en näe siinä mitään järkeä, jos on mahdollista listiä vihulainen kauempaa jollain toisella aseella. Sinun käytöstäsi ja käyttötavoistasi en tiedä, mutta yleinen sana mitä olen SPAS-12:sta kuullut on huonoa. Erityisesti kestävyydestä, tulikantamasta ja tarkkuudesta. Okei eihän mitään softista voi sanoa tarkaksi, jos tuulee. Myönnettäköön. Olethan sinä kuitenkin alan harrastaja. Vaikkakaan en muuta mielipidettäni aseesta en enempää asiasta halua nillittää.
ZamboNet linkki 15. toukokuuta 2003 kello 20.59
ZamboNet 15. toukokuuta 2003 kello 20.59 linkki Pakko lisätä vielä off-topiciksi menneeseen aiheeseen jotain =D Nuo lähelle hiipivät tai vähemmän hiipivät (lue sotahuutoa ja juoksua suoraan päin) softailijat ovat koko harrastuksen helmi =D Minullakin on yksi kaveri jolla on tupla uzit ja on pakko antaa hänelle pelkkää respectiä berserk-hyökkäyksistä joita hän tekee =D Niitä on niin nautinnollista seurata sivusta. Joko hän rei'itetään täydellisesti tai sitten vihollinen pomppii kivusta kun on saanut kaksi tusinaa laukasta uzeista =D
Kasila linkki 16. toukokuuta 2003 kello 13.51
Kasila 16. toukokuuta 2003 kello 13.51 linkki [quote:dcc584eaba] Ja mitä sanoit lähelle pääsemisestä - en näe siinä mitään järkeä, jos on mahdollista listiä vihulainen kauempaa jollain toisella aseella. [/quote:dcc584eaba] ??? en pelaa sen vuoksi airsoftia että siinä on järkeä vaan sen takia että siinä saa drenaliini sävärit... ja jos joku saa ne siitä että isin virittämällä aseella ampuu 200m + matkan päästä jonkun niin ok. Spas ei ampuma etäisyydeltään häviä millekkään vakio sähkölle ja päin vastoin en ole hävinnyt 1 vs 1 tilannetta koskaan sen takia että on haulikko--- Päin vastoin Spassilla osuu helpommin ---> [quote:dcc584eaba]Nuo lähelle hiipivät tai vähemmän hiipivät (lue sotahuutoa ja juoksua suoraan päin) softailijat ovat koko harrastuksen helmi =D [/quote:dcc584eaba] ASIAA !! Tämä on koko airsoftin pointti. Ei munita siellä kuusen persiissä vaan munakkaasti messiin. Jos haluu istuu jossain niin pelaa vaikka CS:sää [quote:dcc584eaba]Itsehän en airsofteja harrasta, koska leikkiaseet ei ole mun juttu. Kerään veitsiä.[/quote:dcc584eaba] Aika erikoinen kommentti roolipeli palstalla. En kerää veitsiä koska niillä lyödessä kuolee oikeesti. Siis jos tykkää leikkii menninkäistä... ;) [quote:dcc584eaba] Kaikki mitä tiedän airsoft aseista olen kuullut alan liikkeen "teknikolta" mikä tarkoittaisi siis softiksien korjaamista harrastavaa tyyppiä[/quote:dcc584eaba] Kiitos vihjeestä olla ostamatta spassia.
Sampi linkki 16. toukokuuta 2003 kello 14.03
Sampi 16. toukokuuta 2003 kello 14.03 linkki Jos se sopii tyyliisi, osta. Osta pois. On sitä huonomminkin rahaa käytetty. Täytyy vielä sanoa, että olen aivan samoilla linjoilla softauksen ideasta kuin Kasi-man ja TsamboVerkko. Päin pläsiä, ei mitään nysväystä. Ei sinänsä, ettäkö itse harrastaisin, en toki. Mutta olen joskus kokeillut, ja ei houkuta tuo "katson-kiikarin-läpi-ja-kuvittelen-että-veri-roiskahtaa-kun-osun". Ei. Tuskanhuudon täytyy kuulua. Ach.
newsalor linkki 20. toukokuuta 2003 kello 13.23
newsalor 20. toukokuuta 2003 kello 13.23 linkki Minun "Bullet Time" -kokemukset on kyllä ollu ihan shakissa tai ju-jutsussa. Siistejähän ne on, mutta siinä vaiheessa alkaa vituttamaan, kun rakennukset alkavat aaltoilemaan. "Bullet Timeä" voi muuten kokeilla ihan lucid unissakin. Ihan siisti kokemus, vaikka ehkä hiukan hankala visualisoida.
Philip linkki 21. toukokuuta 2003 kello 14.06
Philip 21. toukokuuta 2003 kello 14.06 linkki Juu, mökillä pikkuveikka tippui lauturilta ja painui pinnan alle. Siinä tuli herra Philippiin hieman vauhtia ja sitä muistaa joka ikisen hetken tapahtumasta. Ajan kokeminen venyi tai jotain. Kaiken lisäksi minun olisi pitänyt vahtia häntä... no, saatiin lopulta kiskottua onnellisesti ylös, mutta ehti hörppiä vettä ja vajotakin lopussa. Ei tosiaan kiva.
Diaidis linkki 5. kesäkuuta 2003 kello 23.20
Diaidis 5. kesäkuuta 2003 kello 23.20 linkki Kaikki tilanteet joissa alkoi virtaamaan adrenaliinia vereen... Olen jollakin tavalla addikti adrenaliini rushiin... lähtee hakeutumaan sellaisiin tilanteisiin uudestaan ja uudestaan. Ottelut ja koskenlasku ovat olleet sellaisia väriseviä tilanteita. Matsissa viimeiset 20 sekunttia voi venyä ikuisuudeksi silloin vain toivoo matsin päättyvän meni miten tahansa, aiiivan sama. Sen jälkeen on niin paskana, ettei ole tosikaan. Siihen kyllä tottuu eikä se ole enää aivan samaa kuin joskus ennen, monesti suhtautuu turhankin rauhallisesti. Kipu häviää ja voi torjua paljaalla kädellä kunnon vartalopotkut, kuin tyhjää vain. Jälkikäteen vain miettii, ettei olisi kannattanut, kun kädet on paskana. :( Matseista oikeastaan oppi, ettei kannata opetella mitään monimutkaisia tekniikoita ennen, kuin on saanut jotain matsi kokemusta. Adrenaliinissa kun ei pysty suorittamaan, kuin yksinkertaisimpia juttuja jotka vaativat suuria lihaksia. Kokeumksen myötä sitten pystyy pikkuhiljaa säilyttämään hermot ja kokeilemaan jotain ekstra kiertaria päähän.