Glorantha-foorumi

Kalikos – Suomen Glorantha-seura ry:n keskustelufoorumi
Tänään on 16.07.2018 22:46

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Oblivion
ViestiLähetetty: 19.03.2008 12:37 
Poissa
Pappi
Pappi

Sattuisko täällä olemaan joku, joka on perehtynyt Oblivionin modeihin? En saa joitain modeja toimimaan. Olen yrittänyt lukea ohjeita netistä ja olen yrittänyt käyttää eri ohjelmia (esim. mod manageria, jota en osannut käyttää...), mutta en saa läheskään kaikkia modeja toimimaan. Minun englannin taito ei ilmeisesti riitä tulkitsemaan monimutkaista tietokonekieltä. En paljoa tietokoneista ymmärrä ja englantini oli koulussa melko huono....

Niin että voisiko joku neuvoa? Alkaa jo suoraan sanottuna v.....n!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04.04.2008 19:43 
Poissa
Ylipappi
Ylipappi

Yritätkö laittaa aina vain yhden modin kerrallaan päälle? Oletan ettet, vaan alla on jotain muitakin modeja..
1. Jotkut modit eivät vain toimi keskenään. Sen mod managerin pitäisi siitä kyllä ilmoittaa mutta aina ei välttämättä toimi.
2. Jotkut modit vaativat toimiakseen tietyn tasoisen pelin, ei välttämättä uusin patch-versio, taikka juuri vaatii uusimman patchin.
3. Onko peli alkuperäinen vai 'varmuuskopio'.. Osa modeista toimii vain tietyllä versiolla, hiukan eri asia kuin 2. kohta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.04.2008 12:12 
Poissa
Puolijumala
Puolijumala

Suosittelen että hylkäät Oblivionin ja vaihdat Morrowindiin ;). Se nimittäin on monin verroin Oblivionia parempi pelitys, taistelua lukuunottamatta mutta se on pieni kosmeettinen seikka.

Modithan on yleensä pakattuna ja ne avaamalla näkee sitten sen polun tjsp. minne modit on hyvä purkaa. Jos siellä taas näkyy että se vääntää jonkun oman kansion niille niin purat vain sen zipin tjsp. jonnekin muualle, copypastetat sitten modin filut Data Files kansioon ja siellä tarvittaviin kansioihin. Modit sitten aktivoidaan autorunin tuoman menun Data Files valikosta.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02.05.2008 15:04 
Poissa
Pappi
Pappi

Kiitti neuvoista :)

Olen saanut suurimman osan modeista kuntoon ja oli minun alhaisella tietokoneiden tietämyksellä perkeleen moinen työ!!!

Vesa kirjoitti:
Suosittelen että hylkäät Oblivionin ja vaihdat Morrowindiin ;). Se nimittäin on monin verroin Oblivionia parempi pelitys, taistelua lukuunottamatta mutta se on pieni kosmeettinen seikka.

Olen pelannut Morrowindin kertaalleen puhki ja loistava peli onkin! :-D

Olen kuullut huhun, että Oblivioniin saisi sellaisen modin, että sitä voisi pelata Morrowindin maailmassa ja Elders scroll 1 ja 2 maailmassa..? Onko tällä huhulla mitään perää?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 23.12.2008 00:02 
Poissa
Pappi
Pappi

Samaa mieltä. Morrowind on paljon parempi kuin oblivion. Parempi mainquest ja tribunal ja bloodmoon lisäosat hakkaavat oblivionin vastaavat lisäosat. Morrowindissa on lähes kaikki paremmin grafiikoita ja tekoälyä lukuunottamatta. Nekin voi kuitata sillä että peli ilmestyi vuonna 2003.

Profiili  

Viestin otsikko: tosiaan
ViestiLähetetty: 13.08.2009 19:39 
Poissa
Pappi
Pappi

Korjaan -> Morrowind on ilmestynyt itseasiassa jo vuonna 2002 jos ihan tarkkoja ollaan :-D

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Oblivion
ViestiLähetetty: 08.02.2015 08:06 
Poissa
Maallikko

Jonkun pitäisi aloittaa Glorantha-modiprojekti joko Morrowindiin tai Skyrimmingiin.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia